LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijndomein.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jeroendj
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2009 11:39

Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door jeroendj »

Beste,

Op mijn 15e in een aanbieding van mijndomein.nl getrapt. Een domeinnaam voor 1 euro. Eerder een zelfde soort aanbieding gehad bij een andere webhoster en daar geen enkel probleem mee ondervonden, na een jaar werd dit keurig verbroken. als 15-jarige verwachtte ik hetzelfde bij mijndomein.nl. maar helaas, bij mijndomein was het ÉÉN EN AL ELLENDE!

Een jaar later kreeg ik een factuur binnen van 145 euro. Eerder had ik contact gehad met een medewerker, wat ik heel erg raar vond is dat ze mij toen om de naam van de medewerker vroegen. Nu vraag ik of het bedrijf een naam onder een mail wilt sturen en dat weigeren ze!! Zelfs als ik het vraag willen ze geen naam vermelden. Vorig jaar 145 euro betaald om van het gezeik af te komen en opgezegd, heb ik het blijkbaar niet goed gedaan... Daarbij word het via internet geregistreerd zonder dat ik mijn handtekening hoef af te zetten o.i.d., dus kan iedereen onder mijn naam een domeinnaam registreren?!

De klantenservice is slecht, zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Ze helpen niet, ze doen niet hun best, ze willen alleen maar geld zien. Mijn geld krijgen ze niet. Momenteel ligt een rekening van 192 euro bij intrum justitia.

Wij zelf zijn van plan de rechtsbijstand in te schakelen. Ik weet zelf geen andere oplossing meer. 192 euro is voor mij enorm veel geld, al helemaal voor iets waar ik al 2 jaar niks mee doe, om aangesloten te worden bij een bedrijf waar ik niks meer mee te maken wil hebben, vanwege de manier waarop ik behandeld word, en ik op mijn 15e dacht een leuke actie mee te kunnen pikken, die mij straks alweer 350 euro heeft gekost!


Doe geen zaken met dit bedrijf, Ik walg van mijndomein.nl!

redydo
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 feb 2009 15:47

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door redydo »

Ik zit ook bij mijn domein voor 40 euro per jaar mag ik dan vragen waar die rekening is uit opgebouwd .
want zover ik begrijp hebben ze geen verborgen kosten .
of zie ik dat verkeerd .
Want dan staat mij ook wat te wachten .

Redydo :?

jeroendj
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2009 11:39

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door jeroendj »

Hallo Redydo,

Ik neem aan dat je een totaalpakket hebt van 29 euro? dat is het standaad tarief. In mijn geval is het dus 5 x 29 euro = 145 euro.
Vervolgens 10 euro kosten voor niet tijdig betalen en de incassokosten bedraagt 37 euro. Dan kom ik dus op een totaal van 192 euro.

Groeten,
Jeroen

redydo
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 feb 2009 15:47

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door redydo »

Hallo jeroen
Ik heb een .nu domein met een e-mail account.
Daar ging ik fout mee ik dacht dat ie 9 euro was .
Maar nu betaal ik dus 29 euro plus 10 euro e-mail ja dat valt dan tegen.
Als je voor het totaal pakket 29 euro zou betalen en nu 49 euro .

Maar ik begrijp dus dat je 5 domeinen heb.


NOG EVEN EEN TIP.

De telecomwet is verandert dit jaar en ze mogen niet zomaar meer met een jaar verlengen.
Zonder dat de consument op de hoogte is gesteld dat je weer een jaar contrakt aan gaat

Succes

Redydo

jeroendj
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2009 11:39

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door jeroendj »

De telecomwet is inderdaad veranderd waardoor ze niet zomaar met een jaar mogen verlengen, maar hier hoeven de webhosters geen rekening te houden, toch?

Dankjewel

klinkert
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2009 09:38

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door klinkert »

Ook ik ben zo de fout ingegaan bij mijndomein.nl.
Ik heb voor 1 Euro meerdere domeinnamen geregistreerd. Wat blijkt nu na twee jaar dat ik bij 1 domeinnaam een verkeerd e-mail adres heb ingevuld. in plaats van .com heb ik .nl ingevuld. Ik heb dus nooit een bevestiging of facturen voor deze domeinnaam gekregen.
Vorige week ontving ik van Intrum Justitia een factuur van 56,01.
Ik heb meteen een vriendelijk mailtje gestuurd, ze geven inderdaad aan dat ik een verkeerd e-mail adres heb ingevuld, maar weigeren de incassokosten terug te nemen. Met als reden dat de klant zelf verantwoordelijk is voor het invullen van gegegevens. Maar als e-mail de enige vorm is van communicatie, mag je er als bedrijf wel zeker van zijn dat het e-mail adres klop. Ik heb ook aangegeven dat ze dit makkelijk via een bevestigingsmail kunnen doen, maar daar zijn ze niet op in gegaan.

Het ergste vind ik nog dat ik een maand geleden een factuur kreeg voor vier andere domeinnamen, die ik al ruim een jaar daarvoor had beeindigd.
Ik ontving een mail met excuus!
Dus zij mogen wel fouten maken en hun excuus aanbieden, maar als de klant twee letters verkeerd zet mag je een boete betalen van 47,00 Euro!

Sjors2
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2009 23:27

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Sjors2 »

Ik had die ellende ook. Zoals zo vaak, geleid door alle mooie woorden :-(

Ik ben niet lang daarna, op advies van een neef overgestapt naar uwhostingwinkel.nl. Alleen op zijn advies afgegaan dus. Gelukkig heeft die overstap alle ellende weer goed gemaakt. Helder en duidelijk. Daar kunnen ze een voorbeeld aan nemen.

Sjors!

h.woudenberg7
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2010 14:19

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door h.woudenberg7 »

mijndomein.nl een hopeloos geval. heb mij al in 2006 een afzegging gedaan. toen was ik te vroeg. daarna nog een keertje toen was ik te laat. probeerde het nog eens. de verwerking liet even op zich wachten. daarna heb ik het in 2008 weer gedaan maar dan via hun support mail adres. geen antwoord. geprobeert via de Postbus in Lelystad geen antwoord. gekeken bij KvK te Haaglanden, blijkt daar niet ingeschreven maar wel in Amsterdam. wonende te Jaagpad 20 te Gouda. geen naam. geheel in mist of rook gedoemde kwelgeest. nu een smil plan heb de rekening van mijndomein geblokkeert. kreeg hele vervelende mail terug. als je niet betaald dan wacht je alleen maar ellende.
Dat bleek te kloppen. binnen veertiendagen kreeg ik vanuit Intrum Justicia (deurwaarders) een rekening gepressenteerd. heb die brief terug gestuurd met de afzegging van dat mail adres. heb nog niets gehoord maar die kwelgeest heeft deze methode al op enkele klanten toegepast. ook Intrum Justica zal wel afsprakken met die onbekende niet zichtbare klant. kom niet terug van een herstel operatie t.g.v. dubbele long en levertransplantatie in Hannover MHH. mijn advokaat vertelde mij dat die gasten die zo opereren niet te pakken zijn. reden omdat alleen dat Interum Justicia dat wel heeft. en dan komt het geheimhouding persoon gerigstratie of iets van gelijken strekking dat zulke lui zich kunnen inschrijven bij KvK. ik moet afwachten maar als die deurwaarder komt dat zal ik mijn met geweld verdedigen. Ben u niet belangrijk meer voor mijn domein alleen voor de deurwaarder die nu zijn geld wilt zien. hoe is het mogelijk dat zulke lui zulke troep kan verkopen wat niet werkt en toch wordt verdedigd door deurwaarders. grenzeloze oplichters. mijn advies doe nooit meer zaken met die oplichtersbenden.
Henry Van Woudenberg. amsterdam :twisted:

michielNED
Berichten: 85
Lid geworden op: 10 apr 2010 15:06

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door michielNED »

Ik heb even de algemeen voorwaarden zitten bekijken, en wat blijkt: mijndomein biedt als 'service' vereenvoudigde algemene voorwaarden. Deze komen echter NIET overeen met de 'ambtelijke' algemene voorwaarden. Zo staat in de vereenvoudigde voorwaarden dat de opzegtermijn 1 maand is. Echter, in de officiële voorwaarden is dit opeens 3 maanden! Ik vraag me af of dat soort misleiding wel mag.

h.woudenberg7
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2010 14:19

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door h.woudenberg7 »

Heb al geschreven dat mijndomein geen donder aantrekt van de nieuwe media wat die is ingegaan 1 oktober 2009. Ook die deurwaarders, die belangenverstrellingen hebben bij mijn domein, gaat gewoon door met, door de regering onderbouwde wet dat zij zonder tussenkomst van de Rechter, hun gang kunnen gaan met invorderen van tegoeden. voorlichter van justitie die ik om raad en daad over die nieuwe mediawet inhoudelijk inhield voor diegene die ondeugdelijk handel van die bende gekregen heeft. Alle die bij mijn domein een klikklik contract hebben kunnen, als zij geen nieuwe contract voor ondertekening heeft gekregen deze zondermeer opzeggen. dat moet nu gemakkelijk gaan.
maar voor die twee gangersbende geld dit waarschijnlijk niet. Intrum Justicia jaagt je gewoon op onkosten om een jurist in handen te nemen. zij gaan hun gaan. en wie houdt hen tegen?? waarschijnlijk een kogel. anders weet ik het niet. bescherming op dit tuig bestaat niet. ik heb die rekening geblokkeert die nieuwe wet in handen. wordt vervolgd.
Henry van Woudenberg.
te Amsterdam. :evil:

Fiko1
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 apr 2010 20:02

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Fiko1 »

Facturen gewoon niet betalen en aan Interim Justitia vragen om geen brieven of mails te sturen. Ze kunnen toch geen zaak gaan beginnen, aangezien het mijndomein.nl geld kost en zij hier niet op staan te wachten.

Mocht er een zaak komen dan kan je altijd nog je verhaal doen bij de rechter en meestal krijgen consumenten dan ook gelijk. Consumenten worden redelijk goed beschermd door de rechters. Het is nou eenmaal zo.

Powergummetje
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 jan 2010 19:46

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Powergummetje »

Ik heb 2 totaal pakketten en 3 domeinnamen bij mijn domein.

Ik had er meer, maar als je inlogt op "mijn domein" kun je daar je domeinnamen opzeggen, je kunt dan een brief uitprinten en opsturen.
Na afloop van het contract is de domeinnaam opgezegd en je krijgt een bevestigingsmail.

Ik zit nu al 5 jaar bij mijn domein en tot op heden geen problemen gehad met aanvragen / opzeggen.

Wel vaag dat ze dan dit soort dingen uitvreten, eerst een domeinnaam aanbieden voor 1 euro en dan na een jaar 29 euro voor een totaalpakket (is standaard prijs).

Ik adviseer dan ook om in te loggen op de site van mijn domein en daar je accounts op te zeggen en de brieven op te sturen.

Ow enneh die aasgieren van intrum justitia moet je gewoon negeren, betaal alleen de nota's direct op de rekening van degene die je de factuur heeft gestuurd.

Suc6.

joris1977
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2011 11:44

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door joris1977 »

helaas is mijndomein een organisatie die actief en meewerkend is in het werven van nieuwe relaties, maar zodra je er klant bent is er enkel problemen. Als je goed rond kijkt op internet zie je vergelijkbare praktijken als bij een bedrijf als Click&buy. geen telefonische helpdesk. geen fatsoenlijk antwoord op emails. alles behalve klantvriendelijk.

voor degene die net als ik en ieder ander toch niet zomaar over geeft aan de macht der groten:
hun moederorganisatie is: H2 services.
Adres
Jaagpad 20
2802 AZGouda

Contactgegevens
Telefoonnummer : 0182-744000

zij kunnen een terugbel actie opzetten voor mijndomein. of ze dit doen is een tweede, maar via hun is er wel meer mogelijk.

In mijn geval heb ik 2 maanden voor einde contract het schriftelijk opgezegd (helaas niet aangetekend). Aan het einde van het contract kreeg ik toch een factuur en na correspondentie met [email protected] de melding dat ik het OOK op hun site moest doen. Dit gedaan, was allemaal akkoord, maar helaas blijven ze toch gewoon doorgaan met facturen. opzegging op de site was inmiddels te laat is hun verweer. pfffff

Hierbij dus gewaarschuwd voor www.mijndomein.nl

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door olaf79 »

jeroendj schreef:Beste,

Op mijn 15e in een aanbieding van mijndomein.nl getrapt. Een domeinnaam voor 1 euro. Eerder een zelfde soort aanbieding gehad bij een andere webhoster en daar geen enkel probleem mee ondervonden, na een jaar werd dit keurig verbroken. als 15-jarige verwachtte ik hetzelfde bij mijndomein.nl. maar helaas, bij mijndomein was het ÉÉN EN AL ELLENDE!

Een jaar later kreeg ik een factuur binnen van 145 euro. Eerder had ik contact gehad met een medewerker, wat ik heel erg raar vond is dat ze mij toen om de naam van de medewerker vroegen. Nu vraag ik of het bedrijf een naam onder een mail wilt sturen en dat weigeren ze!! Zelfs als ik het vraag willen ze geen naam vermelden. Vorig jaar 145 euro betaald om van het gezeik af te komen en opgezegd, heb ik het blijkbaar niet goed gedaan... Daarbij word het via internet geregistreerd zonder dat ik mijn handtekening hoef af te zetten o.i.d., dus kan iedereen onder mijn naam een domeinnaam registreren?!

De klantenservice is slecht, zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Ze helpen niet, ze doen niet hun best, ze willen alleen maar geld zien. Mijn geld krijgen ze niet. Momenteel ligt een rekening van 192 euro bij intrum justitia.

Wij zelf zijn van plan de rechtsbijstand in te schakelen. Ik weet zelf geen andere oplossing meer. 192 euro is voor mij enorm veel geld, al helemaal voor iets waar ik al 2 jaar niks mee doe, om aangesloten te worden bij een bedrijf waar ik niks meer mee te maken wil hebben, vanwege de manier waarop ik behandeld word, en ik op mijn 15e dacht een leuke actie mee te kunnen pikken, die mij straks alweer 350 euro heeft gekost!


Doe geen zaken met dit bedrijf, Ik walg van mijndomein.nl!
Als ik het goed begrijp ben je 15 jaar jong. Dat betekent dat je juridisch gezien geen contracten kunt aan gaan tenzij je ouders daarvoor mee tekenen. Als je ouders dat niet hebben gedaan is het contract ongeldig, sterker nog heeft het contract nooit bestaan.
1. Laat je ouders het contract met terugwerkende kracht ontbinden, met de mededeling dat je nooit toestemming hebt gehad om dit contract aan te gaan.
2. Laat het te veel betaalde geld terugstorten, op basis van het feit dat het contract nooit heeft bestaan en het geld door jou is betaald onder druk.
3. Meldt dit alles in een aangetekende brief aan zowel mijndomein als het incassobureau. Meldt ook dat indien er geen bevredigend antwoord komt je melding zult maken van ongeoorloofde handelspraktijken.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door CB »

olaf79 schreef:Als ik het goed begrijp ben je 15 jaar jong. Dat betekent dat je juridisch gezien geen contracten kunt aan gaan tenzij je ouders daarvoor mee tekenen. Als je ouders dat niet hebben gedaan is het contract ongeldig, sterker nog heeft het contract nooit bestaan.
1. Laat je ouders het contract met terugwerkende kracht ontbinden, met de mededeling dat je nooit toestemming hebt gehad om dit contract aan te gaan.
2. Laat het te veel betaalde geld terugstorten, op basis van het feit dat het contract nooit heeft bestaan en het geld door jou is betaald onder druk.
3. Meldt dit alles in een aangetekende brief aan zowel mijndomein als het incassobureau. Meldt ook dat indien er geen bevredigend antwoord komt je melding zult maken van ongeoorloofde handelspraktijken.
Ik denk niet dat dit een zinvolle reactie is. Je reageert op een posting van 2 jaar geleden. :wink:
Laatst gewijzigd door CB op 09 nov 2011 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Strieper

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Strieper »

Ik heb meer dan 10 domeinen lopen bij mijndomein.nl onwerkelijk nog nooit problemen gehad!
Ook opzeggingen etc. verlopen altijd prima

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door olaf79 »

CB schreef:
olaf79 schreef:Als ik het goed begrijp ben je 15 jaar jong. Dat betekent dat je juridisch gezien geen contracten kunt aan gaan tenzij je ouders daarvoor mee tekenen. Als je ouders dat niet hebben gedaan is het contract ongeldig, sterker nog heeft het contract nooit bestaan.
1. Laat je ouders het contract met terugwerkende kracht ontbinden, met de mededeling dat je nooit toestemming hebt gehad om dit contract aan te gaan.
2. Laat het te veel betaalde geld terugstorten, op basis van het feit dat het contract nooit heeft bestaan en het geld door jou is betaald onder druk.
3. Meldt dit alles in een aangetekende brief aan zowel mijndomein als het incassobureau. Meldt ook dat indien er geen bevredigend antwoord komt je melding zult maken van ongeoorloofde handelspraktijken.
Ik denk niet dat dit een zinvolle reactie is. Je reageert op een posting van 2 jaar geleden. :wink:
Je hebt gelijk, dat had ik even niet gezien. Maar misschien helpt het anderen in soortgelijke situaties.

Gesloten