LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nachtmerrie de Tele2 heet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
karinknol

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door karinknol »

Ik wacht nu al maanden op een dagvaarding van tele2!
Neem al ruim twee jaar geen diensten meer van ze af en intrum justitia mailt me en belt me. Ondertussen ook al heel veel ander incasso bureaus aan de tel gehad, nooit meer iets van gehoord na mijn uitleg van over hoe en wat!
Ze gaan hun gang maar!
Maandelijks proberen ze nog steeds 15.90 af te boeken ik storneer het terug, ik neem immers geen diensten meer van ze af en ben tot volle te vredenheid kpn klant!

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Heeft U 2 jaar terug op juiste manier opgezegd en de laatste termijn voldaan?

Ook nog meestal bij telefoon komen de belkosten een maand later en als dat het geval is.....?

Dus kijk waar voor ze de claim sturen en als U echt onschuldig bent graag via [email protected] onder vermelding klantnummer dit schrijven.

Zij kunnen als het onterecht is en het incasso bureau een fout maakte dit stoppen.

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste karinknol

Om nog even verder te gaan op mijn voorganger, D1RK

ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.

Mvg,
Webservice Tele2.

Driesjh

Ongelezen bericht door Driesjh »

We zijn nu weer een poosje verder mijn email blijft werken.
Na diversen emails afgelopen dagen krijg ik geen reactie meer op mijn vragen die ik gesteld heb aan de persoon achter [email protected].
Jammer want ik zou graag willen weten, hoe de zaak nu daadwerkelijk in elkaar zit...Vast gesteld is in iedergeval dat er iemand die bij de info kan komen van de klanten van Tele2 zit te rommelen met de mac adressen van modems-routers.
Daar heb ik deze ellende en extra kosten dus aan te danken.

Alex laat even wat van je horen
Laatst gewijzigd door Driesjh op 11 feb 2009 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.

WebServiceTele2

Beste Driesjh,

ik kan helaas niet uw email terug vinden, graag zou ik u nogmaals willen vragen of u een mail wilt sturen naar [email protected]

Mijn ecuses voor het ongemak.

Mvg,
Webservice Tele2
Laatst gewijzigd door WebServiceTele2 op 12 feb 2009 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wow, dus zelfs als je beerput-dichthouder Alex van webservice@Tele2 mailt via dit forum gaat het nóg mis :shock:

Oh oh oh, wat een schandaal.

http://www.ad.nl/economie/article1699767.ece
http://www.ad.nl/economie/article169088 ... geNumber=2

Het is dweilen met de kraan open bij Tele2

Tele2 heeft DERTIG DAGEN de tijd om je bestelling werkend op te leveren. Doen ze dat niet dan kun je de overeenkomst per direct NIETIG VERKLAREN oftewel ontbinden. Dat weet Tele2 ook heel goed maar dat zullen ze je natuurlijk nóóit vertellen. Tele2 liegt ook klanten voor door glashard te ontkennen dat je na die dertig dagen het recht hebt om de overeenkomst te ontbinden.

Opzeggen zou ik trouwens aangetekend doen. Gewone brieven "verdwijnen" meestal op mysterieuze wijze.

Zie ook:
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider
Naar boven

karinknol

Ongelezen bericht door karinknol »

Ik heb de laatste termijn niet voldaan. Ik had de afspraak gemaakt met tele2, dat het belgedrag €100.00 was en alles daar boven, aan mij gemeld zou worden!
Op een dag was ik gewoon afgesloten en via mobiel bellen, kwam ik er achter dat er via mijn nood mobiel, iedereen kent wel de aanbiedingen van 10.00 per maand, bel tegoed meenemen, blablabla,
Dat er voor 460 verbeld was met die mobiel!
Dus ik was afgesloten, na herhaald vragen naar de rekening, moest ik daar ook nog voor betalen. Ik werd ondertussen via de tel door tele2 uitgemaakt als wanbetaler, uitgescholden en als vuilniszak neer gezet!
Tot op heden, dreigen ze mij met afsluiten van Tele2, wat ze al ruim 2 jaar geleden gedaan hebben, maar goed.
Ik krijg nog steeds aanbiedingen van ze in de bus en steeds moet ik even lachen, ze snappen het echt niet daar!
Ik krijg elke maand een rekening van €15.90 die ik keurig storneer, is bijna en sport geworden!
Ik wacht nog steeds op de dagvaarding!
Is maar goed dat ik geen ons wil wegen.

kikoooooo

Ongelezen bericht door kikoooooo »

Hallo Tele2webservice,

Ik heb je ook een e-mail gestuurd. Hoop dat ik er spoedig antwoord op ontvang.

Heb het volgende gemaild:
Geachte Heer/Mevrouw,

Begin januari heb ik bij jullie een bestelling gedaan voor een Tele2
internetabonnement. Ik kreeg tjdens deze bestelling tweemaal een smsje
dat alles nog steeds volgens plan verliep. Dit laatste smsje is
ongeveer 4 weken geleden geweest. De opleverdatum van 17 februari komt
eraan, maar ik kon geen status van mijn bestelling opvragen via jullie
website (zoals vertelt wordt via het bandje bij jullie klantenservice
en op de site). Ik heb nooit deze status op kunnen vragen, maar ik
dacht dat het wel goed zat.

Vanochtend besloot ik te bellen met jullie klantenservice, omdat ik
benieuwd was wanneer ik het modem zou ontvangen, zodat ik de 17e
gebruik kon gaan maken van mijn beloofde internetverbinding. Bij de
klantenservice sprak ik een meisje dat nauwelijks haar gaap kon
inhouden, volgens mij kwam ze net uit de kroeg gerold. Ze vertelde me
dat de bestelling gepauzeerd was "omdat er nog laswerkzaamheden OFZO
moeten worden uitgevoerd" (letterlijke bewoording). Op mijn vraag
wanneer dit dan plaats zou vinden zei ze "geen idee meneer".

Nu wordt ik binnen 5 dagen terug gebeld door de administratie van
tele2, maar u begrijpt dat ik hier al niet meer zo'n vertrouwen in
heb.

Waarom word ik niet op de hoogte gehouden van mijn bestelling? Waarom
word mij niet vertelt dat mijn bestelling niet op de opleverdatum
gereed is? En de belangrijkste vraag: Wanneer kan ik gebruik gaan
maken van mijn tele2 internetverbinding?

Ik hoop zeer spoedig van u een antwoord te ontvangen,
Ik baal nu al dat ik voor Tele2 heb gekozen... Had misschien eerst beter moeten zoeken/kijken op internet, maargoed :( Hoop dat er toch nog een vlotte oplossing komt.

whiskyman

Ongelezen bericht door whiskyman »

Vorig jaar september heeft mijn dochter i.v.m. verhuizen naar een, buiten tele2 gebied, haar internet abonnement opgezegd.
Eerst via de telefoon, mar er werd haar gezegd dat zij dat schriftelijk moest doen. Zij heeft toen per brief opgezegd,met haar nieuwe adresgegevens.
Er zou haar een retour box gestuurd worden om het modem retour te zenden. Die zou naar haar nieuwe adres gestuurd worden.
Omdat zij na een paar weken nog niets had ontvangen, op haar nieuwe adres, heeft zij gebeld naar tele2 en nogmaals haar nieuwe adres telefonisch doorgegeven. Zij heeft contact opgenomen met de bewoner van haar oude adres om te vragen of er misschien een retourbox geleverd was, dat was niet het geval. Er lagen wel betalings herinneringen, terwijl zij al een tijd geen internet meer had.
Er zijn emails verstuurd, aangetekende brief en telefoon gesprekken gevoerd,maar geen reactie.
Er werd nog wel iedere maand geld van haar rekening gehaald, dus heeft zij via de bank het automatisch incasso laten stopzetten.

Halverwege januari kreeg zij een brief van tele2 dat er geen geld overmaakt kon worden en of zij snel wilde voldoen omdat er anders een deurwaarder ingeschakeld zou worden.
Zij heeft contact opgenomen met de rechtswinkel en die gaven haar het advies om kopieën te maken van alles en dat op te sturen naar de deurwaarder en tele2.
Dat heeft zij gedaan.

Vorige week kreeg zij haar retourbox en heeft die per ommegaande retour gestuurd met het modem en met de vraag of er een handtekening gestuurd kon worden naar haar, van degene die het pakket in ontvangst heeft genomen. Dat is gebeurd.
Gisteren zag zij tot haar verbazing dat er , omdat er op de bank een fout gemaakt is, het abonnementsgeld van november, december, januri en februari, van haar rekening is geschreven.

Van de deurwaarder nog niets vernomen.
Ook van tele2 niet.

Dit is toch niet normaal??????

Ik zelf heb ook telefoon, internet en tv van tele2.
Toen mijn modem kapot bleek en ik dus geen int., tv, en telefoon meer had, gebeld met de helpdesk en na veel geschreeuw en gedreig van mijn kant, omdat het mss wel 2 weken kon duren voordat er een nieuw modem kwam, had ik het nieuwe modem binnen 2 dagen in huis.

WebServiceTele2

Geachte  whiskyman

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex weijer
Tele2 webservice

Driesjh

Geachte heer Driesjh,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u deze e-mail.

U heeft in het verleden last gehad van het probleem geen e-mail te kunnen versturen
via onze smtp server, dit met de reden dat u was geblacklist door NULL routed.
Hiervoor heeft u ook e-mails ontvangen.
Het blijkt achteraf dat iemand anders zich ongeoorloofd toegang heeft verschaft tot
uw mac adres en op deze wijze mail verstuurde via uw ip dres en e-mail adres.

U heeft aan alle verzoeken voldaan die ik aan u gedaan heb zoals onder andere
zijn pc te formateren en besturingssysteem erop nieuw opgezet en gelijk dermate beveiligd.
om er zorg voor te dragen dat dit niet weer gebeurd.

Desondanks gebeurde het een 2e keer dat u werd geblacklist en dat weer door NULL routed.
Daarop heb ik navraag gedaan waar dit aan zou kunnen liggen waar dit aan zou kunnen liggen.
Tot op heden heb ik hier echter nog geen terugkoppeling over gehad.

Vandaag heb ik nogmaals de vraag gesteld aan de desbetreffende mensen en ik wacht dit antwoord af. Zodra ik hierover terugkoppeling heb ontvangen stel ik u hiervan op de hoogte.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet

Alex Weijer
Tele2 Webservice

Ik zal komende week mijn officiele klacht indienen en zal een schade vergoeding eisen.
Ik hou u allen op de hoogte hoe het een en ander afloopt
vr gr driesjh

marjon1961

Ongelezen bericht door marjon1961 »

ennnnn
is uw probleem inmiddels opgelost.

Exact hetzelfde speelt bij mij vanaf okt.2008 dec.2008 mrt.2009.. voor de 3de keer onterecht op de blacklist

Heb nieuwe antivirusscanner gekocht en geinstalleerd Norton 2009
Alles werkt, behalve de webmail.

Tot op heden nog steeds geen oplossing van Tele2. En helaas ook geen reactie meer op mijn mails.

Je staat op de zwarte lijst en daar houden ze het bij. Ben blij te vernemen dat ik niet de enige ben met problemen met webmail.

pingu

Ongelezen bericht door pingu »

Echt een ware nachtmerrie zeg!!

Zou Tros Radar hier geen uitzending aan willen en kunnen wijden?

Ben zoooo blij dat ik eerst ben gaan googlen of Tele 2 wel wat is. NIET DUS!!

Ik leef gewoon met jullie mee, ook omdat ik 3 mensen ken die soortgelijke problemen hebben met Tele 2.. echt onvoorstelbaar hoe een bedrijf die een (goede of slechte?) naamsbekendheid heeft zo met klanten om gaat.

Inmiddels zit ik bij een andere provider en ben zeer tevreden. Problemen lossen ze binnen no time op! Zo hoort het ook.

Ik hoop ook voor jou, en alle anderen hier op dit forum, en dat zijn er toch wel wat dat het opgelost wordt! Eigenlijk mogen jullie wel schadeclaims indienen... al eens aan een advokaat gedacht? Rechtsbijstand?

Driesjh

Ben bezig met alle info te verzamelen en deze aangetekend naar Tele2 te sturen.
Heb eerst nog gewacht op een reactie van Webservice omdat er weer rare emails bij mij binnen kwamen...
Webservice had beloofd me wat te laten weten maar helaas 3/4 weken verder nog steeds niet vernomen.

Ach.. Wordt LID van TELE2 en je bent gelijk het zwarte schaap !!!

of bedoelde ze dit toch anders...

Driesjh

Ik heb vorige week alles aangetekend verstuurd naar tele2..
Ben benieuwd hoe men - of men reageerd...

Driesjh

Ik ben vandaag gebeld door Tele2 naar aanleiding van mijn aangetekende schrijven die ik vorige week heb verstuurd.

Men heeft begrijpt dat ik in een niet fijne situatie heb gezeten door toedoen van Tele2..en men heeft belooft mij op 9-7-2009 terug te zullen bellen in verband met een eventuele tegemoet coming voor de geleden schade.

Ik wacht dus nog even af maar laat wel even weten hoe dit afloopt

kwadrant

Ongelezen bericht door kwadrant »

Zo komen mijn partner en ik hier ook dus maar even ons verhaal doen!!

Wij zijn begin dit jaar overgestapt van UPC naar Tele2 naar aanleiding van een interesante aanbieding de eerste 6 maanden voor euro 24,95 en daarna 39,95per maand 20Mb internet en voordelig bellen.
Dit pakket hebben wij telefonisch afgesloten op 15 feb. 2009 en nu komt
hier ons verhaal.

Aan het eind van de dag de telefoon gepakt op 15 feb. 2009 en Tele2 gebeld en ons verhaal gedaan namelijk dat wij graag wilden overstappen naar Tele2, maar dat wij met een probleem kampen namelijk een telefoondraad (ISRA punt) die hebben wij niet en moet nog van buiten naar binnen getrokken worden.
Dit omdat Tele2 over de telefoonlijn gaat (UPC over de kabel) na dit duidelijk zeer haar fijn uitgelegd te hebben aan Tele2 werd ons dus verteld dat dit dus geen enkel probleem was voor Tele2 want zij komen dit kostenloos voor ons oplossen door een telefoonlijn van buiten uit de straat naar binnen toe door te trekken, dit werd nog een bevestigd door te zeggen dat Tele2 blij is ons als klant te hebben en dit bij de service hoort,
Wij waren dus overtuigd en verkocht door de praatjes van de klantenservice en besloten direct over te stappen en ons werd dus een aantal vragen gesteld en dit gesprek werd ook opgenomen.
Nadat alle vragen waren beantwoord hing ik opgelucht de telefoon op,want wij hadden nu een voordeliger abonnement en Tele2 zou ons met de telefoonlijn gaan verbinden.

Toen de modem na een week netjes binnen kwam begon onze ellende,
want we hadden nu wel een modem maar nog steeds geen telefoon lijn,dus besloten wij direct Tele2 te bellen met de vraag wanneer komt u een lijn trekken,deze medewerker melde ons toen dat dit geen probleem was en wij contact moesten opzoeken met www.aansluitingen.nl.
Dit betreft een 3de firma die niks met Tele2 te maken heeft en de kosten voor het aanleggen van een nieuwe ISRA punt zou tussen de Euro 180,- en Euro 500,-kosten vertelde de man van www.aansluitingen.nl nadat deze bij ons lansg was geweest. Er moest een kabel getrokken worden en een nieuw ISRA punt aangelegd worden.
Wij weer contact opgenomen met Tele2 en deze melde ons dat deze kosten altijd voor rekening van de klant is en dat Tele2 niks te maken heeft met de kabel of het ISRA punt deze vallen onder KPN en deze stuurt dan ook een nota indien wij het zouden laten maken.

Na meerdere malen telefonisch onderhoud met Tele2 kwam het dus neer op het feit dat wij dit moesten laten maken op eigen kosten anders konden wij geen gebruik maken van hun service.
Dit is allemaal in een tijdbestek van 2 a 3 weken. Wij besloten om van Tele2 af te zien ivm de hoge kosten van het installeren van de kabel en ISRA punt. Na weer telefonisch contact bleek dat ons opzegtermijn was verstrekken van 7 dagen en wij gewoon aan een jaarcontract vastzitten waar wij niet meer onderuit konden komen.
Wij hebben meteen onze rechtsbijstand verzekering ingeschakeld en deze kon tot onze grote ergenis weinig doen aan de situatie en adviseerde ons om de kabel te laten maken of dit jaarcontract af te kopen.
Wij hebben meteen onze oude provider gebeld en ons verhaal gedaan en tot onze grote verbazing konden wij gewoon terug komen en het oude contract oppakken, daarvoor onze dank.

Nu hebben wij begin Maart de moden aangetekend retour gezonden naar het post adres waarop de correspondentie werd gevoerd.
Tele2, Postbus 70041, 9704 AA in Groningen.

Wij hebben deze maand besloten het contract af te kopen en tot onze grote verbazing ontvingen wij een brief en een retourbox voor de modem.
Deze brief melde ons dat als wij de moden niet binnen 4 weken retour zouden zenden naar dagtekening van de brief zij ons Euro 150,- in rekening zouden brengen.
Na weer een hoop frustratie Tele2 gebeld en deze zij ons dat ze geen contact op konden zoeken met Groningen en wij maar een brief met uitleg moeten sturen naar Waalwijk, waar in eerste instantie de modem naar toe gestuurd had moeten worden volgens hun.
Nu hebben wij meteen brieven gestuurd maar op de dag van vandaag nog niks van vernomen. Aan gezien onze zeer slechte ervaring met Tele2 zullen ze ons ook wel weer die Euro 150,- door de neus boren.
Ook klopt het eindbedrag niet met het afgesloten contract.
Zij vermelden een eindbedrag van Euro 319, 60 terwijl wij al 4 maandtermijnen hebben betaald van Euro 24,95 en eenmalig administratie kosten van Euro 14,95. Nu moet de eindnota bedragen Euro 24.95 x 2 + 39,95 x 6 = Totaal Euro 289,60. Wij voelen ons zo belazerd door Tele2 met mooie leugens en achterbaks handelen.
wij mogen dus nu betalen voor iets wat wij nooit gehad hebben.

Dus zo steekt tele2 in elkaar beste mensen!!!!!!!!!!

WebServiceTele2

Geachte  Kwadrant,

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens, zowel als de gebruikersnaam

die u op dit forum gebruikt. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand

is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex Weijer
Tele2 webservice

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het grootse probleem bij tele2 is dat er geen case manager wordt togewezen.Elke keer dat je op eigen kosten kontakt zoekt moet je het hele verhaal weer opnieuw afsteken.Doe je dat niet dan krijg je een hele grote ... van 1 van de medewerkers en wordt de telefoon verbinding verbroken. Mijn tip neem zelf alle gesprekken op die u heeft met tele2. Sc6 T

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

En meteen een geschil aanspannen, www.sgc.nl

Kwadrant hoeft alleen maar zijn/haar verhaal te kopiëren en te plakken in het online geschillenformulier. Nog wat aanvullende gegevens verstrekken en het geschil verzenden. Die honderden euro's zou ik absoluut terugvorderen van naaibedrijf Tele2. Plus een fikse schadevergoeding eisen.

Gesloten