LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleidende verkoop van CosmeticaDeals

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nunen

misleidende verkoop van CosmeticaDeals

Ongelezen bericht door nunen »

Enkele weken geleden zag ik een advertentie bij CosmeticaDeals, de Arielwaspoeder hadden hun in de aanbieding. Op de foto stonden 4 XXL verpakkingen. Ik wist hoe groot deze verpakkingen waren en heb direct deze aanbieding besteld. Wat krijg ik na 3 weken thuis pakken van Ariel maar dan de helft kleiner. Achteraf had ik dit moeten zien aan de aantal wasbeurten. Die infromatie had ik niet om hoeveel wasbeurten het gaat als je adverteerd met XXL verpakkingen. Kortom ik heb verpakkingen ontvangen die de helft kleiner zijn. De klachtenlijn gebeld waar je zeker 20 to 30 minuten aan de lijn kan blijven hangen. En dan wordt je afgescheept met de boodschap "het aantal wasbeurten gaat het om". Daar koop ik nooit iets meer, ik snap niet dat dit mag!!!

sephora30

Re: misleidende verkoop van CosmeticaDeals

Ongelezen bericht door sephora30 »

crazyme

Re: misleidende verkoop van CosmeticaDeals

Ongelezen bericht door crazyme »

nunen schreef:Enkele weken geleden zag ik een advertentie bij CosmeticaDeals, de Arielwaspoeder hadden hun in de aanbieding. Op de foto stonden 4 XXL verpakkingen. Ik wist hoe groot deze verpakkingen waren en heb direct deze aanbieding besteld. Wat krijg ik na 3 weken thuis pakken van Ariel maar dan de helft kleiner. Achteraf had ik dit moeten zien aan de aantal wasbeurten. Die infromatie had ik niet om hoeveel wasbeurten het gaat als je adverteerd met XXL verpakkingen. Kortom ik heb verpakkingen ontvangen die de helft kleiner zijn. De klachtenlijn gebeld waar je zeker 20 to 30 minuten aan de lijn kan blijven hangen. En dan wordt je afgescheept met de boodschap "het aantal wasbeurten gaat het om". Daar koop ik nooit iets meer, ik snap niet dat dit mag!!!
Afbeelding

Het aantal wasbeurten staat duidelijk op de verpakking. Je kende die verpakkingen dus kennelijk ONVOLDOENDE.

Gesloten