IK wil even reageren.
Ik heb vanaf 10 oktober geen internet verbinding meer ik heb ook divese malen aan de telefoon gehangen en ik moest steeds hetzelfde ritueel uitvoeren maar steeds met niks en inderdaad lopen de telefoonkosten gewoon door. Er zou een monteur komen ik heb vrij genomen hele ochtend thuis niemand geweest, ik weer gebeld oh sorry we zouden niet komen want het is van af een afstand op te lossen nou helemaal niet dus zou er weer een monteur komen ik weer de hele ochtend vrij genomen en helaas om 1 uur weer niemand gezien ik gebeld nou hij kwam nog maar ik moest naar mijn werk dus mijn vader opgetrommeld of hij even kon zitten. Monteur geweest "alles gemaakt"zegt ie tegen mijn vader die er geen verstand van heeft.
Ik kom 's avonds thuis en jahoor helemaal niks.
ik weer gebeld er weer een heel ritueel moeten uitvoeren enzo maar niks toch maar weer een monteur nou weer een dag vrij genomen en wat denk je weer niemand geweest ik dus maar weer gebeld oh sorry mevrouw vergeten af te bellen, we kunnen het van een afstand maken."nou tot op heden is er nog helemaal niks gemaakt.
Maar wel mijn abonnementkosten afschrijven die heb ik dus laten storneren en wat denk je binnen een week een aanmaning. Ik heb dus mijn abonnement opgezegd want als ik niet thuis ben en de monteur staat voro niks voor de deur dan moet ik ook een rekening betalen en ik heb drie keer vrij genomen.
Mijn vraag is eigelijk of ik in mijn recht sta om het bedrag te stornenen voro niet bewezen diensten zij zijn hun afspaken niet nagekomen ten opzichte van het abonnement.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |