LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe zender Hbo bij ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
maupie70

nieuwe zender Hbo bij ziggo

Ongelezen bericht door maupie70 »

Goeiemiddag mensen,
ik heb een vraagje
Sinds 9 feb is de nieuwe zender Hbo de lucht in gegaan bij ziggo
ik had hem een dag te voren al besteld want ik ben dol op die zender
dat Kost 14,95extra p.m no problem verder
maar dan beloven ze je kan er gratis op internet ook naar kijken moet je wel een mij ziggo acc hebben
die probeer ik al anderhalve week aan te maken en al een paar x gebeld naar ze
Dan krijg ik als antwoord ach mevr u kijkt toch de 1e 2 mnd gratis
Dat irriteert mij nog het meeste ,want daar heb ik ook niet om gevraagd om gratis wil alleen als ik iets bestel en betaal dat het werkt en zo niet dat ik iig normaal te woord word gestaan
Ik wil dus graag weten hebben meer mensen dit probleem en hoe die mensen werden behandeld na te klagen?

Winterman

Re: nieuwe zender Hbo bij ziggo

Ongelezen bericht door Winterman »

Waarom lukt het aanmaken niet?

Ziggo-webteam_Alex

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

@maupie70

Om je een goed antwoord te geven op je vraag wil ik je vragen je postcode en huisnummer via een privébericht naar mij toe te sturen.
Ik zal dan even kijken waar het probleem bij jouw vandaan komt.

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

maupie70

We zijn inmiddels 3weken verder heb vanmorgen weer kontakt gehad voor de zoveelste maal
Ik kreeg een arrogante pannekoek aan de lijn die zei nee hoor ik heb je mijn ziggo account wel geactiveerd dus nu kun je inloggen
nou er staat nog steeds wegens een technische fout kunt u geen mijn ziggo acc aanmaken ,probeer het later opnieuw
ze hebben zelfs in me mail al een activatie link gestuurd moest opgelost zijn
en ook die doet het niet
nu krijg ik het over 2 werkdagen de gegevens over de post verstuurd
dan moet het werken
Ik ben heel ziek en lig dus vaak in bed en wilde daar gebruik maken van Hbo op me laptop
nou ik kan je zeggen de lol is er flink vanaf
ik heb alles in 1 van ziggo ben ik zo gemiddeld 100e per mnd aan kwijt
opzeggen kan ook nog niet eens omdat ze in capelle a/d ijssel het alleen recht hebben
en ze durven rustig door de telefoon te zeggen ,joh het is 2 maanden gratis dus wat zeurt u nou
nou sorry hoor maar ik vind dit geen behandeling buiten dat ik nooit gevraagd heb om 2 mnd gratis te krijgen ik wil gewoon betalen en dat het allemaal goed werkt
is dat teveel gevraagd

Winterman

Maak je browser cache eens leeg en probeer het dan eens, of probeer een andere browser.

maupie70

heel lief antwoord en bedankt voor je hulp maar dat is allemaal al gebeurd
ze geven zelfs toe dat het aan hun ligt
alleen doen ze er verder niks andrs mee dan je afschepen door de telefoon

Mrdc

Ongelezen bericht door Mrdc »

maupie70 schreef:We zijn inmiddels 3weken verder heb vanmorgen weer kontakt gehad voor de zoveelste maal
Ik kreeg een arrogante pannekoek aan de lijn die zei nee hoor ik heb je mijn ziggo account wel geactiveerd dus nu kun je inloggen
nou er staat nog steeds wegens een technische fout kunt u geen mijn ziggo acc aanmaken ,probeer het later opnieuw
ze hebben zelfs in me mail al een activatie link gestuurd moest opgelost zijn
en ook die doet het niet
nu krijg ik het over 2 werkdagen de gegevens over de post verstuurd
dan moet het werken
Ik ben heel ziek en lig dus vaak in bed en wilde daar gebruik maken van Hbo op me laptop
nou ik kan je zeggen de lol is er flink vanaf
ik heb alles in 1 van ziggo ben ik zo gemiddeld 100e per mnd aan kwijt
opzeggen kan ook nog niet eens omdat ze in capelle a/d ijssel het alleen recht hebben
en ze durven rustig door de telefoon te zeggen ,joh het is 2 maanden gratis dus wat zeurt u nou
nou sorry hoor maar ik vind dit geen behandeling buiten dat ik nooit gevraagd heb om 2 mnd gratis te krijgen ik wil gewoon betalen en dat het allemaal goed werkt
is dat teveel gevraagd

u staat geheel in u recht met die eis die u stelt aan Ziggo, u hoeft niet eerder genoegen te nemen voor het is opgelost al dit niet spoedig gaat met oplossen kan ik u ook bijstaan als Jurudich Adviseur!

Met vriendelijke groet, Mrdc

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

Mrdc schreef:

u staat geheel in u recht met die eis die u stelt aan Ziggo, u hoeft niet eerder genoegen te nemen voor het is opgelost al dit niet spoedig gaat met oplossen kan ik u ook bijstaan als Jurudich Adviseur!

Zou ik het eerst eens juist leren spellen :wink:

U gaat hier op dit forum toch geen zaken doen mag ik hopen? Dat is anders vlug over en word de volgende keer dat u die uitnodiging doet gemeld bij de Moderator!

Winterman

Als je inlogt hoor je helemaal geen berichten over het aanmaken van een account te krijgen. Dat is een totaal andere pagina.

Wat voor melding krijg je bij die activatie link?

Wat gaan ze je per post sturen dat wel moet werken?

Mrdc

Ongelezen bericht door Mrdc »

trebelski schreef:
Mrdc schreef:

Zou ik het eerst eens juist leren spellen :wink:

U gaat hier op dit forum toch geen zaken doen mag ik hopen? Dat is anders vlug over en word de volgende keer dat u die uitnodiging doet gemeld bij de Moderator!
is een hulp die ik aanbied en niet voor behoeve van zaken te doen daarvoor is geen ruimte meer:D

Maar waar ik kan helpen zal ik dit ook zekers gaan doen:D

maupie70

ik moet een mijn ziggo account aaqn maken om hbo te kunnen kijken op me laptop
Dat registreren gaat dus niet,want ik krijg dan steeds er is technisch iets niet goed gegaan probeer het later opnieuw
nu zouden ze me per post gegevens versturen en daar zou ik een account mee aan kunnen maken
maar ook die gegevens heb ik tot op heden nog niet ontvangen
en er blijft ook maar storing daar
ze hebben het toegegeven dat het aan hun ligt ,dus alle lieve antwoorden dat ik mijn casches en alles op moet ruimen heel fijn maar ik heb er weinig aan
Ik was eigenlijk meer benieuwd of hier meer mensen last van hebben en hoeveel
want inmiddels word ik gek van de goedbedoelde sorry's van ziggo ik wil gewoon Hbo op me laptop kunnen kijken want ik betaal hiervoor

Winterman

Dat heb je al eerder verteld en wat doet het er toe of meer mensen er last van hebben? Daar schiet jij niets mee op.
Als Ziggo technische problemen heeft, moeten ze voor jou een account aanmaken en jou dan daarvan de gegevens sturen. Kan je daarna inloggen en het wachtwoord wijzigen. Zo moeilijk is dat niet.

beschuitje

Ongelezen bericht door beschuitje »

Helemaal eens met winterman het is helemaal niet moeilijk.

maupie70

Ik wil even zo eerlijk zijn om te vertellen dat vandaag een meneer van ziggo hoogstpersoonlijk alles voor mij heeft opgelost ik kan niet op de details ingaan van hoe en waarom
maar die meneer en ik weet hoe het zit
Ik wil daar even een hele dikke vette pluim en hoogstpersoonlijk een warme douche voor geven
Ik lig nu al een van me lievelingsseries te kijken op hbo go en ik ben zo zielsgelukkig
ik wil ook me eerdere frustratie rechtzetten over ziggo
ik vind dat ze daar dan ook recht op hebben als een klacht naar alle tevredenheid word op gelost
maar in het bijzonder wil ik alex bedanken voor wat je voor me betekent hebt
heel hartelijk bedankt en de mensen bij ziggo staan dus wel persoonlijk voor de mensen klaar als dat nodig is
zulke lieve service heb ik nog niet eerder meegemaakt
en ik vond dat ik dat even moest melden

Gesloten