LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lexa / Meetic misleidend
Re: Lexa / Meetic misleidend
Help! Ik heb ook problemen met Lexa.
Na een maand aarzelen heb ik me toch ingeschreven.
Ik heb me de volgende dag gelijk weer uitgeschreven omdat ik niet meer dan 1 maand kan betalen.
Netjes alle stappen gevolgd. Zelfs een enquete ingevuld waarom ik me wilde uitschrijven!
Gisteren was de laatste dag en vanmorgen zag ik dat er toch weer 25,- was afgeschreven.
Ik kan op geen enkele manier contact krijgen ook niet met wat Lexa zelf hierboven ergens heeft gepost.
wat moet ik nu?? Ik wil gewoon mn geld terug!
Na een maand aarzelen heb ik me toch ingeschreven.
Ik heb me de volgende dag gelijk weer uitgeschreven omdat ik niet meer dan 1 maand kan betalen.
Netjes alle stappen gevolgd. Zelfs een enquete ingevuld waarom ik me wilde uitschrijven!
Gisteren was de laatste dag en vanmorgen zag ik dat er toch weer 25,- was afgeschreven.
Ik kan op geen enkele manier contact krijgen ook niet met wat Lexa zelf hierboven ergens heeft gepost.
wat moet ik nu?? Ik wil gewoon mn geld terug!
Nou ja!
Heb net een bericht gepost dat ik m'n membership bij Lexa niet op kan zeggen,
Doorloop ik alles stappen nog maar eens, krijg ik aan het eind een bericht dat m'n membership al beeindigd is!
Maar nog wel geld van m'n rekening halen!!!
Heb net een bericht gepost dat ik m'n membership bij Lexa niet op kan zeggen,
Doorloop ik alles stappen nog maar eens, krijg ik aan het eind een bericht dat m'n membership al beeindigd is!
Maar nog wel geld van m'n rekening halen!!!
Gewoon storneren.
-
Dag, helaas is de misleiding niet alleen bij Lexa op vrijwel alle dating sites word je belazert. Nep foto's worden op sites neergezet om man en vrouw te misleiden. Een callcenter houd je aan de praat om zo snel mogelijk door je credits heen te laten komen. En zodra je niets meer hebt bestel je weer nieuw en daar gaan de zoet sappige gesprekken weer. Het kost je vermogens.
Je schrijft je in en wanneer je ( " wat gevonden hebt ") kom je er inderdaad maar moeizaam uit.
Het is allemaal te erg commercieel en gaat het niet meer op het daten maar hoe spekken wij de portemonnee van de organisatie die daar achter zit. Walgelijk. Er is hier nog veel in te doen om het juridisch is goed aan te pakken.
Je schrijft je in en wanneer je ( " wat gevonden hebt ") kom je er inderdaad maar moeizaam uit.
Het is allemaal te erg commercieel en gaat het niet meer op het daten maar hoe spekken wij de portemonnee van de organisatie die daar achter zit. Walgelijk. Er is hier nog veel in te doen om het juridisch is goed aan te pakken.
LEXA kan ik niet als een gebruikersvriendelijke site benoemen.
Gewoon 3 maanden proberen en dan stoppen is alleen mogelijk middels een email te sturen via het invulformulier op de site, waarom niet gewoon in je profiel ?
Je krijgt dan na 2 dagen een bevestiging op je email binnen dat er na 3 maanden gestopt wordt en niet verlengd.
Verder als man ben je zo goed als kansloos omdat gevoelsmatig er 10x meer vrouwen zijn dan mannen.
Als er een leuke vrouw reageert, ik helemaal blij
blijkt ze uit oekraine , rusland , afrika ed te zijn.
Alsof het allemaal nog niet duur genoeg is ben je zonder dat je er erg in hebt ook nog lid van LEXAMORE dat is ook van LEXA maar moet APART voor alles betaald worden weer, nee ik vind het ordinaire zakkevullerij en je komt er geen steek verder mee.
Beter Badoo of Tinder nemen die zijn gratis tot een bepaald aantal hits en daarboven betaal je pas.
Gewoon 3 maanden proberen en dan stoppen is alleen mogelijk middels een email te sturen via het invulformulier op de site, waarom niet gewoon in je profiel ?
Je krijgt dan na 2 dagen een bevestiging op je email binnen dat er na 3 maanden gestopt wordt en niet verlengd.
Verder als man ben je zo goed als kansloos omdat gevoelsmatig er 10x meer vrouwen zijn dan mannen.
Als er een leuke vrouw reageert, ik helemaal blij

Alsof het allemaal nog niet duur genoeg is ben je zonder dat je er erg in hebt ook nog lid van LEXAMORE dat is ook van LEXA maar moet APART voor alles betaald worden weer, nee ik vind het ordinaire zakkevullerij en je komt er geen steek verder mee.
Beter Badoo of Tinder nemen die zijn gratis tot een bepaald aantal hits en daarboven betaal je pas.
-
- Contacteer:
Tinder kan ik niets over zeggen - maar Badoo en Lexa zijn beiden spamverzenders. En alleen al daarom zou je die moeten negeren.hercu1965 schreef: Beter Badoo of Tinder nemen die zijn gratis tot een bepaald aantal hits en daarboven betaal je pas.
Dat hangt er van af, Tinder werkt veel meer op basis van locatie als ik het goed begrepen heb? Dan had ik dus niet mijn vriendin gevonden, die woonde 1 provincie verderop. Dat ging via relatieplanet dan wel goed.hercu1965 schreef:LEXA kan ik niet als een gebruikersvriendelijke site benoemen.
Als er een leuke vrouw reageert, ik helemaal blijblijkt ze uit oekraine , rusland , afrika ed te zijn.
Natuurlijk kun je sommige flirts niet uitzetten, want die "bepaalde members" zijn natuurlijk de bots. Je zou je eens diep moeten schamen, Marieke op op deze manier aan je geld te komen. Je werkt er wel aan mee om mensen te bedonderen.lexa.nl schreef:Beste c01aa,
ik begrijp uit uw berichten dat uw contactfilter niet naar behoren werkt.
Graag informeer ik u over het feit dat de contactfilter er alleen voor zorgt dat de members die niet voldoen aan de door u ingestelde criteria, geen contact met u kunnen opnemen middels een bericht of de chat. Dat betekent dat deze members wel nog met u kunnen flirten of uw profiel kunnen bezoeken. Het ontvangen van flirts en bezoeken van bepaalde members, kunt u niet blokkeren.
Ik hoop dat deze informatie het een en ander voor u verduidelijkt. Mocht u toch nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons Customer Care Team op te nemen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Marieke van het Lexa Team
Daarnaast: dit soort praktijken is al lang aan de gang. Ik was ooit bevriend met een jongen die een relatie wilde. Hij heeft het ook geprobeerd via deze site. Tot zijn stomme verbazing kreeg hij berichtjes. Hij was zo gek te betalen en zag toen pas dat deze berichten in het slecht Engels geschreven waren. Toen hij reageerde, kreeg hij opeens in het Nederlands te horen dat de vrouw in kwestie nog meerdere contacten had uitstaan en daarmee verder wilde en niet met hem. Daarna was het stil.
Gelukkig voor hem kon hij aan het einde van de periode het lidmaatschap stoppen. En rara, je raad het al. Hij kreeg weer berichten. Wel erg toevallig. En wat toevallig dat al de dames die hij vond op de site allemaal precies dezelfde lengte hadden.
Tja, LEXA/MEETIC verstopt zich heel handig. Wilde gedupeerden erop wijzen dat ze wel via de Nederlandse woordvoering bereikt kunnen worden (zie hun homepage, onderaan, klik op pers).
Had de gegevens in bericht opgenomen maar dat mag niet van Radar....
Die mensen maar een mailtje gestuurd 'mijn profiel' binnen 24 uur van de site te halen, duidelijkheid te verschaffen wie het erop heeft gezet en de geleden schade te vergoeden.
Kreeg zojuist (net na die 24 uur) bericht van Lexa dat ze dan wel een geregistreerd emailadres van me nodig hebben. Tja, ze hebben daar het zwarte garen echt niet uitgevonden.... kan verder reageren via het contactformulier.
Stel voor dat iedereen melding maakt van identiteitsdiefstal/fraude via dit formulier van onze overheid: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... eitsfraude
En nu maar hopen dat de moderatoren dit berichtje wél goedkeuren.
Had de gegevens in bericht opgenomen maar dat mag niet van Radar....
Die mensen maar een mailtje gestuurd 'mijn profiel' binnen 24 uur van de site te halen, duidelijkheid te verschaffen wie het erop heeft gezet en de geleden schade te vergoeden.
Kreeg zojuist (net na die 24 uur) bericht van Lexa dat ze dan wel een geregistreerd emailadres van me nodig hebben. Tja, ze hebben daar het zwarte garen echt niet uitgevonden.... kan verder reageren via het contactformulier.
Stel voor dat iedereen melding maakt van identiteitsdiefstal/fraude via dit formulier van onze overheid: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... eitsfraude
En nu maar hopen dat de moderatoren dit berichtje wél goedkeuren.
Aanvulling op eerdere bericht... nadat je op pers hebt geklik, moet je op woordvoerder klikken. (als je je via de woordvoering wilt beklagen over Lexa)
- Bijlagen
-
- Schermafdruk 2015-10-07 16.46.27.png (44.2 KiB) 3816 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
ik heb ingelogd bij lexa dating ,lexa biedt een gratis 3 dagen dating. ik heb nog geen membership , ik heb nog 1 dag gratis mijn account is nog niet geactiveerd.
Om het zomaar te noemen ben ik de klos dat ik er aan vast zit?
heeft iemand er ervaring mee?
Om het zomaar te noemen ben ik de klos dat ik er aan vast zit?
heeft iemand er ervaring mee?
Al een half jaar lang ontvang ik van lexa.nl 3 dagen gratis om de site te verkennen
Er blijkt niks van waar te zijn!
Elke keer bij het aanmelden wordt ik er op geattendeerd dat ik een betaalwijze moet kiezen om in contact te komen met andere vrouwen
Nu ontvang ik ook de speciale januari aanbieding van 3 dagen gratis
Ik heb precies de stappen gevolgd;wachtwoord wijzigen en bevestigen(groene pagina)
mijn nieuwe wachtwoord is aangenomen
als ik op lexa terugkeer altijd hetzelfde en automatische vragen en antwoord
Er blijkt niks van waar te zijn!
Elke keer bij het aanmelden wordt ik er op geattendeerd dat ik een betaalwijze moet kiezen om in contact te komen met andere vrouwen
Nu ontvang ik ook de speciale januari aanbieding van 3 dagen gratis
Ik heb precies de stappen gevolgd;wachtwoord wijzigen en bevestigen(groene pagina)
mijn nieuwe wachtwoord is aangenomen
als ik op lexa terugkeer altijd hetzelfde en automatische vragen en antwoord
Laatst gewijzigd door Radar op 22 jan 2016 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: privegegevens verwijderd.
Reden: privegegevens verwijderd.