Opschorten van uw profiel is tijdelijk:
Uw profiel zal niet meer op Lexa.nl verschijnen en u zult geen e-mails meer ontvangen van partners van Lexa.nl
Uw gegevens (advertentie, foto's, profiel, contacten, berichten etc.) worden bewaard.
Zoals aangegeven stopt de automatische verlenging hierbij niet. Daarom kunt u uw profiel op elk gewenst moment opnieuw activeren wanneer u met uw huidige gegevens inlogt of via de e-mail die u ontvangen heeft na het opschorten.
Het betekent dan ook niet dat uw profiel van de site is verwijderd. Dit wordt aangegeven op de website voordat u uw profiel van de website gaat opschorten.
Ik vind het belachelijk hoe dit geregeld is! Kan hier werkelijk niet bij.
Zou eerder wat aandacht geven aan bestaande klanten en de focus leggen op een positieve afwikkeling.
In mijn optiek was het geregeld met het uitzetten van het account!
Vind het echt onredelijk en niet fair. Je maakt het in principe duidelijk dat je je account stopzet, en vervolgens blijf je betalen.
Vind het echt zonde van mijn geld en heb er echt spijt van.
Aangezien ik een aardige administratie heb komen er veel automatische afschrijvingen langs. De manier waarop jullie je presenteren in deze afschriften is het totaal niet helder dat het om Lexa gaat.
Hierdoor is hij erdoor geglipt.
Zo is het ook gebeurd met een Hostingpakket bij Neostrada. Zij hebben het echter op een heel andere manier opgelost:
Beste Oscar,
Ik heb het even uitgezocht. De betalingen zijn inderdaad doorgegaan. Heeft u inmiddels de automatische opdracht uit uw systeem gehaald?
Wij hebben het bedrag van EUR 238,26 zojuist teruggeboekt.
Fijne dag verder.
Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
--
Met vriendelijke groet,
N B.V.
Een voorbeeld lijkt mij.
Ik lees al zoveel klachten over dit systeem op forums, ben dus absoluut geen uitzondering. Erg jammer dat jullie als bedrijf deze aanpak hebben.
Met vriendelijke groet,
Een ontevreden klant..
Oscar
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LEXA
Re: LEXA
Ik zou om te beginnen even die namen/persoonsgegevens verwijderen, dat kan reden tot verwijdering van het topic door de moderatie zijn. Nog los van het feit dat men het doorgaans niet zo leuk vindt om met naam en toenaam door derden op internet vermeld te worden.
Inhoudelijk, wat is nu precies het nut van deze 2 voorbeelden? De enige overeenkomst is dat het beide om internet gerelateerde bedrijven gaat, maar verder zijn het de spreekwoordelijke appels en peren. Ook het feit dat het ene bedrijf klantvriendelijker is als het andere is nou niet echt een openbaring.
Bedankt voor de reacties,
Heb de namen verwijderd. Dat is inderdaad niet netjes.
Ik ben redelijk gefrustreerd over de manier waarop Lexa hier mee omgaat.
Zoals vernoemd ben ik niet de enige die in deze valkuil trapt en ik vind dat hier echt wat aan moet gebeuren.
Ze maken het erg lastig om je uit te schrijven. Terwijl het 'opschorten' van je account wel gemakkelijk gaat. Hierdoor krijg je het idee dat je account stop is gezet. Dat in combinatie met vage omschrijvingen in de afschrijvingen zorgt ervoor dat het er makkelijk doorheen glipt.
Heb de namen verwijderd. Dat is inderdaad niet netjes.
Ik ben redelijk gefrustreerd over de manier waarop Lexa hier mee omgaat.
Zoals vernoemd ben ik niet de enige die in deze valkuil trapt en ik vind dat hier echt wat aan moet gebeuren.
Ze maken het erg lastig om je uit te schrijven. Terwijl het 'opschorten' van je account wel gemakkelijk gaat. Hierdoor krijg je het idee dat je account stop is gezet. Dat in combinatie met vage omschrijvingen in de afschrijvingen zorgt ervoor dat het er makkelijk doorheen glipt.
Maar sinds wanneer is "opschorten" gelijk aan "opzeggen" ? Bovendien staat het er toch dat je bij opschorten blijft dokken? Je leest niet maar zit wel erg lekker in je slachtofferrolletje.
Lexa houdt er inderdaad vreemde werkwijzes op na, maar deze is toch echt je eigen schuld.
Lexa houdt er inderdaad vreemde werkwijzes op na, maar deze is toch echt je eigen schuld.
Wat moeten wij nou met dit warrige verhaal waar géén touw aan vast te knopen is? Wie bent u, over wie klaagt u, wat is de klacht en wat heeft u geprobeerd om de klacht opgelost te krijgen. Zó moeilijk kan het toch niet zijn?