| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn modem werkt niet...
-
Jerommeke71
Mijn modem werkt niet...
Nou ik had beloofd even verslag te doen van mijn modem, werkt dus niet. Rood power lampje gaat aan en verder niks. Aantal keren de helpdesk aan de telefoon gehad, waar ze overigens hun best doen maar die technische dienst belt maar niet terug. Wat een ellende...
-
rweelden22
Re: Mijn modem werkt niet...
als je lampje rood is dan is het modem stuk ga in de winkel een andere halen en je zal zien dat je weer verbinding heb
-
Jerommeke71
Modem is dus stuk, dat zal dan wel weer wachten worden. Vanavond maar weer bellen naar de TD van Tele2. Bedank voor je reactie. Jammer genoeg heeft tele 2 niet gekozen voor een makkelijk verkrijgbaar modem.... zucht.
-
rweelden22
maakt niet uit je kan gewoon een modem hallen in een winkel en je zal zien dat je weer verbinding heb dus ga gewoon er een uit de winkel hallen en hou er rekening mee dat je het geld terug krijg van een niet werkend modem en geen internet
Op marktplaats en Speurders worden ze regelmatig aangeboden als je zonder bellen hebt.
Vele stappen over naar andere, en houden modem over!
Dus zelfde model vermoedelijk ook leverbaar.
Mijn broer heeft nu zijn gratis enkel pc modem verkocht, en een 4+ draadloos voor slechts E40,-
Ik heb zelf nog een modem Speedtouch van Alcatel, geschikt voor 4 computers, geen telefoon en niet draadloos, 1 jaar gebruikt, en met adapter, goedwerkend, dus als je op envelopje drukt kun je mailen, schrik niet van mijn adres, want ik ben juist het tegenovergestelde, maar als klein kleutertje riep ik dit als iemand niet zo netjes was!
Papa heeft toen voor mij dit mail adres aangevraagd, en het werkt goed,niemand zal naar zoiets spam sturen,
Ik woon in Hoorn NH dus ophalen?
Als je verder woont, vele doen het na betalen op post als pakje, maar omdat zeker op marktplaats veel oplichters zitten, die niets sturen of defecte zou ik dat nooit doen.
Wij kunnen laten zien dat het werkt, en tevens kunnen we kijken of het modem echt stuk is, want een draadje is maar klein, kijk maar eens naar die RJ45 stekkers, met 8 draadjes op minder dan 1cm!
Zelfs papa heeft uren gezocht, want een snoer dat tussen deur zat was inwendig gebroken, en alleen een echte vakman kan dat opmeten, en dus gevonden, maar zo zie je, ook Experts met ervaring maken fouten, en soms koop je dure modems in winkel op advies van andere, terwijl het een goedkoop kabeltje is!
Dus afhankelijk van woonplaats, zoek eens met jou postcode op speurders, en als je niets vind, gezocht werkt ook, je krijgt dan veel aangeboden zonder zoeken!
Het envelopje naast mijn naam is dus...
Vele stappen over naar andere, en houden modem over!
Dus zelfde model vermoedelijk ook leverbaar.
Mijn broer heeft nu zijn gratis enkel pc modem verkocht, en een 4+ draadloos voor slechts E40,-
Ik heb zelf nog een modem Speedtouch van Alcatel, geschikt voor 4 computers, geen telefoon en niet draadloos, 1 jaar gebruikt, en met adapter, goedwerkend, dus als je op envelopje drukt kun je mailen, schrik niet van mijn adres, want ik ben juist het tegenovergestelde, maar als klein kleutertje riep ik dit als iemand niet zo netjes was!
Papa heeft toen voor mij dit mail adres aangevraagd, en het werkt goed,niemand zal naar zoiets spam sturen,
Ik woon in Hoorn NH dus ophalen?
Als je verder woont, vele doen het na betalen op post als pakje, maar omdat zeker op marktplaats veel oplichters zitten, die niets sturen of defecte zou ik dat nooit doen.
Wij kunnen laten zien dat het werkt, en tevens kunnen we kijken of het modem echt stuk is, want een draadje is maar klein, kijk maar eens naar die RJ45 stekkers, met 8 draadjes op minder dan 1cm!
Zelfs papa heeft uren gezocht, want een snoer dat tussen deur zat was inwendig gebroken, en alleen een echte vakman kan dat opmeten, en dus gevonden, maar zo zie je, ook Experts met ervaring maken fouten, en soms koop je dure modems in winkel op advies van andere, terwijl het een goedkoop kabeltje is!
Dus afhankelijk van woonplaats, zoek eens met jou postcode op speurders, en als je niets vind, gezocht werkt ook, je krijgt dan veel aangeboden zonder zoeken!
Het envelopje naast mijn naam is dus...