LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
3 hotelkamers geboekt bij het IBUS hotel in Gent via bookinhotels.com. Bij boeking via internet werd het bedrag direkt van mijn creditkaart afgeschreven. Een maand later bij aankomst bleek onze reservering geannuleerd omdat er geen betaling had plaatsgevonden. Gelukkig hadden ze nog kamers maar die moesten we wel betalen in het hotel.
Nu probeer ik al 2 weken om via emailcontact mijn geld terug te krijgen, echter zonder succes. Telefonisch ook niet bereikbaar, het lijkt op fraude.
Is er nog iemand met deze ervaring??
Nu probeer ik al 2 weken om via emailcontact mijn geld terug te krijgen, echter zonder succes. Telefonisch ook niet bereikbaar, het lijkt op fraude.
Is er nog iemand met deze ervaring??
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 sep 2009 14:23
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Wij hebben dezelfde ervaring. We zijn in de US en ons Hotel was bij aankomst ook geannuleerd op de dag zelf. Volgens bookinhotels kwam dit door financiele problemen tussen hun en het bedrijf dat het hotel moet betalen voor ze.
Na de berichten die ik op internet lees geloof ik daar niet veel meer van. De 2 andere hotels die ik bij ze heb geboekt zullen ook wel worden geannuleerd op de dag van aankomst.
Ik heb de kamer van het volgende hotel laten vastleggen zodat ik in ieder geval nog een kamer heb.
De reactie van bookinhotels:
Dear Rob van der Helm,
We regret to inform you that due to the financial issues between our supplier and us we cannot honor your booking therefore full refund is going to be made to your credit card provided.
We sincerely apologize for the late notification and kindly advise you that you may contact the hotel directly and try to confirm your booking with them if possible.
For any questions or concerns, you may contact our customer representatives via e mail or via our contact phones at any time. This is a very regrettable incident and we are very sorry indeed.
Na de berichten die ik op internet lees geloof ik daar niet veel meer van. De 2 andere hotels die ik bij ze heb geboekt zullen ook wel worden geannuleerd op de dag van aankomst.
Ik heb de kamer van het volgende hotel laten vastleggen zodat ik in ieder geval nog een kamer heb.
De reactie van bookinhotels:
Dear Rob van der Helm,
We regret to inform you that due to the financial issues between our supplier and us we cannot honor your booking therefore full refund is going to be made to your credit card provided.
We sincerely apologize for the late notification and kindly advise you that you may contact the hotel directly and try to confirm your booking with them if possible.
For any questions or concerns, you may contact our customer representatives via e mail or via our contact phones at any time. This is a very regrettable incident and we are very sorry indeed.
Laatst gewijzigd door robvanderhelm op 14 sep 2009 02:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 sep 2009 14:23
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Ook ons 2e hotel in de US werd op de dag van aankomst geannuleerd.
Gelukkig had ik zelf al gezorgd dat de kamer gereserveerd bleef voor ons.
Het derde hotel dat ik via bookinhotels heb geboekt heb ik zojuist zelf maar geannuleerd. Ik heb hetzelfde hotel nu maar via hotels.com geboekt, dat gaat tenminste altijd goed!!
Alle e-mails die worden verzonden naar het enige e-mail adres op de website van bookinhotels.com ([email protected]) komen retour omdat de mailbox vol zit. Als ik het nummer in New York bel krijg ik een niet te verstaan bandje te horen, ik vermoed dat het Turks is aangezien het een Turks bedrijf is.
Dit lijkt mij dus gewoon oplichting!!
Enige extra informatie: met zowaar nog een e-mail adres: [email protected], die zal ik ook eens mailen.
Registrant:
Ozar Turizm Ltd Sti.
Prof Kazim Ismail Gurkan Cad No 2/2 Hamam Sok
Kardesler Han Cagaloglu Istanbul
Istanbul, Cagaloglu 34110
TR
Registrar: DOTSTER
Domain Name: BOOKINHOTELS.COM
Created on: 01-OCT-03
Expires on: 01-OCT-11
Last Updated on: 03-OCT-08
Administrative, Technical Contact:
Ozar, Alper [email protected]
Ozar Turizm Ltd Sti.
Prof Kazim Ismail Gurkan Cad No 2/2 Hamam Sok
Kardesler Han Cagaloglu Istanbul
Istanbul, Cagaloglu 34110
TR
902125146510
902125146513
Gelukkig had ik zelf al gezorgd dat de kamer gereserveerd bleef voor ons.
Het derde hotel dat ik via bookinhotels heb geboekt heb ik zojuist zelf maar geannuleerd. Ik heb hetzelfde hotel nu maar via hotels.com geboekt, dat gaat tenminste altijd goed!!
Alle e-mails die worden verzonden naar het enige e-mail adres op de website van bookinhotels.com ([email protected]) komen retour omdat de mailbox vol zit. Als ik het nummer in New York bel krijg ik een niet te verstaan bandje te horen, ik vermoed dat het Turks is aangezien het een Turks bedrijf is.
Dit lijkt mij dus gewoon oplichting!!
Enige extra informatie: met zowaar nog een e-mail adres: [email protected], die zal ik ook eens mailen.
Registrant:
Ozar Turizm Ltd Sti.
Prof Kazim Ismail Gurkan Cad No 2/2 Hamam Sok
Kardesler Han Cagaloglu Istanbul
Istanbul, Cagaloglu 34110
TR
Registrar: DOTSTER
Domain Name: BOOKINHOTELS.COM
Created on: 01-OCT-03
Expires on: 01-OCT-11
Last Updated on: 03-OCT-08
Administrative, Technical Contact:
Ozar, Alper [email protected]
Ozar Turizm Ltd Sti.
Prof Kazim Ismail Gurkan Cad No 2/2 Hamam Sok
Kardesler Han Cagaloglu Istanbul
Istanbul, Cagaloglu 34110
TR
902125146510
902125146513
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Kan je de CC maatschappij niet melden dat men fraude pleegt?
Dan kan je eventueel nog het bedrag via hun terugvorderen.
Blijft erbij dat als een reservering geannuleerd word, jij daar, als reiziger, van op de hoogte gebracht moet worden.
Doet men dit niet, is fraude / oplichting al snel de conclusie.
Dan kan je eventueel nog het bedrag via hun terugvorderen.
Blijft erbij dat als een reservering geannuleerd word, jij daar, als reiziger, van op de hoogte gebracht moet worden.
Doet men dit niet, is fraude / oplichting al snel de conclusie.
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Beste Allemaal,
Ook wij zijn opgelicht door deze firma wij stonden in New York bij Hotel Pennsylvania en alles was geannuleerd!
Ook wij zijn opgelicht door deze firma wij stonden in New York bij Hotel Pennsylvania en alles was geannuleerd!
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Dit zijn inderdaad oplichters, ook ik heb hier een hotel geboekt in munchen in de maand juli . En ook hier is de reservering op de dag van aankomst door bookinhotels geannuleerd. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en in een mail werd een refund beloofd maar die komt dus nooit en uiteindelijk reageren ze ook niet meer op de emails.
Het zijn gewoon een stelletje oplichters.
AFBLIJVEN DUS !!!!!!!!!!
Het zijn gewoon een stelletje oplichters.
AFBLIJVEN DUS !!!!!!!!!!
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Ook onze vakantie is bedorven door te boeken bij Bookinhotels.com. Niet alleen doordat wij ons geld kwijt zijn maar ook door het gedrag van het desbetreffende hotel.
Op 26-4-2009 boekten wij 4 nachten in hotel Express By Holiday Inn Zhabei Shanghai en 3 nachten in het Intercontinental Beichen Beijing via Bookinhotels.com.
Bij aankomst op 31-7-2009 in Shanghai bleek het eerste hotel gecancelled. Hierover waren wij niet geinformeerd.
De manager van hotel Express By Holiday Inn Zhabei verzocht ons bij aankomst nogmaals te betalen en dan zelfs een hoger tarief (!) voor dezelfde kamer omdat de "vroegboekkorting" natuurlijk niet meer gold. Als wij niet voor 4 nachten vooruit zouden betalen dan moesten we voor 18:00 uur dezelfde dag onze kamer uit. Hij had deze problemen al eerder gehad met deze internetsite maar hier niets mee gedaan, zei hij. Tevens hadden zij ons volgende hotel in Beijing gebeld en werd ons door hun lachend (!) meegedeeld dat deze ook gecancelled was. Deze lachende houding kan ook komen door het cultuurverschil met China maar werd door ons niet op prijs gesteld. Toen wij dit duidelijk maakten waren ze verontwaardigd, immers hadden ze ons een glaasje cola aangeboden... Ook werd door de manager meegedeeld dat de winst van het hotel belangrijker was dan de customer care (Wij boeken nu dus ook niet meer bij Holiday Inn Hotels )!
Op de laatste dag in dit hotel kregen we wel van hun een kopie van bookinhotels van de cancelling met de belofte voor full refund wat volgens hun 2 maanden zou duren. Ook hebben wij direct Visa gebeld om te storneren.
Terug in Nederland bleek Visa niet het bedrag te kunnen terugboeken omdat het meer dan 60 dagen geleden was. Tot op heden (12-10-2009) hebben wij niets ontvangen. Weet iemand of er een mogelijkheid is om dit geld terug te kunnen krijgen? Bij ons gaat het om € 217,74.
Als wij letterlijk op papier hebben staan dat bookinhotels.com ons ons geld gaat terugboeken dan hebben wij toch een geldvordering op hun? Hoe zit dat met bedrijven in het buitenland? Bookinhotels blijkt in Istanbul te zitten.
p.s. Tevens hebben wij bij Holiday Inn een klacht ingediend over het gedrag van de staf in Shanghai, dit resulteerde achteraf terug in Nederland tot een gratis hotelovernachting ...in datzelfde hotel in Shanghai (Hier hebben wij natuurlijk niets aan).
Op 26-4-2009 boekten wij 4 nachten in hotel Express By Holiday Inn Zhabei Shanghai en 3 nachten in het Intercontinental Beichen Beijing via Bookinhotels.com.
Bij aankomst op 31-7-2009 in Shanghai bleek het eerste hotel gecancelled. Hierover waren wij niet geinformeerd.
De manager van hotel Express By Holiday Inn Zhabei verzocht ons bij aankomst nogmaals te betalen en dan zelfs een hoger tarief (!) voor dezelfde kamer omdat de "vroegboekkorting" natuurlijk niet meer gold. Als wij niet voor 4 nachten vooruit zouden betalen dan moesten we voor 18:00 uur dezelfde dag onze kamer uit. Hij had deze problemen al eerder gehad met deze internetsite maar hier niets mee gedaan, zei hij. Tevens hadden zij ons volgende hotel in Beijing gebeld en werd ons door hun lachend (!) meegedeeld dat deze ook gecancelled was. Deze lachende houding kan ook komen door het cultuurverschil met China maar werd door ons niet op prijs gesteld. Toen wij dit duidelijk maakten waren ze verontwaardigd, immers hadden ze ons een glaasje cola aangeboden... Ook werd door de manager meegedeeld dat de winst van het hotel belangrijker was dan de customer care (Wij boeken nu dus ook niet meer bij Holiday Inn Hotels )!
Op de laatste dag in dit hotel kregen we wel van hun een kopie van bookinhotels van de cancelling met de belofte voor full refund wat volgens hun 2 maanden zou duren. Ook hebben wij direct Visa gebeld om te storneren.
Terug in Nederland bleek Visa niet het bedrag te kunnen terugboeken omdat het meer dan 60 dagen geleden was. Tot op heden (12-10-2009) hebben wij niets ontvangen. Weet iemand of er een mogelijkheid is om dit geld terug te kunnen krijgen? Bij ons gaat het om € 217,74.
Als wij letterlijk op papier hebben staan dat bookinhotels.com ons ons geld gaat terugboeken dan hebben wij toch een geldvordering op hun? Hoe zit dat met bedrijven in het buitenland? Bookinhotels blijkt in Istanbul te zitten.
p.s. Tevens hebben wij bij Holiday Inn een klacht ingediend over het gedrag van de staf in Shanghai, dit resulteerde achteraf terug in Nederland tot een gratis hotelovernachting ...in datzelfde hotel in Shanghai (Hier hebben wij natuurlijk niets aan).
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 okt 2009 15:39
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Ook bij ons hetzelfde probleem. Ons hotel in Mumbai bleek niet geboekt, we moesten ter plekke opnieuw betalen, en het geld was al afgeschreven door BookInHotels. Ook wij kregen een e-mail met de belofte dat het geld teruggeboekt zou worden binnen 2 maanden, wat niet is gebeurd. Inmiddels werken de telefoonnummers van BookInHotels niet meer, reageren ze niet meer op e-mail, en is sinds een aantal dagen de website niet meer actief.
Wij kregen de volgende tips:
*via de creditcardmaatschappij geld terug laten boeken
->bij ons helaas al te laat daarvoor; de 60 dagen zijn voorbij
*contact opnemen met de Branchevereniging waarbij BookinHotels is aangesloten
->weet iemand of ze zijn aangesloten bij een branchevereniging?
*via je rechtsbijstandsverzekering geld terugkrijgen
-> In ons geval (Ohra) geldt dat er pas hulp wordt geboden bij een bedrag boven de 225 euro; onze boeking was 165 euro
Heeft iemand nog andere oplossingen gevonden die wel werken? Of kunnen we fluiten naar ons geld?
Wij kregen de volgende tips:
*via de creditcardmaatschappij geld terug laten boeken
->bij ons helaas al te laat daarvoor; de 60 dagen zijn voorbij
*contact opnemen met de Branchevereniging waarbij BookinHotels is aangesloten
->weet iemand of ze zijn aangesloten bij een branchevereniging?
*via je rechtsbijstandsverzekering geld terugkrijgen
-> In ons geval (Ohra) geldt dat er pas hulp wordt geboden bij een bedrag boven de 225 euro; onze boeking was 165 euro
Heeft iemand nog andere oplossingen gevonden die wel werken? Of kunnen we fluiten naar ons geld?
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Ik ben sinds Juli bezig mijn geld terug te krijgen, 650 euro. Tot nu toe gebeurt er helemaal niks. Ik had voor 6 dagen in Stockholm gereserveerd voor mij en 2 vrienden. In mei de reservering gedaan, 5 dagen voor vertrek bleek het geannuleerd te zijn omdat ze (bookinhotels en SAS RADISSON) het niet eens waren over de prijs, vertelde bookinhotels ons via mail. Op de website staat dat het 2 á 3 maanden kan duren voordat het geld teruggestort wordt. Die 3 maanden zijn op een paar dagen na over bij mij. Ik zal via rechtsbijstandsverzekering proberen het geld terug te krijgen mocht ik niks ontvangen hebben.
Ik heb wel e-mail contact gehad en zeiden dat het teruggestort wordt. Ook 1 keer telefonisch contact gehad op het moment van de annulering. Ze zouden wat anders zoeken en daarna terugbellen. Dit is niet meer gebeurt. We hebben uiteindelijk daar ter plekke een hotel moeten zoeken, vlucht was immers al geboekt. Erg vervelend allemaal.
Ik heb wel e-mail contact gehad en zeiden dat het teruggestort wordt. Ook 1 keer telefonisch contact gehad op het moment van de annulering. Ze zouden wat anders zoeken en daarna terugbellen. Dit is niet meer gebeurt. We hebben uiteindelijk daar ter plekke een hotel moeten zoeken, vlucht was immers al geboekt. Erg vervelend allemaal.
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
De site is niet meer bereikbaar, vermoedelijk een faillissement net als veel andere turkse touroperators.
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Ik ben ook opgelicht
Ik heb op 29 mei een hotel in Londen geboekt (voor 17-20 oktober) via de boekingssite www.bookinhotels.com
Ik heb een bevestiging ontvangen dat mijn boeking gelukt was en een link naar een voucher dat ik kon gebruiken als betalings en boekingsbewijs bij aankomst in het hotel.
Op 29 mei is hiervoor een bedrag van mijn creditcard afgeschreven van euro 292,11.
Eind juli het hotel gebeld en gemaild om te vragen of ze mijn boeking konden bevestigen (zie mail hieronder).
Zij konden dit zo lang voor datum van aankomst nog niet bevestigen omdat bookinhotels.com boekt via een andere reisorganisatie die pas een aantal dagen van te voren de namen van reizigers doorgeeft.
Toen heb ik na uren proberen telefonisch contact gekregen met een medewerksters van bookinhotels.com die mij verzekerde dat de boeking in orde was en bevestigd was door de reisorganisatie die ij het hotel geboekt had.
Ik heb afgelopen woensdag 14 October weer contact opgenomen met het hotel om te vragen of ze onze reservering nu wel konden bevestigen. Zij gaven aan dat de reservering al gecancelled was (zie mail laatste pagina) op 30 september en gaven mij de naam door van de reisorganisatie die voor bookinhotels gereserveerd zou hebben. Ikzelf heb nooit de opdracht gegeven om de boeking te annuleren. Ik heb ook nooit een bericht ontvangen dat de booking gecancelled was. Ik heb de reisorganisatie (Gullivers travel) via wie bookinhotels.com zou boeken gebeld maar die konden mijn reservering niet vinden.
Ik heb ook verschillende keren bookinhotels.com proberen te bellen maar hun telefoonnummer schijnt ook niet meer te werken en op mails gestuurd via een invulformulier op hun site reageren ze niet.
Omdat ze geen gewoon email adres hebben en alle correspondentie via invulformulieren op de site gaan is het dus onmogelijk om te bewijzen dat je contact met ze hebt opgenomen.
Ik heb op 29 mei een hotel in Londen geboekt (voor 17-20 oktober) via de boekingssite www.bookinhotels.com
Ik heb een bevestiging ontvangen dat mijn boeking gelukt was en een link naar een voucher dat ik kon gebruiken als betalings en boekingsbewijs bij aankomst in het hotel.
Op 29 mei is hiervoor een bedrag van mijn creditcard afgeschreven van euro 292,11.
Eind juli het hotel gebeld en gemaild om te vragen of ze mijn boeking konden bevestigen (zie mail hieronder).
Zij konden dit zo lang voor datum van aankomst nog niet bevestigen omdat bookinhotels.com boekt via een andere reisorganisatie die pas een aantal dagen van te voren de namen van reizigers doorgeeft.
Toen heb ik na uren proberen telefonisch contact gekregen met een medewerksters van bookinhotels.com die mij verzekerde dat de boeking in orde was en bevestigd was door de reisorganisatie die ij het hotel geboekt had.
Ik heb afgelopen woensdag 14 October weer contact opgenomen met het hotel om te vragen of ze onze reservering nu wel konden bevestigen. Zij gaven aan dat de reservering al gecancelled was (zie mail laatste pagina) op 30 september en gaven mij de naam door van de reisorganisatie die voor bookinhotels gereserveerd zou hebben. Ikzelf heb nooit de opdracht gegeven om de boeking te annuleren. Ik heb ook nooit een bericht ontvangen dat de booking gecancelled was. Ik heb de reisorganisatie (Gullivers travel) via wie bookinhotels.com zou boeken gebeld maar die konden mijn reservering niet vinden.
Ik heb ook verschillende keren bookinhotels.com proberen te bellen maar hun telefoonnummer schijnt ook niet meer te werken en op mails gestuurd via een invulformulier op hun site reageren ze niet.
Omdat ze geen gewoon email adres hebben en alle correspondentie via invulformulieren op de site gaan is het dus onmogelijk om te bewijzen dat je contact met ze hebt opgenomen.
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Geachte medegedupeerden van bookinhotels.com
Wie heeft er interesse in om te kijken hoe we gezamelijk actie kunnen ondernemen tegen de praktijken van bookinhotels.com om ons geld terug te krijgen.
Ik vind het namelijk schandalig dat ze op deze manier geld kunnen verdienen.
Ook erg is dat ze bij de creditcard maatschappijen nog gewoon geld kunnen afboeken.
U kunt mij mailen op [email protected]
Wie heeft er interesse in om te kijken hoe we gezamelijk actie kunnen ondernemen tegen de praktijken van bookinhotels.com om ons geld terug te krijgen.
Ik vind het namelijk schandalig dat ze op deze manier geld kunnen verdienen.
Ook erg is dat ze bij de creditcard maatschappijen nog gewoon geld kunnen afboeken.
U kunt mij mailen op [email protected]
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Ik lees dat mensen geen contact kunnen maken met bookinhotels, ik gebruik dit e-mail adres tot op heden met contact.
[email protected]
Succes!
[email protected]
Succes!
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
Hallo allemaal,
Na mijn berichtje van 12 oktober heb ik op aanraden aangifte gedaan over de fraude van bookinhotels bij de politie. Helaas wilde de politie hier er geen officiele aangifte van maken maar een soort mutatie-rapport omdat het internetfraude betreft. Een mutatie wil zeggen dat het tot een officiele aangifte komt als er meerder mensen ook aangifte gaan doen tegen bookinhotels landelijk.
Hopelijk gaan jullie ook aangifte doen.
Groeten!
Na mijn berichtje van 12 oktober heb ik op aanraden aangifte gedaan over de fraude van bookinhotels bij de politie. Helaas wilde de politie hier er geen officiele aangifte van maken maar een soort mutatie-rapport omdat het internetfraude betreft. Een mutatie wil zeggen dat het tot een officiele aangifte komt als er meerder mensen ook aangifte gaan doen tegen bookinhotels landelijk.
Hopelijk gaan jullie ook aangifte doen.
Groeten!
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
lenl - mischien handig als je het mutatienummer vermeld.
Als mensen aangifte gaan doen, kan men naar dit nummer verwijzen.
Is het koppelen makkelijk.
Als mensen aangifte gaan doen, kan men naar dit nummer verwijzen.
Is het koppelen makkelijk.
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
ik krijg dezelfde twee emails, over het cancellen van mijn booking, gemaakt ruim een half jaar geleden...
even wat googlen levert genoeg forums met meldingen van fraude, jammer dat die een half jaar geleden niet op mijn netvlies kwamen...
lenl, guardian72... zijn jullie al verder met hier iets aan doen?
wat mij nog eigenlijk meer verbaasd is dat creditcard bedrijven blijkbaar transacties naar deze website/rekeningen nog niet blokkeren? Zal allemaal wel weer bureaucratisch vast zitten...
... nouja ik ga eerst mijn frustratie maar es een plekje geven
even wat googlen levert genoeg forums met meldingen van fraude, jammer dat die een half jaar geleden niet op mijn netvlies kwamen...
lenl, guardian72... zijn jullie al verder met hier iets aan doen?
wat mij nog eigenlijk meer verbaasd is dat creditcard bedrijven blijkbaar transacties naar deze website/rekeningen nog niet blokkeren? Zal allemaal wel weer bureaucratisch vast zitten...
... nouja ik ga eerst mijn frustratie maar es een plekje geven
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
v-power - nope.
Ik ben dan ook geen gedupeerde, maar probeer hier en daar te assisteren / tips te geven.
Ik ben dan ook geen gedupeerde, maar probeer hier en daar te assisteren / tips te geven.
Re: NIET BOEKEN via internet Bookinhotels.com
na veel heen en weer getelefoneer ga ik nu eerst via rabobank servicedesk/fraudebestrijding een case aan laten maken.
Die case zal niet in behandeling worden genomen aangezien de termijn voor dit soort cases verlopen is. (wat natuurlijk niet opschiet, want iedereen zal tegen dit probleem aan lopen als je vooruit boekt)
Vervolgens moet ik, via een bezwaar, het bij rabobank nederland neerleggen.
Wat is de volgende stap? dan kan ik alvast vooruit plannen...
Die case zal niet in behandeling worden genomen aangezien de termijn voor dit soort cases verlopen is. (wat natuurlijk niet opschiet, want iedereen zal tegen dit probleem aan lopen als je vooruit boekt)
Vervolgens moet ik, via een bezwaar, het bij rabobank nederland neerleggen.
Wat is de volgende stap? dan kan ik alvast vooruit plannen...