Nou breekt mij helemaal de klomp, mijn geluk dus.
5 maart Lycos een berichtje gestuurd met de mededeling om mee te werken met de verhuizing van dafhobby.com naar een nieuwe host (123Host). Natuurlijk niets meer vernomen van Lycos.
Vervolgens een bericht ontvangen van de nieuwe Host dat ze het verzoek hadden ingediend om de .com over te nemen.
Ik heb toen iedere dag naar Lycos enkele mails gestuurd en ook naar Lycos Duitsland.
Verbazing alom toen ik gisteren een berichtje van Lycos kreeg met de tekst:
Geachte mnr. Mui.....,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met het Lycos Webhosting.
Onze excuses voor de vertraagde reactie.
Als u wilt uw domein verhuizen dan kunt u dit aangeven bij uw nieuwe registrar. Zij zullen de verhuisprocedure in gang zetten en u hoeft verder niets meer te doen. Het verhuizen duurt maar 5 tot 7 dagen.
Hopende u hiermee voldoende van dienst geweest te zijn.
Met vriendelijke groet,
Het Lycos Webhosting Team
Dit berichtje doorgestuurd naar de nieuwe Host en deze melde hedenmorgen:
Geachte heer Mui........,
Deze domein is verhuisd en zal binnen 24 uur naar onze server wijzen. Via uw
controlpanel van dafhobby.nl kunt u eventueel e-mailadressen aanmaken voor
dafhobby.com.
Met vriendelijke groet,
ir. Bryan P.T.G. Ho
123Host.nl
Bergsingel 170A
3037 GN Rotterdam
Tel : 010-4659510
Fax : 010-4661069
E-mail :
[email protected]
Internet :
www.123host.nl
Alles bij elkaar iets meer dan een week en de zaak is geregeld.
123Host bedankt voor de medewerking in deze en Lycos, wat moet ik hier nu op zeggen.
Iedereen veel succes verder, ik heb nu een goede en ook nog eens een goedkopere Host die ik gewoon kan bellen tegen normaal tarief.
Ton Muijtjens