LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Microsoft AntiSpyware Programma

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gerardus

Microsoft AntiSpyware Programma

Ongelezen bericht door Gerardus »

Hallo,

Wie kan me vertellen waarom je de Microsoft Antispyware Programma niet kan updaten.
Telkens geeft hij aan dat er geen internetverbindinig is, terwijl ik gewoon internet etc..

Groetjes.

hoffie2

Re: Microsoft AntiSpyware Programma

Ongelezen bericht door hoffie2 »

zijn er updates dan?????

Petermans

Ongelezen bericht door Petermans »

Misschien staat een (softwarematige) firewall bij U zodanig ingesteld, dat geen verbinding wordt toegestaan. Dat was bij mij na de eerste installatie ook het geval.

Raichu

Ongelezen bericht door Raichu »

En je moet de autoupdates wel aanzetten....

G-Force

Ongelezen bericht door G-Force »

download gewoon HitmanPro, ff googlen, werkt perfect en is ook gratis.

Raichu

Hitman pro is idd een hele goede gratis oplossing..

Fredje

Ongelezen bericht door Fredje »

Dat windows programma werkt ook goed en als dat beter uit de bus komt waarom zou je het dan niet proberen?

Raichu

Ja, maar dit is een beta versie... Ik weet niet of hun applicatie gratis blijft...

Fredje

Dan kan je altijd nog overstappen....
Maar het lijkt mij wel, ik zou me voor kunnen stellen dat het voortaan in het beveiligingscentrum opgenomen gaat worden

Raichu

Ja, die mogelijkheid bestaat natuurlijk ook nog... Maar ja... Het blijft wel Microsoft, en die willen maar al te graag geld verdienen...

Fredje

Die mening deel ik niet, ieder bedrijf wat iets produceerd wil aan zijn product verdienen. En toevallig maken ze een goed product, en daar verdienen ze dan ook goed aan. Dat de doorgewinterde computer nurd daar vaak anders over denkt kan ik wel begrijpen. Maar dankzij Windows zit nu wel mijn dochter van 5 en mijn oma van 85 achter een pc. Maar dat is een heel ander onderwerp.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat windows programma werkt ook goed en als dat beter uit de bus komt waarom zou je het dan niet proberen?
Ja de consumentenbond .

Gesloten