LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lycos weigert mailbox opzegging

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Bolognese
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2006 11:07

lycos weigert mailbox opzegging

Ongelezen bericht door Bolognese »

Hallo,

Ik wil mijn mailbox bij Lycos Nederland opzeggen. Ik heb nu een internet abonnement bij Kpn, met een fatsoenlijke mailbox en op de mailbox van Lycos krijg ik massa's spam binnen.
Een fatsoenlijke ingang om je kritiek te leveren of over je gegevens te beschikken of op te zeggen is er niet, en op het forum laat men alleen berichten toe, die in hun voordeel zijn. Wat steekt er achter hun politiek en beleid? Is het niet in strijd met de privacy wetgeving en registratie van persoonsgegevens?
In Duitsland, waar ik ooit woonde, was de opzegging binnen een week een feit.

Griezelig!

Morrigan
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 nov 2005 20:15

Re: lycos weigert mailbox opzegging

Ongelezen bericht door Morrigan »

Wat doet dit bericht bij Telefonie? Volgens mij zit je verkeerd.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: lycos weigert mailbox opzegging

Ongelezen bericht door Anastasia »

De vorige weet blijkbaar geen verschil meer tussen internet en telefoon!

Maar alleen na inloggen kun je zowel je account verwijderen als aanpassen, en als je adres ergens staat, blijft spam komen, en G mail kan het wel filteren, dus doorsturen via G mail, of een betaalde versie nemen, maar dat wil je dus niet.

Lycos is met meerdere adressen, dus ik krijg per adres verschillende hoeveelheden mail, Incredimail of Thunderbird zou je ook kunnen proberen, en dan blijft je Lycos schoner!

Als test heb ik een mail adres juist overal geplaatst, dus bewust reageren op spam en kreeg binnen een week ruim 18.000 mails, en via Google laten filteren en nu komt er sinds een maand nog maar 3 berichten binnen, en daarvan 2x spam en 1x een persoon die werkelijk iets vroeg.

In tegenstelling tot Google en Hotmail is dit NL adres meer namen mogelijk, want als je naam4711@lycos zou hebben zou je veel onzin krijgen, gezien het nummer, ook 69 geeft vreemde reacties.

dus betaal filter of stuur door naar een wel gefilterd adres.

Bolognese
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2006 11:07

Re: lycos weigert mailbox opzegging

Ongelezen bericht door Bolognese »

Je hoeft me niet uit te leggen hoe spam ontstaat. Dat weet ik zelf wel. Tik in de Lycos help maar eens in "sluiten" of "opzeggen". Helemaal niks. Als je denkt dat ik niet eerst vergeefs opzoek gegaan ben, naar de link om je account te kunnen sluiten, dan leg jij me maar uit hoe ik dat zelf kan regelen, na in te loggen.

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: lycos weigert mailbox opzegging

Ongelezen bericht door gast007 »

Bolognese, ik heb toevallig afgelopen week ook Lycos gemailt voor het opzeggen van mijn gratis lycos e-mail.
Een dag later was mijn account al niet meer bereikbaar en kreeg ook een e-mail van Lycos dat deze was verwijderd.

Alleen als ik nog even probeer een mail te sturen naar het opgezegde mailadres krijg ik geen foutmelding terug. (komt misschien nog)

Ik heb deze opgezegd via: [email protected]

Bolognese
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2006 11:07

Re: lycos weigert mailbox opzegging

Ongelezen bericht door Bolognese »

Bedankt. Ik zal het zeker proberen.

Gesloten