Hoe is het mogelijk dat de website van de NS regelmatig vastloopt of niet reageert? Als ik een lange treinreis maak, controleer ik vaak de treintijden en vooral of er storingen of werkzaamheden zijn. Echter, dit is vaak niet mogelijk op de website omdat deze dikwijls op de startpagina (home) blijft staan en veel links het niet doen (zoals treinplanner en storingen/werkzaamheden). Op 9292ov.nl kan ik dan de reis wel plannen, maar staat geen verdere informatie. Op de website van de NS staat geen link naar de webmaster oid.
Ik kan het mij goed voorstellen dat storingen op het spoor niet altijd te voorkomen zijn, maar een goed onderhoud van de website lijkt mij toch niet heel moeilijk? Heeft de NS een goede reden hiervoor?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NS-website werkt vaak niet
Re: NS-website werkt vaak niet
Geen problemen met de site!!
Re: NS-website werkt vaak niet
Ik gebruik de site regelmatig voor van alles en nog wat, maar hier heb ik echt nog nooit last van gehad. Ligt het niet aan de instellingen van je pc of zo?