Ik sta al heel lang ingeschreven op de spelletjesite van www.zylom.nl
Om spellen volledig te kunnen spelen, kun je een deluxe versie aanschaffen, maar als je niet kunt kiezen, kun je funpass aanvragen. Voor een maand betaal je dan 20 euro en in die maand kun je dan alle spellen onbeperkt spelen.
Ik vond een spel leuk en wou die uitspelen, dus ik besloot voor 1 maand funpass te doen en dit af te sluiten via een eenmalige machtiging. Na deze maand heb ik geen gebruik meer gemaakt van deze dienst. Het is zelfs zo dat ik nog nauwelijks spelletjes speel van deze site. Wel kreeg ik steeds mailtjes van de site dat ze nieuwe spellen hadden. Vandaag wilde ik me hiervoor afmelden, maar ik zag tot mijn stomme verbazing dat ik nog steeds lid was van funpass. Het bleek dus dat ze maandenlang (wel zeker meer dan een jaar) iedere maand geld van mijn rekening hebben afgeschreven en in stilzwijgen het abbonement hebben verlengd. En dit zonder enige waarschuwing. Ik voel me wat opgelicht door de site. Wat kan ik nu het beste doen. Ik heb inmiddels het abbonement opgezegd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nog betaald lid van spelletjes site zonder medeweten
Re: Nog betaald lid van spelletjes site zonder medeweten
Bij de meeste spelleje / spel sites is het stil zwijgend verlengen. Het staat in de voorwaarden die bij de sites horen te staan. Die zou je er op na kunnen lezen staat het daar niet in moet de site maar aantonen dat je dat gezien hebt maar geef weinig kan bij internet is een creditkaart makkelijk in dit soort gevallen alleen als je bankafschriften niet in de gaten houd maak je eigenlijk geen kans. Een jaar is een lange tijd
-
zylomsupport
Beste Jacky2006,
Vervelend om te horen dat het je blijkbaar is ontgaan dat FunPass inderdaad een abonnement is.
Als je even je inlognaam van de website naar me stuurt, zullen we je een passende oplossing aanbieden.
Zylom Support
Martin
Vervelend om te horen dat het je blijkbaar is ontgaan dat FunPass inderdaad een abonnement is.
Als je even je inlognaam van de website naar me stuurt, zullen we je een passende oplossing aanbieden.
Zylom Support
Martin
-
michielNED
In de Gebruiksvoorwaarden staat hier niets over. Het staat wel ergens anders verborgen op de site, maar bij registratie men je akkoord gegaan met de voorwaarden en niet met de kleine letters elders op de site.
Daarnaast adverteertdeze site met "1 maand FunPass voor € 29,95" en "1 jaar FunPass voor € 9,95 per maand", en op de bestelpagina van het maandabonnement staat "Voor een eenmalig bedrag". Dit wekt de indruk dat het een eenmalig abonnement betreft.
Kortom, ik zou dus gewoon inzetten op VOLLEDIGE teruggave van alle maanden na de eerste maand. Het staat niet in de voorwaarden en de site wekt de indruk dat het eenmalig is.
Daarnaast adverteertdeze site met "1 maand FunPass voor € 29,95" en "1 jaar FunPass voor € 9,95 per maand", en op de bestelpagina van het maandabonnement staat "Voor een eenmalig bedrag". Dit wekt de indruk dat het een eenmalig abonnement betreft.
Kortom, ik zou dus gewoon inzetten op VOLLEDIGE teruggave van alle maanden na de eerste maand. Het staat niet in de voorwaarden en de site wekt de indruk dat het eenmalig is.
Vreemd dat je daar nu pas achter komt. Controleer je nooit wat er van je
bankrekening ingehouden wordt? Minstens 1x per maand doen.
bankrekening ingehouden wordt? Minstens 1x per maand doen.