Ik krijg altijd mijn factuur online via mijn eigen emailadres en na alle ellende met KPN vanaf 9 juli 2010 tot nu toe weigert KPN ook nog mijn facturen van afgelopen april en mei te verzenden.
Ik heb tig mails naar KPN gestuurd (ik bel nooit,kost alleen maar en ergernis) en er wordt gezegt dat er een storing in het systeem van KPN is en men doet zijn best om het probleem op te lossen, maar dat duurt al een maand en er wordt al een paar dagen niet meer op mijn emails gereageert door KPN.
Op MIJNKPN staan mijn facturen ook niet en ik kom met geen mogelijkheid in mijn Homepage van KPN.
Zijn er nog meer mensen met dit vervelende probleem van KPN?
Als de storing langer duurde is er geen controle mogelijk dus hoef je buiten de bundel gebelde ook niet te betalen.
Als zij een fout maken en langdurige storing hebben kun je om die reden Ontbinden overeenkomst en dat mag.
Dan kun je als zij niet leveren gewoon een andere provider zoeken.
Maar eerst een brief sturen waar je ze alsnog een redelijke tijd geeft.
stofzuigertje schreef:Als de storing langer duurde is er geen controle mogelijk dus hoef je buiten de bundel gebelde ook niet te betalen.
Als zij een fout maken en langdurige storing hebben kun je om die reden Ontbinden overeenkomst en dat mag.
Dan kun je als zij niet leveren gewoon een andere provider zoeken.
Maar eerst een brief sturen waar je ze alsnog een redelijke tijd geeft.
Beetje tegenstrijdig bericht, Sandra.
KPN "weigert" je geen factuur online. Er is storing en op dit moment dus geen mogelijkheid om je een factuur online te sturen.
Lijkt me iets heel anders dan wat jij de wereld wil doen voorspiegelen.
Misschien moet je het profiel van sandra56 eens bekijken. Ze heeft vreselijk veel pech met telecom en energie leveranciers. Als je het allemaal gelezen, begrijp je haar vast beter.
EM84 schreef:Beetje tegenstrijdig bericht, Sandra.
KPN "weigert" je geen factuur online. Er is storing en op dit moment dus geen mogelijkheid om je een factuur online te sturen.
@EM84
Ik zou zeggen; lees goed wat ik heb geschreven en dat reageren
Die storing van KPNduurt al een maandlang
Laatst gewijzigd door sandra56 op 29 mei 2011 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien moet je het profiel van sandra56 eens bekijken. Ze heeft vreselijk veel pech met telecom en energie leveranciers. Als je het allemaal gelezen, begrijp je haar vast beter.
Mensen zijn zoals ze zijn en denken zoals denken he!
EM84 schreef:Beetje tegenstrijdig bericht, Sandra.
@EM84
Ik zou zeggen; lees goed wat ik heb geschreven en dat reageren
Die storing van KPNduurt al een maandlang
Ik kan gewoon inloggen op mijn KPN en de factuur inzien van de mobiel.
CB schreef: