Ik heb ooit een via internet een virusscan van McAfee aangeschaft, via automatische afschrijving. Deze gebruik ik inmiddels niet meer. Krijg nu een email dat het automatisch verlengd wordt. Ik kan dit stopzetten door in te loggen op hun site. Je komt hier echt niet verder, email en chat is niet aan te klikken. Er is geen 'kopje' , zoals in de email vermeld staat, waar je eenvoudig aan kan geven niet geinteresseerd te zijn in voortzetting van abonnement.
Verder zoeken, levert foutmeldingen op, grrrrrr. Heb nu een telefoonnummer gevonden, waar al bij staat, wachttijd 10-30 minuten!! Kosten worden in rekening gebracht.
Dit is zo gebruikersonvriendelijk, je komt eigenlijk niet van de automatische incasso af: Slechte zaak!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] McAfee niet te bereiken, wel geld innen!
-
Re: McAfee niet te bereiken, wel geld innen!
Schriftelijk doen, dan heb je ook een bewijs van opzegging.
Hier heb je voordeelbrieven:
http://www.abonnementopzeggen.nl/opzegb ... egbrieven/
succes
Hier heb je voordeelbrieven:
http://www.abonnementopzeggen.nl/opzegb ... egbrieven/
succes
-
fijn, zo'n bericht denk ik, klik ik door: moet ik weer betalen voor een opzeggingsbrief: Ik voel mij aan alle kanten 'gepakt'. Iedereen wil geld zien, jammer dat dit soort commerciele bedrijven zich op tros radar laten zien.
Ja, maar je kunt toch zelf ook iets op papier kalken:vangiessen schreef:fijn, zo'n bericht denk ik, klik ik door: moet ik weer betalen voor een opzeggingsbrief: Ik voel mij aan alle kanten 'gepakt'. Iedereen wil geld zien, jammer dat dit soort commerciele bedrijven zich op tros radar laten zien.
Hierbij zeg ik met onmiddellijke ingang mijn abonnement op McAfee AntiVirus op. Mijn klantnummer is xxx.
En dan dateren en ondertekenen. Moeilijker is het niet.
-
Ja, natuurlijk, dat kan iedereen: maar daar ging het nu even niet om.......
Beste,
Hierbij de stappen die u dient te doen om automatische verlenging stop te zetten.
Ga naar www.mcafee.com
Klik rechtsboven op mijn account en voer gebruikersnaam en password in.
Dan zie je aan de linkerkant " Mijn instellingen voor automatisch verlengen" klik daarop.
Dan zie je je abonnement gegevens en kan je automatische verlenging aan of uit klikken.
Groeten,
Hierbij de stappen die u dient te doen om automatische verlenging stop te zetten.
Ga naar www.mcafee.com
Klik rechtsboven op mijn account en voer gebruikersnaam en password in.
Dan zie je aan de linkerkant " Mijn instellingen voor automatisch verlengen" klik daarop.
Dan zie je je abonnement gegevens en kan je automatische verlenging aan of uit klikken.
Groeten,
-
Inmiddels viavia een telefoonnummer (a'dam) gebeld, snel contact gehad (wel moeilijk verstaanbare mijnheer). Maar iig telefonisch kunnen ontbinden, waarvan bevestiging via de mail. Gelukkig opgelost!
Dank voor hulp
Dank voor hulp