LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Klantnr. 14404305
Webmaster van Ziggo GRAAG EEN REACTIE op het volgende verhaal:
Hierbij vraag ik voor de zoveelste keer om aandacht voor het volgende;
Heb 2 maal mijn klacht via het betreffende 0900 nummer aangekaart, maar kwam geen steek verder. Heb ongeveer 7 weken geleden de klacht schriftelijk aangekaart via het correspondentieadres in Utrecht. Tot op heden niets vernomen. Heb op 8 september via de mail Bos incasso mijn klacht nogmaals aangekaart....... Blijkbaar is men bij Ziggo horende doof en ziende blind! Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van. Ik zal het hele verhaal nogmaals gedetailleerd uit de doeken doen. Er is blijkbaar structureel wat misgegaan. Ik heb zowel in 2008 (4 maal) en 2009 elke maand dubbel betaald. Alle betalingen via bovenvermeld klantnummer zijn korrekt. Daarnaast zijn er middels andere klantnummers eveneens maandelijks incasso's gedaan. Hieronder volgen de onjuiste incasso's;
19-08-2008 8248390 AT Home Arnl 128362274 abonnement sept. 2008
klantnr. 20542806 ref. 77734134929 euro 19.95
17-09-2008 8248390 At Home Arnl 129845401 abonnement sept. 2008
klantnr. 21839502 ref. 77735957352 euro 19.95
24-11-2008 8248390 At Home Arnl nr. 130007315 abonnement sept. 2008
klant nr. 21839502 ref. 77735973673 euro 19.95
18-12-2008 608646326 Ziggo Arnl 30433486 abonnement sept. 2008
klant nr. 21839502 ref. 77735990566 euro 19.95
Heb dus in 2008 vier maal teveel betaald! De overige afschrijvingen in 2008 zijn accoord.
In 2009 gaat het gewoon verder fout. Alle incasso's in 2009 via rek nr. 608646326 zijn onjuist (dubbel......!). Het betreft de volgende afschrijvingen;
19/1 klantnr. 12913453, 02/03 klantnr. 21839502, 18/03 klantnr. 21839502,
30/03 klantnr. 21839502, 01/05 klantnr.21839502, 03/06 klantnr. 21839502,
06/07 klantnr. 21839502, 24/07 klantnr. 21839502. Op 27-08 en 2909 zijn is er eveneens tenonrechte 19.95 afgeschreven. Deze afschrijvingen heb ik gestorneerd...........! Incassomaatregelen i.v.m. het niet betalen van het abonnement vanaf juli 2009 slaat derhalve nergens op. Ik heb immers vele malen dubbel betaald........! Bij Ziggo gaat van alles mis.... Laat mij hiervan niet de dupe worden! Uiteraard wil ik wel betalen zodra Ziggo het teveel betaalde heeft gerestitueerd.
Afzender een gefrusteerde klant..........
Webmaster van Ziggo GRAAG EEN REACTIE op het volgende verhaal:
Hierbij vraag ik voor de zoveelste keer om aandacht voor het volgende;
Heb 2 maal mijn klacht via het betreffende 0900 nummer aangekaart, maar kwam geen steek verder. Heb ongeveer 7 weken geleden de klacht schriftelijk aangekaart via het correspondentieadres in Utrecht. Tot op heden niets vernomen. Heb op 8 september via de mail Bos incasso mijn klacht nogmaals aangekaart....... Blijkbaar is men bij Ziggo horende doof en ziende blind! Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van. Ik zal het hele verhaal nogmaals gedetailleerd uit de doeken doen. Er is blijkbaar structureel wat misgegaan. Ik heb zowel in 2008 (4 maal) en 2009 elke maand dubbel betaald. Alle betalingen via bovenvermeld klantnummer zijn korrekt. Daarnaast zijn er middels andere klantnummers eveneens maandelijks incasso's gedaan. Hieronder volgen de onjuiste incasso's;
19-08-2008 8248390 AT Home Arnl 128362274 abonnement sept. 2008
klantnr. 20542806 ref. 77734134929 euro 19.95
17-09-2008 8248390 At Home Arnl 129845401 abonnement sept. 2008
klantnr. 21839502 ref. 77735957352 euro 19.95
24-11-2008 8248390 At Home Arnl nr. 130007315 abonnement sept. 2008
klant nr. 21839502 ref. 77735973673 euro 19.95
18-12-2008 608646326 Ziggo Arnl 30433486 abonnement sept. 2008
klant nr. 21839502 ref. 77735990566 euro 19.95
Heb dus in 2008 vier maal teveel betaald! De overige afschrijvingen in 2008 zijn accoord.
In 2009 gaat het gewoon verder fout. Alle incasso's in 2009 via rek nr. 608646326 zijn onjuist (dubbel......!). Het betreft de volgende afschrijvingen;
19/1 klantnr. 12913453, 02/03 klantnr. 21839502, 18/03 klantnr. 21839502,
30/03 klantnr. 21839502, 01/05 klantnr.21839502, 03/06 klantnr. 21839502,
06/07 klantnr. 21839502, 24/07 klantnr. 21839502. Op 27-08 en 2909 zijn is er eveneens tenonrechte 19.95 afgeschreven. Deze afschrijvingen heb ik gestorneerd...........! Incassomaatregelen i.v.m. het niet betalen van het abonnement vanaf juli 2009 slaat derhalve nergens op. Ik heb immers vele malen dubbel betaald........! Bij Ziggo gaat van alles mis.... Laat mij hiervan niet de dupe worden! Uiteraard wil ik wel betalen zodra Ziggo het teveel betaalde heeft gerestitueerd.
Afzender een gefrusteerde klant..........
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Beste Janneke,
Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent de rekeningen. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle
Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent de rekeningen. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Het webformulier is ingevuld.
Hou er a.u.b. rekening mee dat zowel mijn telefoon als ook internet afgesloten is door jullie. Dus graag SCHRIFTELIJK een reactie anders zie of hoor ik niets.
Hou er a.u.b. rekening mee dat zowel mijn telefoon als ook internet afgesloten is door jullie. Dus graag SCHRIFTELIJK een reactie anders zie of hoor ik niets.
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Rara wat mis ik hier je hebt geen internet maar je zit hier wel te posten.Janneke52 schreef:Het webformulier is ingevuld.
Hou er a.u.b. rekening mee dat zowel mijn telefoon als ook internet afgesloten is door jullie. Dus graag SCHRIFTELIJK een reactie anders zie of hoor ik niets.
Dus kan je ook je mail van Ziggo checken
-
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Ja of ze internet bij de buren, vrienden etc.
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Dan kan je dus ook je webmail checken.zegjijhetmaar- schreef:Ja of ze internet bij de buren, vrienden etc.
-
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
De klant is nog altijd koning en Janneke wil de oplossing per brief ontvangen !
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Willen is nog niet krijgen, online een vraag stellen resulteert ook in online een antwoord ontvangen.zegjijhetmaar- schreef:De klant is nog altijd koning en Janneke wil de oplossing per brief ontvangen !
-
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Ziggo reageert nu hopelijk wel Janneke schriftelijk, succes gewenst. Als Ziggo werkt is het geweldig maar zodra er iets mis gaat is het blijkbaar erg moeilijk om een probleem op te lossen.Heb 2 maal mijn klacht via het betreffende 0900 nummer aangekaart, maar kwam geen steek verder. Heb ongeveer 7 weken geleden de klacht schriftelijk aangekaart via het correspondentieadres in Utrecht.
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Ziggo heeft gisteren contact opgenomen met onze vriend, Hij krijgt meer dan
€ 200,-- terug. Was idd een fout gemaakt. Zijn internet en telefoonverbinding zijn hersteld. Zal mij nu alleen benieuwen hoe lang het gaar duren voordat het geld op de rekening staat. Wordt vervolgd.
€ 200,-- terug. Was idd een fout gemaakt. Zijn internet en telefoonverbinding zijn hersteld. Zal mij nu alleen benieuwen hoe lang het gaar duren voordat het geld op de rekening staat. Wordt vervolgd.
-
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Je wekte de indruk dat jezelf klant was bij Ziggo maar telfort is ook niks dus
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Ik lees hier vaak over teveel ingehouden of dubbel ingehouden bedragen.
Heeft er nu echt niemand gehoord dat je eenvoudig ( zelfs vaak via internet )
het teveel of dubbel betaalde bedrag kunt laten terugstorten( storneren) ?
Binnen 1 maand. Ik meen zelfs dat het is verlengd tot 2 maanden.
Zelfs kun je een bank opdracht geven dat er tot nader order niets meer mag worden ingehouden.
Op deze manier hou je zelf de teugels in handen.
Al meerdere keren moest ik hiervan (helaas) gebruik maken.
O.a. bij een energieleverancier.
Wel alle correspondentie en evt mailberichten uitprinten als bewijsmateriaal als je meent in je recht te staan.
Heeft er nu echt niemand gehoord dat je eenvoudig ( zelfs vaak via internet )
het teveel of dubbel betaalde bedrag kunt laten terugstorten( storneren) ?
Binnen 1 maand. Ik meen zelfs dat het is verlengd tot 2 maanden.
Zelfs kun je een bank opdracht geven dat er tot nader order niets meer mag worden ingehouden.
Op deze manier hou je zelf de teugels in handen.
Al meerdere keren moest ik hiervan (helaas) gebruik maken.
O.a. bij een energieleverancier.
Wel alle correspondentie en evt mailberichten uitprinten als bewijsmateriaal als je meent in je recht te staan.
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Nee, zeg jij het maar, je begrijpt het verkeerd.
Onze vriend, waar het om draaide, is bij Ziggo.
Wij zelf zitten bij Telfort en hebben nooit problemen met betalingen, telefoon of internet.
Onze vriend, waar het om draaide, is bij Ziggo.
Wij zelf zitten bij Telfort en hebben nooit problemen met betalingen, telefoon of internet.
-
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19
Re: Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Is goed hoor Janneke maar je formuleerde het zo alsof het jezelf betrof