Hallo,
U heeft het vast al begrepen maar het gaat over Orange.
Ik sta nu op het punt dat ik ze de nek om wil draaien.
We zitten er sinds sept/okt 2007 na veel ellende bij Chello.
En nu sinds een maand of 2 bij orange ellende.
Wat anderen ook schrijven ze laten je van alles doen en je bent zo 2 uur verder en dan heb je nog niks.
Hoe krijg ik het voor mekaar of om een andere vdeia box of live box hoe dat ding ook heet te krijgen of mijn abonnement eerder op te zeggen want ik wordt hier zo gestressed van dat ik bijna het modem door het raam zou willen mikken (geeft zo'n zooi)
Ik heb dagen gehad dat ik ze 10 keer heb gebeld en na die keer had ik internet maar zo traag als een slak nou daar wordt je blij van.
Dus plies heeft iemand een oplossing die krijgt van mij een grote bos rozen.
Gr Ineke
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] livemediabox
Re: livemediabox
Hier hetzelfde giga probleem.... we betalen voor de 2 mb snelheid, en krijgen nog geen 1 mb snelheid
. Dussss zijn we al weken aan het bellen om het abonnement terug te zetten... en dat is moeilijk!!!
Ja hoor eindelijk voor elkaar abonnement met 5 eurie per maand omlaag. Tot de volgende afrekening, nee hoor gewoon door op het oude. Weer bellen ja nee weet niet uhhhh fout gegaan word verrekent.
Dit dus even afwachten....
Enne weg met die zooi, kan niet 3 weken geleden contract stilzwijgend verlengd...
Eerst hadden we chello, hetzelde drama, betalen voor de volle snelheid en je krijgt nog niet eens de snelheid voor het laagste abonnement, en nu bij orange idem dito.
Met de laatste dagen ook nog iedere keer de hele boel resetten want de internet verbinding doet het niet.
Heeft er iemand raad in deze?
groeten Anjo
Ja hoor eindelijk voor elkaar abonnement met 5 eurie per maand omlaag. Tot de volgende afrekening, nee hoor gewoon door op het oude. Weer bellen ja nee weet niet uhhhh fout gegaan word verrekent.
Dit dus even afwachten....
Enne weg met die zooi, kan niet 3 weken geleden contract stilzwijgend verlengd...
Eerst hadden we chello, hetzelde drama, betalen voor de volle snelheid en je krijgt nog niet eens de snelheid voor het laagste abonnement, en nu bij orange idem dito.
Met de laatste dagen ook nog iedere keer de hele boel resetten want de internet verbinding doet het niet.
Heeft er iemand raad in deze?
groeten Anjo