| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MSN! Virus! Wie kan mij helpen?
MSN! Virus! Wie kan mij helpen?
Hallo.
Ik heb de MSN-versie van 2009. Ik had eerst altijd MSN Plus!, maar van onze computer heeft iemand alle bestanden gewist. Ik downloadde dus MSN van 2009 opnieuw en wilde ook MSN Plus! downloaden. Maar steeds als ik dat doe, dan staat er dat er een virus gevonden is. Ik heb het heel vaak geprobeerd. 1 keer heb ik geklikt op 'doorgaan,' maar toen zat er een virus op de computer en die heb ik toen moeten verwijderen. Dit was natuurlijk erg dom, dus dat doe ik niet meer. Maar nu zit ik nog wel steeds met het probleem dat ik geen MSN Plus! heb en ik wil die wel graag, want ik vond die altijd erg handig. Ik download hem altijd op de officiële site van MSN Plus!, dus ik vind het raar dat dat nu niet lukt. Kan er iemand mij helpen? Of weet er iemand hoe dit komt?
Alvast bedankt.
Ik heb de MSN-versie van 2009. Ik had eerst altijd MSN Plus!, maar van onze computer heeft iemand alle bestanden gewist. Ik downloadde dus MSN van 2009 opnieuw en wilde ook MSN Plus! downloaden. Maar steeds als ik dat doe, dan staat er dat er een virus gevonden is. Ik heb het heel vaak geprobeerd. 1 keer heb ik geklikt op 'doorgaan,' maar toen zat er een virus op de computer en die heb ik toen moeten verwijderen. Dit was natuurlijk erg dom, dus dat doe ik niet meer. Maar nu zit ik nog wel steeds met het probleem dat ik geen MSN Plus! heb en ik wil die wel graag, want ik vond die altijd erg handig. Ik download hem altijd op de officiële site van MSN Plus!, dus ik vind het raar dat dat nu niet lukt. Kan er iemand mij helpen? Of weet er iemand hoe dit komt?
Alvast bedankt.
Re: MSN! Virus! Wie kan mij helpen?
Heb je een antivirusprogramma op jou PC ?
Dan start de pc in veilige modus op, en laat het antivirusprogramma zijn werk doen.
Daarna gewoon opstarten, en dan moet de plaaggeest weg zijn!
suc6
Dan start de pc in veilige modus op, en laat het antivirusprogramma zijn werk doen.
Daarna gewoon opstarten, en dan moet de plaaggeest weg zijn!
suc6
Ja, ik heb een antivirussysteem. En die houdt mijn download tegen, maar als ik dan op 'downloaden' klik en 'doorgaan,' dan komt er een virus op mijn computer. Maar wat bedoel je met 'in veilige modus opstarten?'
Bedankt voor je reactie trouwens.
Bedankt voor je reactie trouwens.
-
Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik krijg een melding van NOD32. Vorige keer toen ik het wel toch installeerde zat er een virus op mijn computer.
-
Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, maar toen ik op 'doorgaan' klikte vorige keer en de melding dus ontweek, toen had ik een virus op mijn computer.
De melding zegt dat er een virus in MSN Plus! zit.
Ik zie geen www? 
Sorry, ik zie hem al.
Even proberen.
Even proberen.
-.- Maar dat is die wat ik dus aldoor probeer te downloaden.
-
Pindakaaspotje
[** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ontweek de melding en installeerde MSN Plus! gewoon, maar toen had ik een virus op mijn computer. Eerst kon ik zonder problemen dit downloaden. Ik heb het over 4.4MB, maar nu lukt dat dus niet meer.
Ik bedoel 4.45MB.