LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mooi pech freeler emailweg

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hetnetzekerniet

mooi pech freeler emailweg

Ongelezen bericht door hetnetzekerniet »

Mij is gebleken dat als je niet inbelt met freeler, ze je Freeler emailadres er bij de overgang naar Hetnet gewoon uitgooien, zonder aankondiging of enige vorm van communicatie! Vooraf heb ik gemaild naar de helpdesk om te vragen of ik iets moest doen om ongehinderd gebruik te kunnen blijven maken van mijn Freeler adres (ik had een brief bij mijn ouders gezien) maar kreeg geen reactie. Echt 15 (domme) standaard mails (met allerlei maffe codes) van hetNet later bleek dat als je dus niet via hen inbelt, ze niet kunnen zien of je gebruik maakt van je mail adres (alsof je dat van te voren wist en alsof zo'n gebrekkig systeem de fout is van de freeler gebruiker!!), kreeg ik dit antwoord:
--------------------------------------------------
>From: "Helpdesk Het Net" <[email protected]>
>Reply-To: "Helpdesk Het Net" <[email protected]>
>Date: Wed, 14 Dec 2005 11:38:20 +0100 (GMT)
>

>Geachte mevrouw XX,
>
>U bent afgesloten op grond van geen geregistreerde gebruikgegevens. Zoals eerder aangegeven word het gebruik van webmail niet geregistreerd! U dient dus daadwerkelijk in te bellen met uw Freeler account of mail op te halen via bijv. een e-mailprogramma als Outlook Express. Webmail valt hier dus buiten.
>>
>Met vriendelijke groet,
>Het Net
>
-------------------------------------------------

En dit durven ze de "dienstverlening van HEtnet" te noemen. Echt schandalig. Je zou verwachten dat ze je tenminste geinformeerd wordt als je niet (meer) interessant bent voor ze!!

3 keer gevraagd om een adres en een naam van ee manager: moet ik nu nog krijgen.
Ik zou alsnog overgezet worden (met een lege inbox uiteraard... :roll: ) maar helaas, weer niets. :twisted: :twisted: :twisted:

Captain Pervert

Re: mooi pech freeler emailweg

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Zo raar is dat niet. Webmail is leuk voor als je bijv. op vakantie bent enzo, maar als je zeker al je mails wilt houden, moet je ze op je PC opslaan met een programma zoals Outlook, precies zoals in dat mailtje staat.

Als jij ergens anders klant wordt, wat voor baat heeft je oude provider er dan nog bij om jouw email, die op hun computers opgeslagen staat, te bewaren? Geen.

Dat dat niet met zoveel woorden ergens aangegeven staat komt misschien omdat je dat ook wel zelf kan bedenken...

Inter

Re: mooi pech freeler emailweg

Ongelezen bericht door Inter »

Ik kan nog wel inloggen met webmail op freeler.
Wat me wel opvalt dat sindsdien allemaal rare mailtjes worden verzonden die je beter maar niet kan openen.
Nu heb ik ook nog een raar het Net emailadres met cijfers erbij gekregen die nog wel gratis is Maar dadelijk is dat ook niet meer .

Heb trouwens een vals huisadres en bankrekening opgeven want voor je het weet zit je dadelijk aan een abonnement vast.

Gesloten