LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nep mail intratuin

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Chantal@1979

Nep mail intratuin

Ongelezen bericht door Chantal@1979 »

Ik heb vandaag een nep mail gehad van intratuin. Ik ben er ingetrapt. Ik kon een waardenbon winnen. Ik heb mijn tel ingevuld. Hebben meer mensen deze mail gehad?

moederslink

Re: Nep mail intratuin

Ongelezen bericht door moederslink »

Nee ik heb geen nepmail gekregen van Intratuin. Nooit gehad ook trouwens , maar waar bent u nu bezorgd over dan? Uw tel- nummer ingevuld , maar nu? Heeft u nu een waardebon gekregen?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

past u wel op voor eventueel ongewenste mobiele internetdiensten? Deze diensten werken ongeveer hetzelfde als die fijne sms-diensten, u weet wel, die 4-cijferige nummers. Mobiele internetdiensten kunt u ook op een dergelijke manier aanmelden door uw mobiele nummer in te voeren, koppelt u deze dienst aan uw mobiele aansluiting.

Op http://www.payinfo.nl kunt u zien of en welke diensten actief zijn. Ook kunt u hier uw aansluiting blokkeren voor dergelijke diensten.

Chantal@1979

Ongelezen bericht door Chantal@1979 »

Nee, Ik heb geen waardenbon gekregen. Ik was wel bezorgd over dat ik me telefoonnummer heb ingevuld. Maar ik wacht wel af.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Chantal@1979 schreef:Maar ik wacht wel af.
tot binnenkort dan maar

https://www.consuwijzer.nl/thema/mobiel ... t-diensten

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Even voor de beeldvorming, hoe weet je dat de mail dan nep was ?

Omdat je niet a la seconde de waardebon kreeg ?

Barries

Ongelezen bericht door Barries »

Ik kreeg ook deze mail en heb Intratuin er mee geconfronteerd met de mededeling dat ik niet van gediend was. Ik kreeg prompt een reactie met het verzoek een copy door te mailen en in de snelle reactie stelde Intratuin dat dit spam betrof wat zeker niet van hun afkomstig was en dat zij meteen actie zouden ondernemen.
Advies: Doe hetzelfde!
Berend van Delden

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Geen last van gehad. Maar zoals voor alle onverwachtte mail controleer je toch eerst of het spam is of niet?

Gesloten