Goede dag ik kom zelf uit s heerenberg en
ik lees dat jullie ook allemaal problemen hebben met lijbrandt.
ik heb vorigjaar 22 november een contract afgesloten bij deze bedrijf
en gezegd dat ik al glasvezel in huis heb liggen en dat was geen probleem zeiden ze ik zal binnen 2 weken aangesloten worden,nou na 2 weken nog niks ,opgebeld zeggen ze binnen week wordt u opgebeld om een afspraak te maken met de monteur,na een week weer niks.weer opgebeld en ik kreeg weer wat anders te horen. het is nu 7 januari heb nog steeds geen aansluiting,hoop dat er nog meer mensen zijn uit deze omgeving zijn en dat ze hier op reageren en dat tros radar ook eens aandacht aan kan besteden dat zal wel fijn zijn,want ze houden iedereen aan het lijntje.
vriendelijke groeten markus
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LIJBRANDT
Re: LIJBRANDT
hoi markus,
Heeft u al reggefiber opgebeld om na te vragen of de wijk al is opgelevert ? vaak zijn ze nog werk aan het afmaken in de wijk kast of wijk centrale en lopen de aannemers die uw modem moeten gaan plaatsen vaak vertraging op.
Heeft u al reggefiber opgebeld om na te vragen of de wijk al is opgelevert ? vaak zijn ze nog werk aan het afmaken in de wijk kast of wijk centrale en lopen de aannemers die uw modem moeten gaan plaatsen vaak vertraging op.
goede dag de wijkcentrale licht er al zeggen ze alleen kpn wil het niet vrij,elke keer hebben ze weer wat anders dus?wordt er niet goed van.....misschien kunnen ze een keer aan dacht besteden hier aan?
groetjes markus
groetjes markus
en ze konden het week 4 leveren zeiden ze ,maar dat wordt nu misschien weer week 5 of andere weken....
groetjes markus
groetjes markus
-
Neem nooit Lijbrandt. eenmaal een contract met lijbrandt afgesloten, daarna laten ze je vallen als een baksteen...
Er blijkt een storing te zijn in het tv.netwerk....na 3 uur proberen heb ik telf. contact met hun gekregen. Inmiddels had ik wel geluid en geen beeld, moest allerlei stekkers in en uit trekken, maar geen resultaat. De technische dienst zal contact met mij opnemen. De volgende dag om 11uur nog geen belletje, toen heb ik weer vele malen gebeld en moest weer een ander apparaat 1uur uitzetten,wel telkens kreeg ik de belofte dat de techn.dienst contact met mij zou zoeken, maar weer geen belletje. Inmiddels is mij (na 1000 excuses)al 4x beloofd dat de technische dienst contact met mij zal opnemen. Inmiddels al vele mailtjes naar de support van lijbrandt verstuurd, maar de mail wordt niet beantwoord. IK VIND DIT EEN ONBESCHOFT GEDRAG VAN LIJBRANDT.
LIJBRANDT is slecht bereikbaar, LIJBRANDT doet niks. LIJBRANDT doet allerlei beloftes. Mijn conclusie; BEGIN NIET AAN LIJBRANDT...scheelt een hoop ergenis..P.s.Ze zijn dan wel iets goedkoper maar aan telefoonkosten ben je een vermogen kwijt.
Er blijkt een storing te zijn in het tv.netwerk....na 3 uur proberen heb ik telf. contact met hun gekregen. Inmiddels had ik wel geluid en geen beeld, moest allerlei stekkers in en uit trekken, maar geen resultaat. De technische dienst zal contact met mij opnemen. De volgende dag om 11uur nog geen belletje, toen heb ik weer vele malen gebeld en moest weer een ander apparaat 1uur uitzetten,wel telkens kreeg ik de belofte dat de techn.dienst contact met mij zou zoeken, maar weer geen belletje. Inmiddels is mij (na 1000 excuses)al 4x beloofd dat de technische dienst contact met mij zal opnemen. Inmiddels al vele mailtjes naar de support van lijbrandt verstuurd, maar de mail wordt niet beantwoord. IK VIND DIT EEN ONBESCHOFT GEDRAG VAN LIJBRANDT.
LIJBRANDT is slecht bereikbaar, LIJBRANDT doet niks. LIJBRANDT doet allerlei beloftes. Mijn conclusie; BEGIN NIET AAN LIJBRANDT...scheelt een hoop ergenis..P.s.Ze zijn dan wel iets goedkoper maar aan telefoonkosten ben je een vermogen kwijt.
-
nog even dit: wil je bij Lijbrandt je voicemail aanzetten, krijg je een maitje van vodafone en dan kun je via je email je voicemail afluisteren... dus mijnsinziens is Lijbrandt geen kpn zoals sommigen denken, maar vodafone...