LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] McAfee antivirus

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
WillemV

Re: McAfee antivirus

Ongelezen bericht door WillemV »

RicardoMusch schreef:schutdown -a betekent: shutdown -abort

dus het stopt de in gang gezette shutdown (= uitzetten, logoff, opnieuw opstarten)

dus dat zou moeten werken...
Oké, weer wat geleerd. Dankjewel. Dat werkt bij Windows dan anders dan in GNU/Linux:
Syntax

shutdown [-a][-t sec][-krhnfFc][time][warning-message]

-a Use /etc/shutdown.allow.
http://www.computerhope.com/unix/ushutdow.htm

RicardoMusch

Ongelezen bericht door RicardoMusch »

Net een computer gefixed.

MCafee maakt er wel een zooitje van zeg... kernel drivers die niet meer werken, taakbalken die 'stuk' zijn en computer die opnieuw opstarten....

tjongejongejonge

Gelukkig bijna allemaal geen permanente schade...

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik gebruik al jaren gratis anti-virus-scanners. Veel mensen vertrouwen dat niet: het is gratis, dus zal wel niet goed zijn.

Mis!

Avast heeft mijn voorkeur:
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/anti-virus

En dan nog het liefst versie 4 (die is een stuk lichter en even goed):
http://www.filehippo.com/download_avast_antivirus/6635/

RicardoMusch

Ongelezen bericht door RicardoMusch »

en toch zijn gratis anti virus scanners vaak lang niet voldoende en zullen ze bij een grote uitbraak vaak niet helpen (omdat ze vaak geen geavanceerde heuristiek hebben)...

maar het is altijd beter dan niets...

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dan zul je toch met feiten moeten onderbouwen - op basis van testgegevens - waarom gratis antivirusscanners zoals die van Avast en AVG minder goed zouden zijn dan betaalde scanners van o.a. McAfee en Norton. Ik sluit niet uit dat er een betaalde virusscanner is die als beste uit de meeste tests komt. Maar een scanner van McAfee of Norton zal daar in elk geval niet bijzitten.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

RicardoMusch schreef:en toch zijn gratis anti virus scanners vaak lang niet voldoende en zullen ze bij een grote uitbraak vaak niet helpen (omdat ze vaak geen geavanceerde heuristiek hebben)...

Nee, dan de (duur)betaalde mcafee die zo goed is, dat ie wereldwijd 'effe' een paar duizend PC`s lamlegt. Foutje, bedankt.

Ik heb nog niets vernomen over schadevergoedingen, of wat dan ook...
En ik werk thuis, en bij een klein ander bedrijfje, al jaren met Avast, thuis gratis, op bedrijfje betaald, zonder noemenswaardige problemen. Alleen met het updaten is de PC ineens trager, maar daar leer je wel mee leven (is maar een minuut of 4/5)

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Guardian72 schreef:
RicardoMusch schreef:en toch zijn gratis anti virus scanners vaak lang niet voldoende en zullen ze bij een grote uitbraak vaak niet helpen (omdat ze vaak geen geavanceerde heuristiek hebben)...

Nee, dan de (duur)betaalde mcafee die zo goed is, dat ie wereldwijd 'effe' een paar duizend PC`s lamlegt. Foutje, bedankt.

Ik heb nog niets vernomen over schadevergoedingen, of wat dan ook...
En ik werk thuis, en bij een klein ander bedrijfje, al jaren met Avast, thuis gratis, op bedrijfje betaald, zonder noemenswaardige problemen. Alleen met het updaten is de PC ineens trager, maar daar leer je wel mee leven (is maar een minuut of 4/5)

Ik gebruik al jaren MAfee en ben, zoals je met Avast, tevreden.

Het is met alle producten zo, de ene vind dit goed, waar een andere misschien de meeste problemen mee heeft. Dus iedereen zijn eigen keuze.
Maar roepen, dit of dat is slecht, zonder het gebruikt te hebben,vind ik niet juist!

Gesloten