LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijndomein.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
3d4ever

mijndomein.nl

Ongelezen bericht door 3d4ever »

Hallo.....

Op 12 maart jl. bezocht ik de webiste www.mijndomein.nl... Ik klikt daar op de link domien verhuizen
omdat men maar 29 euro per jaar betaald voor domeinhosting....

Ik vulde alle mijn gegevens in... en datch toen ik verder klikte dat ik een of ander elektronisch handschrift
zou moeten zetten, om akkoord te gaan. Dit blik echter niet het geval te zijn....

Ik moest een verhuis document downloaden en naar hun faxen of per post sturen..dan zou het domijn verhuisd worden...

Daar ik mij echt heb bedacht..heb ik dit document nooit verstuurd...

Maar!!!!!!!!!!!!!! toch willen ze nu € 29 van mij betaald hebben... ik heb nu al 3 email berichten van hun ontvangen..

in de laatste staat nu zelfs, dat het bedrag met € 10 verhoogd wordt ( aanmaningskosten ) ....

Mijn domien is echt nooit verhuisd naar hun servers....

En ik ben echt niet van plan om voor iets te betalen wat nooit heeft plaats gevonden...

Wat moet / kan . Ik doen ????

Hoogachtend : Erich mestriner

Moppentappers

Re: mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Moppentappers »

De verhuizing (het contract) is voor de SIDN, je bent dus wel verhuisd, alleen zonder domeinnaam. Of je dan het volledige bedrag moet betalen, dat is een lastige vraag.
Overigens, blijf ik mijndomein een nouja, minder prettig bedrijf vinden, maar mijndomein heeft ook wel een punt.

sediek

Ongelezen bericht door sediek »

Je hebt toch nog steeds 8 dagen om van een overeenkomst af te komen ?
Dan heb je nog enkele dagen...

En hier staat iets over verhuizen en wanneer er iets kan worden verhuisd,
http://www.mijndomein.nl/verhuis.php

als je de formulieren dus niet instuurt hebben ze niets om te verhuizen...Maak een afdruk zodat je hetzelf naar hun kunt sturen als bewijs van hun eigen voorwaarden.

Ik hoop dat het je lukt..[/quote]

Geoffrey

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Je hebt de hostingovereenkomst al wel afgesloten hoor. Het feit dat je het verhuisformulier nog niet hebt ingestuurd doet niet ter zake, want dat formulier is bedoeld voor de SIDN (de domeinenwaakhond in Nederland). Kortom: als je je bedacht hebt, had je even de moeite moeten nemen om de overeenkomst te annuleren.

Zelf heb ik bij Mijndomein enkel een paar domeindoorverwijzingen zonder veel poespas. Dat was allemaal snel geregeld. Voor de rest kan ik weinig zeggen over de service die ze al dan niet leveren.

flounder

Ongelezen bericht door flounder »

Contact met ze opnemen en het probleem rustig uitleggen. Ik had zelf vorig jaar een foutje gemaakt bij de verlenging van een en ander aldaar, maar dit werd gewoon ongedaan gemaakt. Geld teruggekregen. Heel netjes opgelost.

wolkje89

Ongelezen bericht door wolkje89 »

Hallo,

Ook ik heb problemen met mijndomein.nl. Althans mijn moeder. We hadden voor haar webwinkel een domein aangemaakt bij mijndomein. Nu ze gestopt is met haar winkel hadden we een opzegbevestiging gestuurd naar ze. Hier kregen we geen reactie op, wel weer een nieuwe rekening. Dus ik stuurde een e-mail met de vraag waarom ik een nieuwe rekening moest betalen terwijl ik het domein had opgezegd. Hierop kreeg ik geen reactie alleen een standaard berichtje met je moet een opzegbrief sturen met een opzegtermijn van 3 maanden. 0 reactie dus. Ik weer een mail gestuurd met dat ik dat wel wist en dat ook al lang gedaan had en dat ik niet ging betalen voor iets wat ik helemaal niet meer gebruikte. Toen kreeg ik eerst een e-mail terug met dat de rekening met 10 euro verhoogt zou worden. Ik weer een e-mail gestuurd met hetzelfde verhaal. Kreeg ik eerst een mailtje waarin stond dat de rekening met 10 euro verhoogt was, toen een mailtje dat als ik binnen 8 dagen geen reactie had gehad ik opnieuw een brief moest sturen. Nou dat had ik inderdaad moeten doen. Dus ik vorige week donderdag op betaal drukken op de site en opnieuw die brief verstuurd.

Krijgen we gisteren in een keer een bericht met dat mijn rekening door is gegeven aan I.J. Dus ik teruggestuurd met dat ik op die betaal knop heb gedrukt en dat ik een nieuwe brief heb verstuurd wat er dus fout is gegaan? Krijg ik een standaard bericht terug uw rekening is door gestuurd naar I.J. u kunt uw domein nu niet opzeggen. Dus ik een wat bozer mailtje terugsturen met de vraag of ze me zouden kunnen bellen, omdat zij niet te bereiken zijn en geen antwoord geven op mijn vragen. Ik stuurde ook mee dat ik het geen service vond. Ik heb verder geen scheld of verkeerde woorde gebruikt. Krijg ik een mail terug met als reactie: uw mailtje is niet goed leesbaar zou je het nog eens willen versturen? Hier heb ik dus niet meer op gereageerd.

Ik krijg het idee dat ze gewoon aan het spelen zijn en wordt er echt moe van. Overigens heb ik ook al vernomen dat ze de rekeningen niet zo snel mogen verhogen en ook niet met 10 euro. Plus dat er 30 dagen overheen moeten gaan voordat ze naar I.J. mogen stappen. Wij gaan er nu dus ook met de rechtsbijstand achteraan, maar vind dat ze wel eens aangepakt mogen worden als ik al die reacties lees hier op de site!

annaguz

Ongelezen bericht door annaguz »

ja ik heb in Jan 2011 geprobeert om een website te maken voor mijn man zijn nieuw bedrijf,maar dat lukte niet ,dus heb ik binnen een half uur opgezegd.daar heb ik alle email van bewaard terwijl er 2.50 op stond had ik 29.95 moeten betalen maar mijn bank weigerde de betaling ,ik was blij want ik had het toch geannullerd ,ik heb inmiddels 10 emails gekregen en dreigingen eerst voor 29.95,toen eindelijk 9.95,wat ik raar vond want het zou 2.50 kosten,ik heb een fax gestuurd want ik dacht u ja die 9.00 ach die kan ik wel afschrijven ook al was dit voor niets,maar ik krijg geen bankrekening van hen en mijn bank weigert zulke zaken te doen dus ben ik achteaf blij dat ik niets overgemaakt heeft ,ik vind het maar een vreemde zaak een bedrijf dat geen eigen banknummer heeft,o ja het is inmiddels opgelopen naar 19.95 voor wat????Niets want je krijgt er niets voor terug ,mensen als je dan een website wil maken doe het gratis via google en betalingen ga naar je bank en trek het in,dat is wel heel makkelijk geld verdienen ...en wij stinken erin

joris1977

Ongelezen bericht door joris1977 »

helaas is mijndomein een organisatie die actief en meewerkend is in het werven van nieuwe relaties, maar zodra je er klant bent is er enkel problemen. Als je goed rond kijkt op internet zie je vergelijkbare praktijken als bij een bedrijf als Click&buy. geen telefonische helpdesk. geen fatsoenlijk antwoord op emails. alles behalve klantvriendelijk.

voor degene die net als ik en ieder ander toch niet zomaar over geeft aan de macht der groten:
hun moederorganisatie is: H2 services.
Adres
Jaagpad 20
2802 AZGouda

Contactgegevens
Telefoonnummer : 0182-744000

zij kunnen een terugbel actie opzetten voor mijndomein. of ze dit doen is een tweede, maar via hun is er wel meer mogelijk.

In mijn geval heb ik 2 maanden voor einde contract het schriftelijk opgezegd (helaas niet aangetekend). Aan het einde van het contract kreeg ik toch een factuur en na correspondentie met [email protected] de melding dat ik het OOK op hun site moest doen. Dit gedaan, was allemaal akkoord, maar helaas blijven ze toch gewoon doorgaan met facturen. opzegging op de site was inmiddels te laat is hun verweer. pfffff

Hierbij dus gewaarschuwd voor www.mijndomein.nl

Gesloten