LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kaarsje69

KPN.

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Sorry dat ik het zeg, maar prima service!

Mijn modem lag eruit, binnen drie dagen een ander modem binnen, waren films gehuurd op rare tijdstippen en werd zo maar vergoed!
Oké ,ze zijn niet goedkoop, maar wel service, op mijn tel rekening werd het bellen naar hun toe terug gestort.
Ik denk ook ergens dat iemand zijn houding wel er iets aan bijdraagt wat je voor elkaar kan krijgen!

xnez

Re: KPN.

Ongelezen bericht door xnez »

Ook ik heb goede ervaringen met kpn.
Nadat mijn tuner was gestolen(inbraak)was er een en ander verkeerd gegaan met de afhandeling.
Heb paar keer moeten bellen.
Werd elke keer vriendelijk te woord gestaan en ook mijn belkosten werden ruim vergoed:D

Powergummetje

Re: KPN.

Ongelezen bericht door Powergummetje »

Ik vind het al knap dat zo'n grote organisatie als KPN de boel zo goed onder controle heeft.

Ben bij verschillende aanbieders abonnee geweest en alleen maar gezeur gehad met verbindingen, facturen, afsluitingen, ...
Zit nu 3 jaar bij KPN en echt NOOIT gezeur gehad.

Als de verbinding er uit lag was dit meestal in de nacht, een belletje naar KPN was voldoende om er achter te komen dat voor hun 's nachts tussen 2 en 4 uur onderhoud uit te voeren en modems te updaten.
Maar mij hoor je absoluut niet klagen over KPN, 'k heb nog nooit zo'n stabiele en snelle verbinding gehad als nu.

Ze zijn inderdaad niet de goedkoopste, maar wel de meest stabiele en de beste service.
En bij problemen met een modem of telefoon, kun je gewoon naar de primafoon.
Welke aanbieder heeft ook zo'n service ????

Gesloten