Via deze organisatie, Engels bedrijf in Cyprus kwam ik later achter ?, ben ik 5 euro lichter. Ik ben er toch ingetuind, terwijl ik mijn kinderen er zo voor waarschuw. Tsja dom van mij ook, maar ook onwerkelijk dat dit zomaar kan.
Bam afgeschreven van mij telefoonrekening, waar Vodafone "niets aan kan doen", zeggen ze.
Veelal alert, was ik dat dit keer helaas niet. Ik ging in op een email, meende dat die van Pathé bioscoop kwam (dezelfde lay-out, kleuren enz. / ik bestel ook online wel eens kaartjes Pathe), gaf mijn telefoonnummer voor 2 gratis kaarten en ik had een fantastisch abonnement van Mplay, precies wat ik altijd al wilde....

Hoe is het mogelijk dat je zomaar aan een abonnement vast zit van 5 euro er week ?
Als het goed is ben ik nu weer afgemeld, hoop ik, via payinfo.nl
Ik heb geprobeerd via mail om nog die 5 euro terug te krijgen. Iemand van de helpdesk wilde van mij legitimatiebewijs en een afschrift van telefoonrekening.....durf ik niet naar Mplay te sturen.....
Wat gaan ze daar mogelijk mee doen? Ik vertrouw Mplay voor geen cent. Waarschijnlijk zit eea juridisch goed dicht getimmerd, maar wat een oplichting en misleiding......
Wie weet meer van Mplay en/of heeft ervaring met deze tak van sport ?
Hoe kun je zoiets aanpakken ?
Hieronder de tekst van betreffende email:
gratis:
twee bioscoopkaartjes
Hallo!
We hebben speciaal voor jou 2 gratis bioscoopkaartjes gereserveerd en klaar liggen. Heb je al zin om naar de film te gaan?
reservering
gereserveerd tot: 10 november 2013
aantal: 2 bioscoopkaartjes
voor: emailadres.nl
Wat je ervoor moet doen? Simpel, beantwoord de film-vraag juist, neem je kaartjes in ontvangst en geniet van een lekker avondje uit!
gratis naar de film »
stuur mij de quiz!
voornaam:
mobiel:
ik wil naar de bios »
EN DIT STAAT ONDERAAN DE WEBSITE , zie je alleen als je naar beneden scrolt !! super super klein geschreven................slim verdienen heet dat......
Klik op onderstaande link en zie hoe het eruit ziet:
http://nl.mplay.mobi/13671/100002/19762 ... 9dff4e24e/#
* Dit is een betaalde mobiel internet dienst. Om je aan te melden voor en gebruik te kunnen maken van deze dienst moet je 16 jaar of ouder zijn en/of toestemming hebben van je ouders. Kosten: voor de wekelijkse deelname aan de quiz betaal je per week €5. De standaard SMS/WAP/GPRS/UMTS kosten van je operator zijn van toepassing. Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW. Alleen de beste score wint op 31-12-2013 de vooraf gekozen prijs. Er geldt geen herroepingsrecht of inzichttermijn voor deze dienst. Meteen afmelden? Surf naar payinfo.mobi en volg de instructies. Onze helpdesk is bereikbaar op nummer: 020-2610728. De algemene voorwaarden, en het privacy beleid zijn op deze campagne van toepassing. Deze dienst wordt aangeboden door: mPlay.mobi bereikbaar via Postbus 23923, 1687 Nicosia te Cyprus. KvK Cyprus: HE 324863. Aanbieder werkt volgens de gedragscode voor mobiele internet diensten.