LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lexa.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
chickenzzz
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2012 15:52

lexa.nl

Ongelezen bericht door chickenzzz »

Mijn dochter kreeg vanmiddag een email waarin staat dat ze lid is van Lexa.nl
Ze heeft dit zelf niet gedaan.
Er klopt helemaal niets van....andere naam, leeftijd etc.etc.
Aleen haar mailadres klopt.
Telefonisch contact opnemen met Lexa lukt niet, onjuist nummer.
We hebben het gelijk stopgezet.
Hopenlijk werkt dat ook als ik allemaal de berichten over Lexa.nl lees.

Ze heeft hier helemaal niet om gevraagd, is minderjarig etc.

Het kan dus een geintje van iemand zijn, spam etc etc.

Wie heeft hier ook ervaring mee en wat als ze toch nog mailtjes gaat krijgen van Lexa.nl...nergens een contactformulier of telefoonnr. te vinden.

Met vriendelijke groeten
chickenzzz

Gedos
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 feb 2012 10:54

Re: lexa.nl

Ongelezen bericht door Gedos »

chickenzzz schreef:Mijn dochter kreeg vanmiddag een email waarin staat dat ze lid is van Lexa.nl
Ze heeft dit zelf niet gedaan.
Er klopt helemaal niets van....andere naam, leeftijd etc.etc.
Aleen haar mailadres klopt.
Telefonisch contact opnemen met Lexa lukt niet, onjuist nummer.
We hebben het gelijk stopgezet.
Hopenlijk werkt dat ook als ik allemaal de berichten over Lexa.nl lees.

Ze heeft hier helemaal niet om gevraagd, is minderjarig etc.

Het kan dus een geintje van iemand zijn, spam etc etc.

Wie heeft hier ook ervaring mee en wat als ze toch nog mailtjes gaat krijgen van Lexa.nl...nergens een contactformulier of telefoonnr. te vinden.

Met vriendelijke groeten
chickenzzz
Ik zou dr geen probleem van maken. Ik denk dat het inderdaad gewoon een geintje is.

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: lexa.nl

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Beste chickenzzz,

ik begrijp uit uw bericht dat uw dochter´s e-mailadres gebruikt is voor een Lexa profiel en dat u en uw minderjarige dochter hier niet gediend van zijn.

Ik betreur het dat u deze slechte ervaring heeft gehad met onze website.

Wij bij Lexa proberen zoveel mogelijk controle uit te oefenen over wat er allemaal op de website gebeurd. Helaas kunnen wij dit niet altijd alleen en is hulp van onze members dan ook zeer geapprecieerd. Ik wil u dan ook bedanken voor uw oplettendheid en het maken van een melding.

U geeft aan dat u het profiel heeft stop gezet. Mocht u of uw dochter toch nog berichten ontvangen en/of andere problemen ondervinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons Customer Care Team.

Het telefoonnummer is niet langer in gebruik. Lexa heeft besloten om meer aandacht te besteden aan online service. De reden hiervoor is dat wij meer tijd hebben om uw vraag in alle rust te behandelen en op deze manier kwalitatief betere service kunnen bieden.

Vragen kunt u stellen via de optie "Help" die u vindt onderaan elke pagina op de site. Tevens vindt u hier onze FAQ, met frequent gestelde vragen.

Wanneer u op "Help" geklikt heeft, klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Christine van het Lexa Team

nzweers
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2012 14:25

Re: lexa.nl

Ongelezen bericht door nzweers »

Lexa.nl gebruikt slinkse verlengingsmethoden.

Er wordt maandelijks 25 euro van je rekening afgeschreven onder de naam 'meetic', je hebt hierdoor niet door dat dit van Lexa.nl komt.

Daarnaast krijg je geen email bevestiging van de overschrijvingen, waardoor je ook niet door hebt dat er steeds geld wordt afgeschreven!

En als laatste start na het opzeggen een vragenlijst. Als je die lijst niet doorloopt is je abonnement NIET opgezegd! Ik had in eerste instantie de vragenlijst weggeklikt en las ergens dat je hem moest doorlopen. Dat had me anders weer 25 euro gekost.

Al met al ben ik er zeer teleurgesteld over Lexa.nl. Deze site heeft me met 5 euro binnengelokt en heeft me uiteindelijk 105 euro afhandig gemaakt!

Gesloten