LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leuke manier om Ipod te krijgen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
milcom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2005 04:43

leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcom »

Hoi,
laatst kwam ik een site tegen waar je een gratis Ipod kan krijgen door een paar handelingen te verrichten.
Eerst geloofde ik het niet maar nu heb ik dus toch een ipod gekregen!
Echt relax!
alleen snap ik niet hoe ze dat doen.
hoe kunnen ze me nou een gratis ipod geven op die manier?
Hier de link : www.doemaardie.nl
Iemand ideeen?

mvg,
Milcom

Razor
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:25

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Razor »

Dit bedrijf is alleen maar geinteresseerd in jou adres gegevens + email adres en tevens de gegevens van je opgegeven vrienden!
:shock:

milcom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2005 04:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcom »

en daarvoor geven ze mij een gratis ipod? :?: dat geloof ik niet...
nou dan mogen ze mijn adres hebben hoor! die krijgen ze toch van mij om de ipod op te sturen! :lol:
dan mogen ze mijn adres nog een keer hebben want ik ga voor nog een! :P
gebruik anders aub mijn link om aan te melden... achter .nl plaats je dan /index.php?r=2039 :roll: :roll: :roll:

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door maybe »

volgens mij is het niks meer dan een vorm van een piramidespel en dat is volgens mij niet legaal in nederland. ik zou oppassen met dit soort praktijken.

Ieder logisch nadenkend mensen snapt natuurlijk wel dat een bedrijf niet zomaar een gratis Ipod weggeeft zonder er wat voor terug te krijgen.

milcom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2005 04:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcom »

het lijkt me trouwens heel erg sterk dat ze illegaal bezig zijn, check welke grote namen partners zijn, INGbank, Dell, D-Reizen, Casema, Staatsloterij.
Ik denk niet dat die grote bedrijven partners zullen zijn met illegaal iets.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door hoffie »

Blijven dromen Milcom, de narigheid komt nog wel.......

Alleen de zon komt gratis op.....

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door maybe »

ik kan ook een website bouwen en daar opzetten dat ik zulke belangrijke parters heb. Of dit waar is? Ja dat weet je niet. Een link met een plaatje is zo gemaakt en komt betrouwbaar over, maar dat hoeft niet zo te zijn.

Een bedrijf geeft toch zomaar een i-pod weg, dat wil er bij mij niet in en kan ook niet kloppen.

milcom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2005 04:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcom »

maar als je op de banners klikt dan kom je wel op die partner sites, dus het schijnt wel allemaal te kloppen.
in de faq staat trouwens hoe ze geld verdienen, ik begrijp het al!
hmmmm dit is wel erg slim.
zij worden gesponsord door die partnerbedrijven voor het doorverwijzen van mensen en kunnen daarmee de ipods bekostigen en blijkbaar daarnaast ook nog winst draaien.
eigenlijk als ik het zo bekijkt is het helemaal niet zo'n gek idee en kan het best.
bij sommige van die bedrijven hoef je jezelf zelfs alleen maar in te schrijven en dat volstaat om je ipod gratis te krijgen.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door maybe »

maar als je op de banners klikt dan kom je wel op die partner sites, dus het schijnt wel allemaal te kloppen.
Zoals ik al zei is een plaatje met daarbij een link naar een ander site zo gemaakt.

Maar goed ik zou zeggen probeer het uit en laat weten of het allemaal gelukt is zonder kosten of verplichtingen[/quote]

milcom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2005 04:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcom »

ik heb in ieder geval wel al de gratis ipod van hun gekregen.
nu nog wachten of iets iets gaat gebeuren. tijd zal het weten.
ik heb het gevoel dat het wel goed zit.

Goose
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 jun 2005 13:00

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Goose »

Ik heb het gevoel dat jij bezoekers van deze site naar die site wil lokken onder vermelding van jouw code, zodat jij stijgt in die pyramide ;)

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Shareena »

en daarvoor geven ze mij een gratis ipod? dat geloof ik niet...
nou dan mogen ze mijn adres hebben hoor! die krijgen ze toch van mij om de ipod op te sturen!
dan mogen ze mijn adres nog een keer hebben want ik ga voor nog een!
gebruik anders aub mijn link om aan te melden... achter .nl plaats je dan /index.php?r=2039
En om die gratis I-pod te krijgen vul je ook gegevens in van vrienden die waarschijnlijk helemaal niet op die rotzooi zitten te wachten..Lekkere vriend ben jij!

milcom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2005 04:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcom »

tuurlijk wil ik dat ook, zou jij toch ook willen om een gratis ipod te krijgen?
dit is trouwens helemaal geen piramidespel, maar affiliate marketing.
praktisch elk commercieel internetsite doet hieraan omdat dit inhert is aan internethandel.

milcom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2005 04:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcom »

@ shareena : als zij dat niks vinden dan doen ze er toch niks mee, je bent tot niks verplicht hoor! maar reken maar dat er veel mensen zijn die dit geweldig vinden, zoals veel vrienden van mij. sommige zeiden dat het niks voor hun was, nou prima toch, ieder zijn pakkie aan toch.

milcomsukkel
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2005 13:31

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcomsukkel »

Ga toch buiten spelen jochie!

Er is hier op de wereld GEEN enkel bedrijf dat hier gratis ipods weggeeft of je moet in sinterklaas geloven.

Trouwens waarom zouden we jouw code moet gebruiken, als jij die ipod al binnen heb. Beetje mensen hier voor de gek houden. DUS ROT GEWOON OP!!!!!!!!


DUS MENSEN TRAP HIER NIET IN, JE VULT ALLEEN DE ZAKKEN VAN DIE MILCOM, HIJ KAN ECHT DE POT OP MET ZIJN WEBSITE

milcom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2005 04:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcom »

LOL
ik zou nog een Ipod willen hebben, pfff lees dan eerst de volledige forum voordat je reageert. Ik had een Ipod Shuffle gekregen, maar nu ik weet dat het werkt ga ik voor de Ipod Video 60gb. Ik was eerst ook aagwanend hoor.
en dat jij gelijk loopt te roepen dat niemand gratis spullen weggeeft als een kip zonder kop zonder eerst te onderzoeken hoe het precier werkt, alleen maar vooroordelen. die wie is hier dan de sukkel?
dat bedrijf verdient gewoon aan het refereren van mensen, dit heet AFFILIATE marketing en is de normaalste zaak op het net. dus het is helemaal geen gratis weggeven, zij verdienen er gewoon aan!
Als jij nou eerst wat gaat leren wat affiliate marketing is en terug komen met echte argumenten.

dus mensen loop nou niet gelijk alleen maar te vooroordelen, maar onderzoek voordat je iets roept.

pfff dit manier van gratis kado's krijgen is een rage in de UK en USA. het is zelfs op CNN en BBC geweest en talloze andere media die er vol lof over praten. check anders www.freepay.com onderaan heb je de link naar inthenews pagina. lees en huiver stelletje vooroordelers!

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door queenfan »

laat je wel even weten of er eventueel een addertje onder het zit???

milcom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2005 04:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcom »

zo ver ik het zie kan ik geen addertje vinden...
ik denk omdat zij er ook gewoon aan verdienen.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Inter »

Dit doen ze gewoon om zoveel mogelijk adressen te vergaren .
Wat ze daarmee doen is hier wel duidelijk .

Zoals dit :
8. Door aan te melden voor een account op doemaardie.nl stemt u in om van een 3de partij berichten te ontvangen die wij wensen te versturen. Inbegrepen, maar niet beperkt tot, 3de partij advertenties en aanbiedingen.

Wat ze met je Email doen is niet echt duidelijk maar zal hier zeker niet mijn standaard Email voor gebruiken .

Heeft inderdaad als ik die site zo zie veel weg van een piramidespel maar is het op deze wijze toch niet.

http://www.doemaardieipod.nl/faq.html
Laatst gewijzigd door Inter op 16 dec 2005 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.

milcom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2005 04:43

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door milcom »

ik heb gelukkig nog geen emails van hun gekregen, maar om zeker te zijn had ik ook een nieuwe hotmail acount aangemaakt.

Gesloten