LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nee tegen UPC

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Nee tegen UPC

Nee tegen UPC

Ongelezen bericht door Nee tegen UPC »

Iedereen in Nederland kan zich aanmelden
http://www.1492.info/satelliet/index.php

jpkr

Re: Nee tegen UPC

Ongelezen bericht door jpkr »

ik vindt het ook dat upc moet verdwenen,en weet je waarom
ik woon nu al weer 5 jaar op dit adres , maar kan geen kabel,internet,telefoon krijgen om dat ik op dat adres woondt waar iemand anders daarvoor woonde die schuldt heeft bij hun.
het gaat bij hun echter niet wie op dat adres woondt maar op dat adres staat een schuld open die ik moet betalen voor dat ik het krijg
ik vindt het wel raar en jij?
dat hoort toch niet of wel ?

Adam Morgan

Re: Nee tegen UPC

Ongelezen bericht door Adam Morgan »

Geplaatst op 17 Sep 2004 13:18 door jpkr

--------------------------------------------------------------------------------

ik vindt het ook dat upc moet verdwenen,en weet je waarom
ik woon nu al weer 5 jaar op dit adres , maar kan geen kabel,internet,telefoon krijgen om dat ik op dat adres woondt waar iemand anders daarvoor woonde die schuldt heeft bij hun.
het gaat bij hun echter niet wie op dat adres woondt maar op dat adres staat een schuld open die ik moet betalen voor dat ik het krijg
ik vindt het wel raar en jij?
dat hoort toch niet of wel ?
als ik het goed begrepen heb, weigert upc jou een kabel-aansluiting te geven omdat er een schuld aan hen openstaat op naam van een ander.
mijn advies luidt als volgt: probeer te traceren waar de vorige huurder woond en schakel vervolgens een advocaat in om de schuldenaar in dit geval de vorige huurder, te dagvaarden en hem/haar te laten veroordelen tot het betalen van de openstaande schuld aan upc en eis schadevergoeding voor het gederfde leed.
ik zou dit echt doen, het is te gek voor woorden dat jij lastig gevallen wordt door upc door nalatigheid van een ander.

Gesloten