LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
udo1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2010 21:24
Locatie: huizen

KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door udo1970 »

hoi allemaal

ik wil even zegen dat KPN niet goed is

1. ik heb internet plus bel
2. ik heb op 7 juni 2010 internet plus bel plus interactief tv

ik heb voor 7 juni 2010 een nieuwe box gehad aan gezet alles doet het alles goed
ik moest op 7 juni 2010 de nieuwe box reset en wat bleekt geen internet geen telefoon geen in.tv
ik bel wel 10 keer naar kpn met mijn mobiel

op 18 juni 2010 komt er een monteur kan niks doen moet een storing dienst komen

22 juni 2010 komt er een storing monteur om 10.15 gaat weg om 12.00 weg niks gedaan belt mijn op word een ander dag ander monteur van de storing dienst

23 juni 2010 komt er ander aan de deur maar was niet thuis hij belt mijn op oke is goed vroeg aan hem of hij mijn 5 min. terug wil bellen heb hij gedaan

23 juni 2010 hij doet het weer :lol: dacht ik

24 juni 2010 geen telefoon :twisted: ik weer bellen
alles betaald zou weer aan gesloten worden mijn telefoon 8) dacht ik

25 juni 2010 geen telefoon :evil: weer bellen met mijn mobiel
opeens maar naar primafoon toe telefoon daar gebelt van kast naar de muur
lijn dit lijn dat een uur bezig geweest

ben naar mijn ouders geweest daar weer geweest daar weer gebeld
krijg ik te horen dat ik afgesloten word :twisted:
ik moet alles terug sturen en alles weer op nieuw aanvragen dat is niet normaal
werk ik alles wat ik achter liep betaald denk je oke alles is goed maar nee hoor
:twisted: :evil:

26 juni 2010 weer gebelt
als alles goed ik hoor ik 28 of 29 of alles weer goed gaat draaien 8)
moet ik mijn ouders er bij gaan halen
en tegen hun zegen dat ik het op radar bij gaat halen
dan zie je toch dat ze bang zijn :?:

29 juni 2010 heb nog geen telefoon en nog geen interactieve tv
ze zijn lekker bezich alles betaatd en dan nog niks kunnen doen raar is het wel
KPN kan je echt niet goed helpen ze moeten maar op nieuw gaan leren van hun fouten die ze maken

30 juni 2010
ik ben nu echt afgesloten van KPN internet plus bel plus interactieve tv heb nu niks meer :twisted:

5 juli 2010 we stuuren maar is een brief

8 juli 2010 heb weer eens gebeld
wat krijg ik te horen ik moet alles weer heer aansluiten dus heb nog geen internat+bellen+interactieve tv
KPN is lekker bezich hun maken een fout en je kan het zelf weer goed doen :roll:

12 juli 2010 het is raar maar wij krijgen de brief terug
volgens tnt klopt het adres/postcode niet

volgens de internet bij mijn ouders
antwoornummer 27909
1000 XB amsterdam

dit klopt niet volgens tnt

3 aug. 2010 en ja hoor het is weer een feest
ik heb gister heraansluiting aan gevraag bij KPN
en wat krijg ik te horen dat kan niet
u moet alles op nieuw aan vragen
oke dan dacht ik ik heb toch alles
dan zou het wel snel gaan :?:
en wat denk je kan ik pas 30 aug 2010 weer internet hebben
als alles goed is ik moet hier nu echt om :lol:
laten ze mijn nog maar een maand wachten
dan heb ik dus onder tussen 3 maanden geen internet
snel zijn ze ook niet meer
jullie zien het wat ik allemaal moet doen om om
weer internat bij kpn moet krijgen ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen om dat ik nu veel schade heb met alles

jullie zouden het niet geloven maar het is zo ik heb op 30 aug 2010 weer moeten bellen via mijn ouders naar KPN
om dat ik nog steets geen verbinding heb
nu komt er een monteur langs op 7 sep. 2010 dus zo lang
moet ik wachten weer
ik moet nu via vrienden mijn mail door lezen

9 sep. 2010 nog steets geen verbinding
nu moet ik wachten tot 14 sep. 2010
we wachten maar af hoe lang ik nu al zonder internat+bellen+interaktieve TV

ik ben daar wel blij mee dus niet maar toch wat kunnen we hier aan doen wij als klant kunnen hier niks aan doen maar wij zijn we de duppe

jullie willen het niet geloven maar ik heb zins 14 sep. 2010 eindelijk alles hoe het moet doen :)
Laatst gewijzigd door udo1970 op 15 sep 2010 21:42, 16 keer totaal gewijzigd.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door SirPeter »

Wat was de reden waarom het niet werkte? Wat heeft die 3e monteur gedaan wat de 2 andere monteurs niet konden doen?

En uiteindelijk afgesloten voor wanbetaling? Rekeningen gestorneerd? Nooit doen, providers hebben geen moeite om de lijn te annuleren als een klant niet Wil betalen. Tijdelijk niet kunnen betalen is trouwens iets anders.

udo1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2010 21:24
Locatie: huizen

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door udo1970 »

SirPeter schreef:Wat was de reden waarom het niet werkte? Wat heeft die 3e monteur gedaan wat de 2 andere monteurs niet konden doen?

En uiteindelijk afgesloten voor wanbetaling? Rekeningen gestorneerd? Nooit doen, providers hebben geen moeite om de lijn te annuleren als een klant niet Wil betalen. Tijdelijk niet kunnen betalen is trouwens iets anders.
als jij het weet weet ik het ook

bavarian
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 apr 2010 19:07

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door bavarian »

Alweer een tevreden klant van kpn.

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Toen KPN nog een staatsbedrijf was was alles prima. Was Pim Fortuyn er nog maar. Die had nooit getolereerd dat het zo'n zootje zou worden bij kpn.

bavarian
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 apr 2010 19:07

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door bavarian »

KPN weg ermee.

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Bavarian, persoonlijke kruistocht begonnen tegen KPN?

bavarian
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 apr 2010 19:07

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door bavarian »

Ja het is verschrikkelijk wat die lui aanrichten !

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door tiptoo »

andere provider nemen en niks meer bij kpn aanvragen. succes!

ce1957
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mei 2010 22:44

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door ce1957 »

KPN is de slechtste organisatie in Nederland qua service. Zou het misschien helpen door exakt alles te checken waarvoor je betaalt, zoals bijv.: Glasvezel Zilver: "KPN adverteert met 70 zenders, maar je krijgt 56 zenders. Geeft het recht volgens de algemene voorwaarden van de KPN tot ontbinding van de overeenkomst. Je moet ze wel eerst schriftelijke aanmanen dat KPN ingebreke is, redelijk termijn ( 5 werkdagen) aangeven om te voldoen aan de overeenkomst, hierna kan men zonder gedoe af van het abonnement. Opzeggen ook schriftelijk en aangetekend doen!!! Ander voorbeeld InternetplusBellen Premium: Voorheen bij internet tot 20MB/s nu tot 40 MB/s. Werkelijke snelheid was bijv. 13 MB/s, echter deze snelheid blijkt na de verhoging nog identiek te zijn. U betaalt nog immer voor de hoge snelheid terwijl u eigenlijk recht zou hebben op verlaging van de abonnementskosten. KPN blijft ingebreke door u niet te informeren. Eis de snelheid waarvoor u betaalt, uiteindelijk was dat de overeenkomst, zoniet schriftelijke ingebreke stellen, redelijk termijn en opzeggen.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door SirPeter »

Je moet ze wel eerst schriftelijke aanmanen dat KPN ingebreke is, redelijk termijn ( 5 werkdagen)
Is niet een redelijke termijn. Eerder 2 weken is redelijk.
U betaalt nog immer voor de hoge snelheid terwijl u eigenlijk recht zou hebben op verlaging van de abonnementskosten. KPN blijft ingebreke door u niet te informeren.
Ik ben wel keurig geïnformeerd over mijn snelheidsverhoging en ook keurig uitgevoerd. Ten tweede bent U zelf verantwoordelijk of u het pakket wilt wijzigen of niet. KPN is niet verantwoordelijk om voor U te beslissen.
Eis de snelheid waarvoor u betaalt
Hoeft niets te eisen, vriendelijk vragen of de snelheid wel geleverd kan worden en zo niet gewoon vragen om de abo 1 stapje terug te doen. Als u dat per brief moet regelen dan doet u iets verkeerd.

Maw de punten die altijd hier op de Radar forums gezet worden kunnen heel makelijk bij alle providers geregeld worden. Ligt er wel aan hoe u het aan pakt. Eisen stellen en onvriendelijk gaan doen werkt averechtst. Ik heb 2 providers en bij beide nooit een storing en als ik iets gedaan moet krijgen is dat makkelijk te regelen.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door tiptoo »

onvriendelijk doen doet kpn wel :D deze persoon heeft wel degelijk recht op eisen , hij/zij betaalt voor de diensten dus mag je ook verwachten dat je krijgt wat je vraagt!

Egres
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2010 18:58

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door Egres »

Hier precies dezelfde problemen. Sinds 2 weken heb ik interactieve tv, internet plus bellen... helaas werkt het vanaf het begin niet (ook geen telefoon) en probeer ik al twee weken een monteur in huis te krijgen. Dat is echter ook niet mogelijk vanwege interne storing bij KPN waardoor monteurs niet ingepland kunnen worden.

Maar lees nu dat ik ook niet teveel van een monteur moet verwachten :D

codemaster
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2010 22:42

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door codemaster »

Ik heb al van af het begin van "Het Net"een internet verbinding.
Nu is sinds enige tijd "Het Net"overgenomen door KPN.
Twee weken gelden werd ik gebeld door KPN om mijn abonnement over te zetten naar KPN voor een 5x sneller internet, zo gezecht zo gedaan.
Werkte niet, na een telefoontje vertelde men dat het aan mijn modem lag.
Er werd heel snel een Kpn experia box toegezonden, de installatie via de cd-rom werkte niet, maar ik had wel internet. Langzamer dan mijn vorige aansluiting en veel storing, na een week weer gebeld, na drie kwartier aan de lijn kreeg ik als oplossing: "als ik u was zou ik iemand zoeken die verstand van computers heeft". Uw netwerkkaart is niet goed.
Nadat ik zeer verontwaardig reageerde over deze opmerking, werd de verbinding op een zeer onfatsoendelijke manier verbroken. Deze reactie schrijf ik via de internetverbinding van mijn buurman twee huizen verder op, die werkt wel. Dus het zal niet aan mijn internetkaart liggen. Voorlopig heb ik geen internet via KPN en betaal ik er wel voor. Waar halen ze bij KPN de brutaliteit vandaan om een dergelijke onbeschofte medewerkster de klanten zo te behandelen. Morgen ga ik weer bellen.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Waar halen ze bij KPN de brutaliteit vandaan om een dergelijke onbeschofte medewerkster de klanten zo te behandelen.
De medewerkers in het callcentre kunnen niets oplossen, daar hebben ze geen mogelijkheden voor. Waar ze geen antwoord op weten (wat niet in hun pc met standaardoplossingen staat) wimpelen ze af. Doorverbinden met een hogere afdeling mogen ze niet, ze mogen alleen een interne memo sturen, die vervolgens verdwijnt in de chaos.
De enige antwoorden die ik ooit van KPN kreeg waren zoiets als: "ik kan niets voor u doen" "u moet gewoon even wachten" of nog sterker: "annuleert u alles maar en vraag het gewoon weer opnieuw aan"
De laatste optie werkte gek genoeg het beste, ik heb de bestelling bij KPN geannuleerd, en later alle reeds bestaande diensten ook maar opgezegd) en ik heb nu geen enkel probleem meer met KPN.
Of zou dat komen omdat ik het advies maar half heb opgevolgd? Ik heb nl verzuimd weer opnieuw aan te vragen :lol:

Vinod
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2010 21:52

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door Vinod »

Wat een slechte sevice bij KPN

Wegens verhuizing heb ik op 27 juni 2010 internetplus bellen en interactief tv bij KPN besteld.
Mijn oude telefoonnummer zou bij het oude adres stop gezet worden en meegenomen worden naar mijn nieuwe adres.

Ik kreeg een brief van KPN met een nieuw nummer, na gebeld te hebben met KPN werd mij verteld dat het een tijdelijke nummer was.

Daarna kreeg ik mijn interactieve box binnen, maar wat schetste mijn verbazing geen interavtieve box maar digitenne.
Hierna weer kontakt met KPN gehad, daar vertelden ze dat het in orde gemaakt zou worden en dat ik terug gebeld zou worden, wat uiteraard niet gebeurde.
Weer naar KPN gebeld, een afspraak gemaakt om digitenne op te halen en interactieve TV te regelen, daar wist men niets vanaf.

Dus werd het opnieuw in het systeem ingevoerd.
Ik vroeg hoe het zat met het omzetten van mijn telefoonnummer, het zou in orde komen, ik hoefde mij geen zorgen te maken.
Tegelijk een afspraak gemaakt om digitenne het op te halen, wat uiteraad niet gebeurde na een paar dagen stond TNT plotseling voor de deur om mijn digitenne op te halen, joepie eindelijk iets gelukt.

Nu maar afwachten of mijn nummer overgezet wordt en op het oude adres afgesloten wordt.

Inmiddels ben ik een paar weken verder heb ik weer naar KPN gebeld en is mijn telefoonnummer nog niet overgezet.

Vandaag 27 Juli weer naar KPN gebeld, daar konden ze mij vertellen dat mijn oude telefoonnummer op mijn oude adres niet was afgesloten en ook niet was omgezet er was weer wat fout gegaan bij KPN.

Nu werd ik boos en vroeg hoe het kon gebeuren dat ik het al in juni opgegeven had en mijn telefoonnummer op het oud adres nog aktief was terwijl ik daar niet meer woonde, wie voor de kosten op zou draaien als er misbruik van werd gemaakt, hierop werd er doodleuk door de medewerker gezegd "daar zal ik maar geen antwoord op geven"

Inmiddels werd ik doorverbonden naar een ander medewerker die toegaf dat er van alles en nog wat mis gegaan was met mijn aanvraag en omzeeting.

De medewerker gaf mij te kennen dat hij de aanvraag opnieuw zou doen met de overzetting van mijn telefoonnummer en dat deze tegelijk op het oude adres stop gezet zou worden, maar hij mij weer zou doorverbinden met een ander medewerker zodat die het verder in orde zou maken.

Nou na het doorverbinden werd ik eerst lang in de wacht gezet eindelijk een medewerker aan de lijn krijg ik te horen dat er weer van alles fout gegaan is en de vorige medewerker de aanvraag verkeerd had ingediend.

Ik zei tegen de medewerker dat ze allemaal langs elkaar heen werkten, allemaal een ander verhaal opdeden en intussen niets geregeld werd.
Als het allemaal zo aan toegaat ik geen diensten van KPN meer wil en op een ander provider overstap.
Hierop zei de medewerker dat hij aan mijn kontrakt gebonden was en hij alles zou regelen en geregeld had.

Een half uur later toch maar gebeld om te vragen of alles goed gegaan was en wat blijkt, het was nog steeds niet geregeld.
De medewerker die ik aan de telefoon kreeg beloofde me plechtig alles te regelen maar ik moest de technische dienst zelf bellen om mijn oude telefoonnummer te behouden. Dus moet ik het probleem zelf oplossen.

Het is te gek voor woorden, ik heb mijn verhuizing optijd aan KPN door gegeven en na een maand niets geregeld, ik heb ook om een E-mailadres gevraagd om mijn ongenoegen te uiten, maar kreeg het niet.

Van mijn krijgt KPN een 3 voor zijn service en diensten.
Als ik dit allemaal geweten had was ik nooit naar KPN overgestapt, inmiddels adviseer ik al mijn familie, vrienden en collegea wegens de slechte sevice NIET naar KPN over te stappen.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: KPN Telefoon/internet/digitaal/interactief tv

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

lezen jullie het bericht van ts nou goed, of ben ik de enige?

Hij had op 7 juni een andere box en op 24 juni had hij alles betaald en zou weer her aangesloten worden. Hij werkt alles weg wat hij achterliep in betalingen, maar deze jonge man vergeet de her aansluit kosten, is het niet normaal dat je gewoon voor geleverde diensten betaald?

Ts, zo bang is de KPN niet als ze domweg in hun recht staan!

hun post adres is trouwens deze.

Postadres 30000
2500 GA Den Haag

Gesloten