LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] modem stuk bij @home betekend 1 mnd geen internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Khepera
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:22

modem stuk bij @home betekend 1 mnd geen internet

Ongelezen bericht door Khepera »

ik heb ruim 1 mnd zonder internet gezeten. Het begon zo:
op een avond waren plots alle tv zenders weg en viel internet uit....niets bij gedacht alleen een storing en ben naar bed gegaan. De volgende morgen deed de tv weer normaal maar ik kreeg geen verbinding meer met internet ......om een lang verhaal kort te maken kreeg ik veel onvriendelijke voorgeprogrameerde mensen aan de telefoon aan wie ik in een maand tijd ontelbare keren uit heb MOETEN leggen wat er aan de hand was. :( elke keer kwam er een ander verhaal** ze zijn bij u in de buurt aan het werk met de kabel** u zit op kabel nr:10 en die heeft een storing (1 mnd lang zeker :? )**
we hebben een monteur gestuurd en die neemt binnen 3 dagen contact met u op(die moet nu nog bellen)** later bleek dat er nooit een monteur was benaderd dat hoorde ik toen ze me EINDELIJK doorverbonden met de technische dienst, toen werd er een monteur gestuurd die alles door heeft gemeten en een nieuw modum bij zich had en toen hij met @home belde(wachttijd ook voor de monteur 20 min) :shock: die zeiden: modem was oke nee het lag aan @home hij moest het modem maar weer mee nemen, ze deden daar een handeling en dan had ik diezelfde middag weer internet. (dus nog steeds het oude modem) MOOOOOOOOOOI NIET DUS!!!
kortom..... ik had gewoon mijn modem stuk en is na 1 maand pas vervangen en heeft me €28.00 aan telefoonkosten gekost via een vaste aansluiting en een dik rood oor van het wachten aan de telefoon.ik was zo radeloos dat ik huilend de laatste keer heb gebeld en die jongen was helemaal overdonderd en heeft er toen ECHT werk van gemaakt. ik lag er al weken van wakker omdat je zo ontzettend machteloos bent dan. ik moest naar het ziekenhuis en kon daarvoor niet eens bankzaken regelen ik moest speciaal naar een hoofdkantoor van de bank om mijn zaken te regelen. leuk hoor dat internet je kunt gewoon niets meer zonder. :? ik ben benieuwd of @home mij de kosten die ik door domme telefonisten en nistes heb moeten maken wil gaan vergoeden ik ben echt :evil: boos !!! voor hen besta je niet als mens.

fanvanradar
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 aug 2006 21:26

Re: modem stuk bij @home betekend 1 mnd geen internet

Ongelezen bericht door fanvanradar »

@HOME??? ik kom zeker terug met een uitgebreid topic want ik kan er EEN BOEK over schrijven. Een DRAMA-serie een THRILLER is het! Voor nu alleen even een WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN!

NEEM NOOIT @HOME!

Het product ervaar ik als ok, maar wat een fouten in facturering, wat een klantonvriendelijkheid, wat een wachttijden als je ze moet bellen (2 uur wachten is geen uitzondering maar heel normaal, tel uit je verlies als je inmiddels al minimaal 10 uur daar in de wacht hebt gestaan!) Volgens @home overigens niets om schadevergoeding voor te geven want ze zeggen tenslotte van te voren dat het nummer niet gratis is! Oh en even voor de duidelijkheid, als je denkt dat je dan na 2 uur eindelijk bent doorverbonden met de juiste afdeling: VERGEET HET MAAR! Waarom ik dan niet mail? Allemaal gedaan maar je krijgt gewoon geen enkele reactie!

Ik ondervind al sinds maart problemen met @home, problemen die bestaan uit onterechte incasso's, incasso's die wel hadden moeten plaatsvinden en die vervolgens net niet plaats vinden, niet bereikbaar zijn, ONTERECHT worden afgesloten door hun JOEKELS van fouten en vervolgens GEDWONGEN ONTERECHT MOETEN BETALEN om uberhaupt je internet terug te krijgen BINNEN EEN WEEK, maar je teveel betaalde bedragen terugzien? Vergeet het maar!

Ik ben er nog lang niet klaar mee, laat het er ook niet bij zitten. Als @Home zo doorgaat zit ik binnenkort bij alle consumentenprogramma's in de studio....... wat zal die directeur balen zeg!!!

xxxx

ps. Omdat ik vind dat de ellende van @Home niet genoeg benadrukt kan worden ga ik dit ook nog als nieuw topic plaatsen, bij deze de oproep aan iedereen om dat ook te doen! Misschien leren ze er iets van en krijgen wij waar we recht op hebben!

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: modem stuk bij @home betekend 1 mnd geen internet

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

terwijl jullie deze stukjes schrijven melden zich weer ong 50 mensen aan bij @home... :lol: ik snap ook niet waarom.. service is belabbert, verbinding laat nog te wensen over, en het probleem ligt in veel gevallen gewoon aan @home.. de gevallen die ik tegen kom dan.. en dan zit er niets op dan te bellen (naar een duur nummer) terwijl eigenlijk @home de schuldige is en dat krijg je dan klaarblijkelijk allemaal weer terug enzo... maar de vraag is dan Of je het terug krijgt OF niet (natuurlijk) en waneer....

waarschuwen helpt niet mensen zijn er van overtuigt dat ze als ze willen internetten voor een vast bedrag per maand dat ze dan via de kabel moeten gaan internetten...(die opmerking hoor ik heel vaak)

"Jah!.. klopt wij gaan binnenkort over op de kabel.."

dan is mijn vraag altijd...

"welke kabel? de kopere of die andere kopere?"

tjah... en dan staan ze je ineens dom aan te kijken...

"eh... nou DE kabel...."



:lol: :lol: :lol:

mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: modem stuk bij @home betekend 1 mnd geen internet

Ongelezen bericht door mediaservice »

ik heb @home een woendende brief gestuurd, een paar maanden geleden toen ik daar nog lid van was.

Eigenlijk mocht ik het nog niet opzeggen, maar ik had zo'n boze brief gestuurd, dat ze me direct hadden verwijderd uit hun systeem.

@Home: Telefonie, Internet, Televisie zoals het NIET hoort!

Gesloten