LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Live account verwijderen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Lizzie17

Live account verwijderen

Ongelezen bericht door Lizzie17 »

Heeft iemand een idee hoe ik mijn live account echt kan verwijderen.

Heb al via de helpdesk van Microsoft het geprobeerd, maar daar krijg ik een antwoord die niet werkt. Volgens hun kan ik beter mijn account niet meer openen en dan zullen zij hem over 2 jaar wel verwijderen :shock: .
Dussss, waardeloos dat ik niet gewoon via een normaal menu mijn account kan verwijderen.
Heeft iemand een idee hoe het wel kan? Ik ben nu zelf zo'n 2 weken bezig met rond zoeken en vragen aan diverse 'deskundig' maar helaas mijn account is er nog steeds.

Alvast bedankt voor het meedenken.

berndv

Re: Live account verwijderen

Ongelezen bericht door berndv »

http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... se-account
Waren dit de stappen die u heeft ontvangen van Microsoft?

Lizzie17

Klopt helemaal Berndv, maar die werkt/doet niks. Het is toch raar dat je je eigen mail adres niet kan verwijderen?

hermelot

Ongelezen bericht door hermelot »

http://pc-en-internet.infonu.nl/communi ... deren.html

Stap 8: Niet opnieuw inloggen
Het is erg belangrijk dat je niet opnieuw probeert in te loggen na stap 7, indien je het adres niet meer wil gebruiken dan toch. Microsoft geeft je namelijk 270 dagen de tijd om je te bedenken. Indien je binnen de 270 dagen opnieuw inlogt zal het account gewoon weer geactiveerd worden, wanneer je dat niet doet zal het onherroepelijk verwijderd worden na deze periode.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Lizzie17 schreef:Klopt helemaal Berndv, maar die werkt/doet niks. Het is toch raar dat je je eigen mail adres niet kan verwijderen?
Welke stap werkt niet? Of is het omdat u opnieuw probeerde in te liggen, want dan gaat wat hierboven staat beschreven in werking.

Lizzie17

Bedankt voor het mee denken. Bij mij gaat het fout bij stap 4. Er staat bij mij geen kopje met 'Andere opties' , ik heb het in diverse browsers geprobeerd maar nergens zie ik de mogelijkheid van andere opties. Ik ga volgende week nog 1 maal via Microsoft het zelf proberen en anders dan laat ik het account voor wat het is en open het nooit meer. Maar ik blijf het raar vinden.....

Gesloten