Nooit meer mijndomein webhosting na spookfactuur

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
RDG79

Nooit meer mijndomein webhosting na spookfactuur

Ongelezen bericht door RDG79 »

In 2022 een opzegging gedaan van mijn laatste pakket die ik bij mijndomein had. Ik dacht daarmee klaar te zijn. Nee hoor, in 2024 ontving ik ineens weer een factuur van dit laatste pakket.

Inmiddels loopt deze bij een incassobureau. Bezwaar aangetekend. Maar zonder succes.want de rekening moet gewoon betaald worden.

Nooit meer mijndomein. Duur en wil je er vanaf? Dan is het even een jaartje stil en krijg je daarna gewoon weer een factuur.

kuklos

Re: Nooit meer mijndomein webhosting na spookfactuur

Ongelezen bericht door kuklos »

RDG79 schreef:
15 jul 2024 10:05
Bezwaar aangetekend. Maar zonder succes.want de rekening moet gewoon betaald worden.
Want? Wat zeggen de dan precies?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bij opzeggen krijg je een bevestiging. Dat is bewijs genoeg. Als u geen bevestiging ontvangen hebt had u er toen achteraan moeten gaan aangezien dat kan betekenen dat er iets mis is gegaan met de opzegging.

Bromsax
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bromsax »

Ik geef je gelijk NeoDutchio maar wil wel in de bres springen voor TS. Je zegt op, je krijgt het volgende jaar géén nota.
Dan mag hij er wat mij betreft van uit gaan dat het contract was opgezegd. Pas na 2 jaar wordt er opeens weer een nota verstuurd. Dat is ongepast.

Plaats reactie