Nog geen KPN glasvezel op mijn adres

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kuklos

Re: Nog geen KPN glasvezel op mijn adres

Ongelezen bericht door kuklos »

Papegaaiduiker schreef:
17 jan 2025 19:31
Dagkoers schreef:
17 jan 2025 19:17
Het gaat gelukkig 18 februari beginnen!
Ik heb mijn zoontje nog nooit gezien!
Het is dan 2 uurtjes en dat maximaal 8 keer.
Daarna gaan ze verder kijken.
Helaas wordt mijn zoontje Spaanstalig opgevoed.
Zal wel aan mij liggen, maar wat heeft dit te maken met de vraag over KPN glasvezel? :lol: :lol:
Niets. En dat weet Dagkoers ook. Dus brengt hij het vlak voor het weekend in als de moderatie toch niets doet.

Papegaaiduiker

Ongelezen bericht door Papegaaiduiker »

kuklos schreef:
17 jan 2025 20:53
Papegaaiduiker schreef:
Dagkoers schreef:
Zal wel aan mij liggen, maar wat heeft dit te maken met de vraag over KPN glasvezel? :lol: :lol:
Niets. En dat weet Dagkoers ook. Dus brengt hij het vlak voor het weekend in als de moderatie toch niets doet.
Het was een retorische vraag, maar je hebt gelijk. Het is weekend, dat wordt voor Dagkoers kennelijk gezien als het onzinnige topic-plemp moment zonder dat de moderatie zich ermee moeit. Misschien helpt het voor hem dat hij een cursus Googlen volgt, het percentage onzinnige topics zal enorm slinken, heb ik het idee.

Methusalah

Ongelezen bericht door Methusalah »

witte angora schreef:
17 jan 2025 19:57
Moest meteen denken aan een deel van de serie van Bob Evers: Trammelant op Trinidad.
Dat was inderdaad een spannende boekenserie voor die tijd.

Ik vond de jacht op het koperen kanon het leukst.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Dagkoers wist zelf al dat het niet mogelijk was maar heeft van horen zeggen dat het wel zou kunnen.
Goedgelovig als Dagkoers is wil hij zeker weten of het mogelijk is maar het kan gewoonweg niet.
Off topic, wat Dagkoers allemaal meemaakt maakt menigeen normaal gesproken niet mee maar en dat siert Dagkoers wel je wil altijd weten hoe het af gaat lopen.
Heel vreemd maar als Dagkoers wekenlang geen topic opent heb ik zoiets van hij zal toch niet uit de woning gezet of nog erger door een internet date ergens voor dood achtergelaten zijn.
Ik weet bijna zeker dat als Dagkoers een blog of vlog zou beginnen vele volgers zou hebben maar met twee banen en een dsl abonnementje gaat hem dat niet worden.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Papegaaiduiker schreef:
Dagkoers schreef:
Dat is hopelijk toch wel duidelijk, hij heeft gewoon een megagoed Internet nodig voor zijn cursus Spaans.
Overigens zou ik wel even aangeven aan de moeder, dat Spaanstalig opvoeden in Nederland niet handig is voor de integratie.

Papegaaiduiker

Ongelezen bericht door Papegaaiduiker »

We kunnen er boek over schrijven, geen internet voor nodig. Pen en papier en we zijn voorzien.

Plaats reactie