| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Norton beloofd geld terug maar geeft niets.
Norton beloofd geld terug maar geeft niets.
Ik kocht Norton 360 en bij het installeren had ik ineens een Ask toolbar.
Daar kom je niet meer vanaf dus ik heb een complete her-installatie moeten doen van mijn pc.
Na die installatie durfde ik Norton niet meer te gebruiken, omdat ik het grote vermoeden heb dat het door het installeren van dat product op mijn pc terecht gekomen is, dus wilde ik gebruik maken van de wet kopen op afstand
En ik wilde dus mijn geld terug.
Dat hebben ze moeilijk gemaakt want dat kan alleen in het Engels en via een chat.
Tijdens de chat is afgesproken dat ik mijn geld terug zou krijgen binnen 5 werkdagen maar het is nu 2 weken later en ik heb niets ontvangen.
Jammer natuurlijk dat dat zo moet en dat geld ben ik kwijt, dat snap ik ook wel.
Bij deze dus de waarschuwing voor het kopen van dat product.
Daar kom je niet meer vanaf dus ik heb een complete her-installatie moeten doen van mijn pc.
Na die installatie durfde ik Norton niet meer te gebruiken, omdat ik het grote vermoeden heb dat het door het installeren van dat product op mijn pc terecht gekomen is, dus wilde ik gebruik maken van de wet kopen op afstand
Dat hebben ze moeilijk gemaakt want dat kan alleen in het Engels en via een chat.
Tijdens de chat is afgesproken dat ik mijn geld terug zou krijgen binnen 5 werkdagen maar het is nu 2 weken later en ik heb niets ontvangen.
Jammer natuurlijk dat dat zo moet en dat geld ben ik kwijt, dat snap ik ook wel.
Re: Norton beloofd geld terug maar geeft niets.
Illegale versie?Gitarist schreef:Ik kocht Norton 360 en bij het installeren had ik ineens een Ask toolbar.
Zit wel een toolbar in maar die kan gewoon uitgezet worden en dat is de toolbar van Norton zelf en geen ask-zooi.Flauwekul dus. Dit is in FireFox

ps. de optie ''uitschakelen'' valt net buiten beeld en anders raakt het forum uit model maar kan dus met klik worden verwijderd of geplaatst.

ps. de optie ''uitschakelen'' valt net buiten beeld en anders raakt het forum uit model maar kan dus met klik worden verwijderd of geplaatst.
Ga wel uit van een legale versie anders zou het juist goed mogelijk zijn. 
Benaderbaar via ''menu'' - ''Add-ons''- ''Extensies.''
Benaderbaar via ''menu'' - ''Add-ons''- ''Extensies.''
Inderdaad zeg. Ask toolbar is misschien nogal faal, maar het is zeker geen virus ofzo. Je kan die gewoon via je configuratiescherm de-installeren/verwijderen. Heb je niet eens CCleaner of iets anders voor nodig.newmikey schreef:Onzinverhaal.Gitarist schreef:Ik kocht Norton 360 en bij het installeren had ik ineens een Ask toolbar.
Bij het installeren van programma's altijd even de extra gratis troep uitvinken en dan gebeurt dat soort onzin niet. Jeetje.
Norton is een verouderd virus programmaJulie4444 schreef:Inderdaad zeg. Ask toolbar is misschien nogal faal, maar het is zeker geen virus ofzo. Je kan die gewoon via je configuratiescherm de-installeren/verwijderen. Heb je niet eens CCleaner of iets anders voor nodig.newmikey schreef:Onzinverhaal.Gitarist schreef:Ik kocht Norton 360 en bij het installeren had ik ineens een Ask toolbar.
Daar kom je niet meer vanaf dus ik heb een complete her-installatie moeten doen van mijn pc.![]()
Bij het installeren van programma's altijd even de extra gratis troep uitvinken en dan gebeurt dat soort onzin niet. Jeetje.
eleven schreef:Illegale versie?Gitarist schreef:Ik kocht Norton 360 en bij het installeren had ik ineens een Ask toolbar.
Lees en ontdek.
Ach ja............ik ben kennelijk niet de enige.Julie4444 schreef:Inderdaad zeg. Ask toolbar is misschien nogal faal, maar het is zeker geen virus ofzo. Je kan die gewoon via je configuratiescherm de-installeren/verwijderen. Heb je niet eens CCleaner of iets anders voor nodig.newmikey schreef:Onzinverhaal.Gitarist schreef:Ik kocht Norton 360 en bij het installeren had ik ineens een Ask toolbar.
Daar kom je niet meer vanaf dus ik heb een complete her-installatie moeten doen van mijn pc.![]()
http://computertotaal.nl/apps-software/ ... eren-22470
Via twitter heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en ik kreeg al snel een reactie van Norton.
Het ziet er naar uit dat ik nu toch mijn geld terug krijg.
Gitarist schreef:Via twitter heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en ik kreeg al snel een reactie van Norton.
wel redelijk geslapen ??? Norton is al jaren verouderd
Natuurlijk zijn er altijd mensen, welke iets doen, zonder te weten, wat ze doen.Gitarist schreef:Ach ja............ik ben kennelijk niet de enige.Julie4444 schreef:Inderdaad zeg. Ask toolbar is misschien nogal faal, maar het is zeker geen virus ofzo. Je kan die gewoon via je configuratiescherm de-installeren/verwijderen. Heb je niet eens CCleaner of iets anders voor nodig.Gitarist schreef:Ik kocht Norton 360 en bij het installeren had ik ineens een Ask toolbar.
http://computertotaal.nl/apps-software/ ... eren-22470
Lezen is voor het installeren is een belangrijk punt.
De link is verouderd en van 2011, intussen zit Mozilla/Firefox op versie 33!
Met welke motivatie krijg je het geld terug?Gitarist schreef:Via twitter heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en ik kreeg al snel een reactie van Norton.
Dat je een nieuwe installatie gemaakt hebt, ofwel dit niet nodig was?
Koop op afstand geldt volgens mij niet voor het downloaden van programma's.
-
De Econometrist
Een tip die je misschien beter zelf ter harte had kunnen nemen tijdens de installatie, waar de vinkjes bij de vragen of je dit soort meuk wilt mee installeren standaard staan aangeklikt. Toolbars altijd -1.Gitarist schreef:Lees en ontdek.
Maar als je een herinstallatie van je PC nodig hebt om van een browser-extensie af te komen zou een computercursusje voor jou denk ik geen kwaad kunnen. Of je gebruikt een vlammenwerper in plaats van Norton, dan ben je op zeker ook van al je virussen af...
-
De Econometrist
Of zijn het vira?
Dat weet ik dan altijd weer niet. In ieder geval geen viri of virii.
Dat weet ik dan altijd weer niet. In ieder geval geen viri of virii.
Alleen als je die mikt op de kast. De gemiddelde leek zou eventueel op het beeldscherm mikken.De Econometrist schreef:Maar als je een herinstallatie van je PC nodig hebt om van een browser-extensie af te komen zou een computercursusje voor jou denk ik geen kwaad kunnen. Of je gebruikt een vlammenwerper in plaats van Norton, dan ben je op zeker ook van al je virussen af...
Maar ja. Er zou best eens wat meer aandacht mogen komen voor basis computer kennis in het onderwijs oid. Het aantal computers dat ik heb opgeschoond met ask toolbar (zonder dat de gebruiker die bewust had geïnstalleerd) is erg hoog. En ook veel van hen hebben geen idee hoe ze die kunnen verwijderen.