LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Netlog vrienden?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
haijo
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2008 23:40

Netlog vrienden?

Ongelezen bericht door haijo »

[/http://nl.netlog.com/robert1966nl] bovenstaande man vond ik op netlog en heb een klacht naar de operators gestuurd aangezien hy enkel jonge jongens als vriend heeft en,gezien zijn onduidelijke uitleg mij het bevreemd dat een volwassen man alleen kids als vriend heeft,nogmaals hopelijk doen de operators van Netlog iets om uitleg van de man te vragen maar mn vermoedens zijn dat hy die sumier of niet zal beantwoorden, is dit misschien eens iets voor radar om dat te onderzoeken via b,v zijn ip adres ?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Netlog vrienden?

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dat is een behoorlijk zware beschuldiging vriend.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Netlog vrienden?

Ongelezen bericht door Ulbe »

Waarom hier publiceren op het forum van Trosradar?, :?

Ik heb even op zijn site gekeken, het komt inderdaad bedenkelijk over, er is op zijn vriendenlijst vrijwel niemand ouder dan zo'n 16 jaar,

Hij doet er aantoonbaar niks verkeerd mee, zo'n aantijging die u geeft moet je wel hard kunnen maken!, voordat je iemand veroordeeld!, :?

Weet wat je doet wanneer je iemand op een vermoeden beschuldigt!,

Er wordt al genoeg geouwehoerd in deze wereld, :(

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Netlog vrienden?

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Hayo heeft zeker naar de uitzending van Peter r. de Vries gekeken, daar was er een met een tig aantal in hyves.
In Radar is geen plek voor dit soort meldingen lijkt me, als je iets vermoed moet je dit aan meldpunt kindermisbruik, maar net als de andere 2 bezoekers al zeiden, je kan niet zomaar iemand beschuldigen.
Misschien is degene wel partime schoolmeester en heeft alle leerlingen in de lijst staan, het is maar een suggestie.

Gesloten