LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Microsoft AntiSpyware Programma
Microsoft AntiSpyware Programma
Hallo,
Wie kan me vertellen waarom je de Microsoft Antispyware Programma niet kan updaten.
Telkens geeft hij aan dat er geen internetverbindinig is, terwijl ik gewoon internet etc..
Groetjes.
Wie kan me vertellen waarom je de Microsoft Antispyware Programma niet kan updaten.
Telkens geeft hij aan dat er geen internetverbindinig is, terwijl ik gewoon internet etc..
Groetjes.
Re: Microsoft AntiSpyware Programma
Misschien staat een (softwarematige) firewall bij U zodanig ingesteld, dat geen verbinding wordt toegestaan. Dat was bij mij na de eerste installatie ook het geval.
En je moet de autoupdates wel aanzetten....
download gewoon HitmanPro, ff googlen, werkt perfect en is ook gratis.
Hitman pro is idd een hele goede gratis oplossing..
Dat windows programma werkt ook goed en als dat beter uit de bus komt waarom zou je het dan niet proberen?
Ja, maar dit is een beta versie... Ik weet niet of hun applicatie gratis blijft...
Dan kan je altijd nog overstappen....
Maar het lijkt mij wel, ik zou me voor kunnen stellen dat het voortaan in het beveiligingscentrum opgenomen gaat worden
Maar het lijkt mij wel, ik zou me voor kunnen stellen dat het voortaan in het beveiligingscentrum opgenomen gaat worden
Ja, die mogelijkheid bestaat natuurlijk ook nog... Maar ja... Het blijft wel Microsoft, en die willen maar al te graag geld verdienen...
Die mening deel ik niet, ieder bedrijf wat iets produceerd wil aan zijn product verdienen. En toevallig maken ze een goed product, en daar verdienen ze dan ook goed aan. Dat de doorgewinterde computer nurd daar vaak anders over denkt kan ik wel begrijpen. Maar dankzij Windows zit nu wel mijn dochter van 5 en mijn oma van 85 achter een pc. Maar dat is een heel ander onderwerp.
Ja de consumentenbond .Dat windows programma werkt ook goed en als dat beter uit de bus komt waarom zou je het dan niet proberen?