LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moerstaal

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Moerstaal

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Graag zou ik ervaringen horen met het bedrijf Moerstaal.nl, ik had er een website maar na jaren begonnen de problemen, eerst met de bereikbaarheid en later met het betalen, je kunt ze niet bereiken en toen ik de verhuiscodes van mijn domein wilde opvragen kreeg ik 1 mail met het bericht dat ze spoedig gestuurd zouden worden maar in plaats daarvan werd er enkele weken daarna geld afgeschreven van mijn rekening voor de verlenging van het domein en van voorgaande jaren?? waar ik wel steeds voor betaald heb, maar op een mail reageren ze niet meer. Ze zijn ook niet anders te bereiken.

stofzuigertje

Re: Moerstaal

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik had na mail adressen ook een website.
Helaas zijn zij enkele keren verhuist en ging het ook minder.

Mijn site werkt nog maar het gehoopte succes is niet echt gekomen.
Gezien het aantal gratis mail adressen en het vele werk en weinig betalende hebben ze het moeilijk iedereen te antwoorden.
Dat is het nadeel van deze als hobby begonnen en nu in moeilijke situatie verkerende aanbieder!

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Moerstaal

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Ik vind dat als je 60 euro betaald voor webruimte je wel antwoord mag verwachten als je wat vraagt maar je kunt ze op geen enkele manier bereiken.

Gesloten