LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

kan ik hier tegen aangifte doen

Peiling eindigde op 23 jan 2009 08:43

ja
1
20%
nee
4
80%
 
Totaal aantal stemmen: 5

true-love
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2008 08:22

maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Ongelezen bericht door true-love »

hallo allemaal,
ik speel al sinds ronde 1 een maffiaspel genaamt maffiaxl,
er gebeuren nu erg veel dingen op het spel wat niet klopt zo is er zo als 1 persoon zegt iemand gehackt ,maar het mooie komt die gene heeft een familie en van haar familie geld waren crushers gekocht .hier kun je mee auto's tot kogels. maar dat kan dus ook iemand doen die je op functie hebt je kan namelijk als onderdon je funtie veranderen dus hier is geen sprake van hacken . ze roept dus wel dat ze gehackt is en krijgt alles terug en behoud vele crushers die van het verloren geld zijn dus kan ook nog gratis crushen. plus haar onderdon staat al bekent als lieger en bedrieger in het spel .
daarbij komt de admins kunnen niet bewijzen ze is gehackt door middel van logs ed en er is nog nooit iemand recht gezet omdat je altyd moet uit kijken wie je op functie hebt door dit voor val zijn er nu vele mensen gedupeert die wel erg veel geld al in spel hebben zitten .plus daarbij komt deze persoon heeft een bug in het spel heeft ze ook al paar keer gezegt terwijl er admins in het spel zijn maar er word totaal niks aan gedaan welke stappen kan ik hier tegen ondernemen heb namelijk al paar keer telfonishe contact nu gehad met het hoofdkantoor en aldoor beloven ze er mee bezig te gaan maar ze doen niks .en daarbij komt ze spreken elkaar allemaal tegen de een vind raar is recht gezet de ander heeft geen logs de andere wil screenshots kom op moet een speler daar voor zorgen lijkt me niet hun moeten toch op de veilig heid voor elke speler letten en ze hebben al een extra funtie erop tegen hacken het klopt gewoon niet geen logs niks en dan toch geld terug geven dus als ik nu roep ben gehackt ze hebben geen logs krijg ik dan ook zoveel geld terug
en de reset is 14 februarie al. plus vele mensen voelen zich "genaait "want het gaat niet meer om honderd euro in spel

ik77
Berichten: 105
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:39

Re: maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Ongelezen bericht door ik77 »

Als je nu zelf je bericht leest, snap je het dan zelf? Buiten het feit dat er geen touw aan vast te knopen is aan je post (leestekens gebruiken bijv.)
Jij waarschijnlijk wel, maar het merendeel weet hier niet wat een criminal-game is op internet. En mensen die het wel kennen wéten dat je het spel speelt, maar dat het nooit eerlijk / goed gaat.
Ik zal je een geheimpje vertellen, slechts 5% van alle criminal-games op internet is bug-vrij. Meer dan 70% zit er alleen maar om eigen zakken te vullen en de boel op te lichten.

Als je zo'n spel speelt, speel dan omdat je het een leuk spel vind, maar speel niet met de gedachte dat je er wat mee kan winnen.
Het is goedkoper om je prijs meteen in de winkel te kopen.

true-love
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2008 08:22

Re: maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Ongelezen bericht door true-love »

nou ik ben het dus niet eens met wat je zegt .en ps er zijn ook mensen die leestekens niet snappen .ben al een keer 2 e geworden met dit spel en daarbij komt mijn vraag is niet of het spel niet eerlijk is daar ben ik zelf ook al achter sinds er nieuwe eigenaar is is het hele spel naar zijn moer
en aangezien er veel mensen zijn die er veel geld in hebben zitten lijkt het mij dat hier tegen stappen kunnen worden ondernomen.en mijn vraag is dus waar moet ik zijn

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Ongelezen bericht door Frans75 »

Basisschool

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 25 Jan 2008 07:23 door true-love


--------------------------------------------------------------------------------

nou ik ben het dus niet eens met wat je zegt .en ps er zijn ook mensen die leestekens niet snappen
Van welke generatie je bent weet ik natuurlijk niet maar dit soort msn-taal is voor de meeste van ons onleesbaar. Gebruik punten,komma's en hoofdletters en wie weet krijg je antwoord op de vragen.

Mvg Jor.

true-love
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2008 08:22

Re: maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Ongelezen bericht door true-love »

nou ja jullie antwoorden slaan nergens op ,
maar ja ga maar es nadenken voor je iemand afkraakt daar ben ik niet hier voor gekomen .plus daarbij komt de teksten zijn heel goed te lezen lekker makkelijk om te zeggen dat dat niet wil omdat er geen commas in staan maar als jullie niks serieus op mijn onderwerp te melden hebben blijf dan stil mijn vraag is namelijk erg duidelijk

Goudkuipje
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 mei 2007 19:22

Re: maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Ongelezen bericht door Goudkuipje »

En hij blijft het verdommen om HOOFDLETTERS te gebruiken.

Je kan er weinig aan doen. Oplichting op internet is scherring en inslag.

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Ongelezen bericht door Geoffrey »

De meeste van dat soort Criminals/Maffia-spellen op internet worden opgezet door jongeren die handig zijn met websites en die op een makkelijke manier geld willen verdienen. Ik speel zulke spellen zelf nooit (er zijn veel betere online spellen die je voor veel minder geld kunt spelen), dus ik weet niet precies hoe de dingen die je noemt werken.

Maar voor zover ik kan zien gebeuren er geen dingen die illegaal zijn. De makers van dat spel zijn vrij om zelf de regels te bepalen, net zoals jij vrij bent om te bepalen of je jouw zuurverdiende spaarcentjes uitgeeft aan dingen die niet bestaan (digitale wapens, digitale huisjes enz.). Voor zover ik kon zien kun je het spel namelijk ook gewoon gratis spelen. Als jij denkt dat de dingen op die site niet eerlijk gaan, stop er dan nu mee om er nog geld aan uit te geven.

Kortom: ik zeg niet of het eerlijk is of niet, daarvoor ken ik die site niet goed genoeg. Maar om je vraag te beantwoorden: nee, het is niet illegaal en je kunt er geen aangifte tegen doen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 24 Jan 2008 09:25 door ik77


--------------------------------------------------------------------------------

En mensen die het wel kennen wéten dat je het spel speelt, maar dat het nooit eerlijk / goed gaat.
Ik zal je een geheimpje vertellen, slechts 5% van alle criminal-games op internet is bug-vrij. Meer dan 70% zit er alleen maar om eigen zakken te vullen en de boel op te lichten.

Als je zo'n spel speelt, speel dan omdat je het een leuk spel vind, maar speel niet met de gedachte dat je er wat mee kan winnen.
Het is goedkoper om je prijs meteen in de winkel te kopen.


ik77 had in zijn eerste reactie eigenlijk al je vragen al beantwoord. Je kunt geen aangifte doen tegen dit soort schimmige site's.De regel is dat er geen regels zijn! Ieder doet maar wat. Vergooi je verdiende centen niet op dit soort site's.

Mvg Jor

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: maffiaxl gaat niet eerlijk meer

Ongelezen bericht door antonh »

@true-love,

wat bedoel je eigenlijk in de opening van je topic.
Het is een brij letters waar ik ook niets van kan maken.
Je schrijft wel zo mooi
nou ja jullie antwoorden slaan nergens op ,
maar ja ga maar es nadenken voor je iemand afkraakt daar ben ik niet hier voor gekomen
De antwoorden slaan wel ergens op hoor. maar jouw antwoorden .........

En nadenken???
Zou je dat niet eens zelf heel hard gaan doen?
Je kraakt je zelf af zoals je de topic opent en reageert.

En je schrijft dat je daar niet voor bent gekomen voor deze reacties, maar schrijf dan eens "Algemeen Beschaafd Nederlands".
Niemand stenigt je als er schrijf fouten in staan, alleen dit slaat nu ook letterlijk alles.

Begin eerst een met een normale gramatica en gebruik een punten en komma's, die overigens rechts onder op het toetsenbord zitten.


En nog wat,
blijf dan stil mijn vraag is namelijk erg duidelijk
Waarom zouden wij stil blijven?
En je vraag stelling is niet te begrijpen daarom komen ook deze reactie's.

En dit is een openbaar forum hoor, dus voor iedereen te lezen,
maar ook de mogelijkheid om te reageren.
Je vraagt er zelf om deze reactie's

Gesloten