misleid door MKB Clickservice

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
riddert
Berichten: 2150
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door riddert »

beastyballs schreef:
01 mei 2024 09:00
Wij zijn ook in de val gelokt door MKB Clickservice, Wij hebben graag hulp nodig om onze overeenkomst te ontbinden, Hebben nog geen betaling gedaan
Waarom speelt u nu met de gedachte om de overeenkomst op te zeggen?

beastyballs
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2024 08:54

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door beastyballs »

Ook wij hadden een overeenkomst getekend. Tijdens het gesprek misleid door beloftes en door slinkse afleiding een contract getekend. Gelukkig binnen 24 uur erachter gekomen dat het oplichters zijn. Via https://www.higherlevel.nl/ goede hulp gekregen bij het opstellen van een brief. Wij zijn gelukkig van ons contract af, mede omdat we direct contact op hebben genomen en ze voor ons nog geen werk hadden verricht. Blijven aangeven dat we geen samenwerking meer wenste en dat ze voor ons geen werkt mochten uitvoeren.
Ben je slachtoffer van hun, geef niet op. Als kleine ondernemers moeten we samen strijden tegen deze oplichters.

kuklos
Berichten: 9922
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door kuklos »

beastyballs schreef:
14 mei 2024 16:00
Als kleine ondernemers moeten we samen strijden tegen deze oplichters.
Beste manier is nog altijd om geen gesprek aan te gaan en als ze bellen direct aan te geven dat je niet geïnteresseerd bent en daarna op te hangen.

Christiaan1593
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2024 15:15

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Christiaan1593 »

Hallo allemaal,

We zijn al twee jaar bezig met MKB, ze komen langs bij jou huis.. nog mooie praatje en beloftes eindstand niks.. maanden gewacht zodat ze zogenaamd een website kon maken. Elke keer wordt je achter een muur geplaatst.. Toen we achteraan ging dat wij de contract wou ontbinden kon niet, zatten we aan vast. De facturen lopen wel door elke maand, ookal had je nog geen service van hun.. Op dat moment met contact opnemen en vragen naar de persoon die je hier thuis had geholpen en alles verteld, ineens werkt dat persoon niet meer!! Is toch raar!!.. Ze hebben besloten om de contract 6 maanden opheffen zodat we niks moet betalen en daarna zouden we dat wel door moeten betalen. Maar dat is Helaas niet van pas gekomen, en nooit meer een bericht van hun gehoord.. Tot de afgelopen maanden kregen we steeds deurwaarders op on stoep en brieven van de deurwaarder dat wij een heel bedrag moet betalen en beslag op bankrekening zomaar.

En ik weet dat er heel veel mensen hier te maken heeft. Dus wij moeten inderdaad iets met dit doen, want anders loop het helemaal uit de hand. Want ik vind raar dat ze zo proberen geld van mensen te krijgen en inplaats dat ze goeie service geeft. :oops: :oops:

Janne.B.
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 feb 2024 16:13

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Janne.B. »

Lady1234 schreef:
15 feb 2024 23:12
Vroeger had een ondernemer nog een Middenstandsdiploma nodig, of een cursus Ondernemersvaardigheden. Nu denken ze allemaal zomaar zakenman of vrouw te kunnen worden, zonder ook maar ergens iets van te weten of te kunnen.

En dan worden ze door jan en alleman in de boot genomen.
Volgens mij voelt u zich aangesproken door de opmerking van J.T, maar nu ik al uw reacties zo eens lees moet ik hem jammer genoeg wel gelijk geven.
Startende ondernemers willen nu eenmaal alles perfect, een goede website en noem het maar op om een moeilijk begin te maken. Ze zijn echt niet dom hoor, velen zijn zeker hoog geschoold, en willen wat bereiken en geld verdienen.
Wat is daar mis mee?

MKB zijn nog even slimmer en velen trappen erin, omdat ze gewoon een gelikt progamma hebben en een goede babbel. Dat zou zeker eens aan banden gelegd moeten worden, maar hoe? Een keurmerk of zo..? Een leuke taak voor de overheid om dit soort praktijken eens aan banden te leggen,

Janne.B.
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 feb 2024 16:13

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Janne.B. »

Lady1234 schreef:
27 feb 2024 20:39
Niks zuurheid. Die jonge starters zijn dus niet bekwaam genoeg om een bedrijf te starten en ze hebben zich niet laten informeren over de ins en outs en over de waarde van hun handtekening.

Maar nu leren ze misschien iets over de rechterlijke gang van zaken.
Hoe komt u erbij om zo iets te stellen, wat heeft bekwaamheid te maken door goedgelovig te zijn om MKB te vertrouwen. Als ik al uw zure reacties lees, vertrouw ik u voor geen cent.

Lady1234
Berichten: 27337
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik verkoop u ook helemaal niets.

En leg het maar weer op het bordje van de overheid. Als die regels stelt, is Leiden in last. Maar als men zich in de boot laat nemen, moet de overheid de reddende hand toesteken.

Maar zo werkt het niet.

Janne.B.
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 feb 2024 16:13

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Janne.B. »

Lady1234 schreef:
25 jun 2024 17:56
Ik verkoop u ook helemaal niets.

En leg het maar weer op het bordje van de overheid. Als die regels stelt, is Leiden in last. Maar als men zich in de boot laat nemen, moet de overheid de reddende hand toesteken.

Maar zo werkt het niet.
Die jonge starters zijn dus niet bekwaam genoeg om een bedrijf te starten.Kunt u onderbouwen waarom u dat dan vind. Ik vind u hier wel heel stellig in.

Het ondernemen is niet meer vergelijkbaar in de tijd dat u nog op de mulo zat of zo, maar ik kan u ongeschoolde noemen die gewoon miljonair zijn, zonder maar een diploma. Dus daar ligt het echt niet aan.
Het probleem is dat zo`n beetje alles nep begint te worden, je kan niets meer vertrouwen op het Net, fake.

kuklos
Berichten: 9922
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door kuklos »

Janne.B. schreef:
25 jun 2024 18:37
Lady1234 schreef:
25 jun 2024 17:56
Ik verkoop u ook helemaal niets.

En leg het maar weer op het bordje van de overheid. Als die regels stelt, is Leiden in last. Maar als men zich in de boot laat nemen, moet de overheid de reddende hand toesteken.

Maar zo werkt het niet.
Die jonge starters zijn dus niet bekwaam genoeg om een bedrijf te starten.Kunt u onderbouwen waarom u dat dan vind. Ik vind u hier wel heel stellig in.

Het ondernemen is niet meer vergelijkbaar in de tijd dat u nog op de mulo zat of zo, maar ik kan u ongeschoolde noemen die gewoon miljonair zijn, zonder maar een diploma. Dus daar ligt het echt niet aan.
Het probleem is dat zo`n beetje alles nep begint te worden, je kan niets meer vertrouwen op het Net, fake.
Nee, het is grootste probleem is dat mensen te snel ja zeggen. En zeker van een ondernemer mag je verwachten dat dit niet zomaar ja zegt, maar eerst wat aanbiedingen vergelijkt en onderzoek doet.

Lady1234
Berichten: 27337
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ach ja, allemaal ziek, zielig en nooddruftig.

Ook een gewone consument moet zuinig op zijn handtekening zijn. Dus eerst contract lezen.

Moneyman
Berichten: 30431
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zo mooi: "noodruftig" :lol:

Speedy123
Berichten: 1430
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Janne.B. schreef:
25 jun 2024 18:37
Lady1234 schreef:
25 jun 2024 17:56
Ik verkoop u ook helemaal niets.

En leg het maar weer op het bordje van de overheid. Als die regels stelt, is Leiden in last. Maar als men zich in de boot laat nemen, moet de overheid de reddende hand toesteken.

Maar zo werkt het niet.
Die jonge starters zijn dus niet bekwaam genoeg om een bedrijf te starten.Kunt u onderbouwen waarom u dat dan vind. Ik vind u hier wel heel stellig in.

Het ondernemen is niet meer vergelijkbaar in de tijd dat u nog op de mulo zat of zo, maar ik kan u ongeschoolde noemen die gewoon miljonair zijn, zonder maar een diploma. Dus daar ligt het echt niet aan.
Het probleem is dat zo`n beetje alles nep begint te worden, je kan niets meer vertrouwen op het Net, fake.
Kom op zeg, vroeger was het niet anders. Je kon ook vroeger niemand op zijn blauwe ogen vertrouwen.

Ondernemen betekend ook dat je voorbereid moet zijn op oplichters. Potentiele klanten die proberen diensten of producten af te nemen zonder dat ze ooit van plan zijn om ervoor te betalen. Relaties die proberen u diensten of producten te slijten waar u niets aan heeft.

Ok vroeger waren het wellicht geen Ad-words op Google om uw website omhoog te promoten of promotie pagina's op Internet om eenvoudiger gevonden te worden maar toen waren het aanbiedingen m.b.t. vermeldingen in de Gele Gids (let op, geen gouden gids dus) of iets dergelijks. Kreeg de ondernemer een brief van de Gele Gids of telefoongids met zijn bedrijfsnaam verkeerd gespeld. Met een formulier erbij om eventuele aanpassingen door te voeren. Kon ie de retour enveloppe gebruiken om dit formulier gratis in te sturen. Vroeger wilde je als kleine ondernemer wilt niet verkeerd in de Gouden Gids of het telefoonboek staan, dus er kwamen veel aanvragen voor correcties binnen.

U voelt hem aankomen, bleek dat het formulier juist de overeenkomst was om in een of ander vage, onbekende telefoongids of de gele gids opgenomen te worden. Tegen betaling. Soms zelfs in het buitenland. Waarna de factuur volgde.

Het was vroeger echt niet anders. Elke ondernemer is weleens opgelicht of belazerd.

Plaats reactie