ik was laats via een kennis op de site
http://www.smsac.com
terecht gekomen waar je leuk onderling kan communiceren via logins en sms
echter eenmaal daar aangemeld word je overspoeld door smsjes en die zijn na dagen lang zoeken (ondertussen meer dan 30 euro aan smsjes kwijt) op de site allen van af te melden na het zoeken op de site.want als je 1 x hebt ingelogd en je hebt aangemeld op
http://www.smsac.com
kun je geen 2 e x in logen en kun je alleen op je verzoekjes van mensen (vaak fakers die gratis sex willen) die je via sms dagelijks krijgt gedumpt op je mobile telefoon en die kun je alleen beantwoorden door dure sms terug te sturen
alle smsjes koste 0.25 eurocent per bericht en voor je het weet heb je er 10 per daG X 30 dagen tja tikt aan he
ik vraag me af of dit wel mag
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onbeperkt vast aan smsjes op je mobiel waar niet af te komen
-
Re: onbeperkt vast aan smsjes op je mobiel waar niet af te komen
Voor deze site is heel erg gewaarschuwd in de diverse media. Nooit aanmelden dus. De invites die je van mensen in je e-maillijst krijgt, worden ook niet door hen zelf verzonden, maar gaan automatisch zodra zij zelf op een invite in gegaan zijn.
Wat ze doen mag trouwens wel, als er maar duidelijk genoeg vermeld staat hoe je je weer af kunt melden. Of dat laatste bij deze site het geval is, weet ik niet trouwens.
Wat ze doen mag trouwens wel, als er maar duidelijk genoeg vermeld staat hoe je je weer af kunt melden. Of dat laatste bij deze site het geval is, weet ik niet trouwens.
-
Re: onbeperkt vast aan smsjes op je mobiel waar niet af te komen
Bob Schurkjens: naar aanleiding van je bericht
Heb je hier een telefoonnummer voor alle afzeggingen van SMS
070 3465696 MIDHOLD [is mij niet bekent of zij ook in het weekend aanwezig zijn] Afzeggen Bel Spellen
Succes
Heb je hier een telefoonnummer voor alle afzeggingen van SMS
070 3465696 MIDHOLD [is mij niet bekent of zij ook in het weekend aanwezig zijn] Afzeggen Bel Spellen
Succes