LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onder valse voorwendselen een speedlinq verlenging

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bert5554
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2005 18:57

onder valse voorwendselen een speedlinq verlenging

Ongelezen bericht door bert5554 »

Betste mensen,

heb al 2 jaar een abonnament bij speedlinq.
Tot nu toe geen problemen gehad....totdat ik een sneller abonnament wou hebben voor minder geld.
Daar viel met speedlinq niet over te praten totdat ik de opzeglijn belde.
Ze boden me een abonnament 8 mb voor 25 euri geen verhuiskosten en een nieuwe draadloze router.
Mooi...ik hoefde alleen een verhuisformulier te downloaden in te vullen en de afspraak die ik met betreffende persoon had doorgenomen op te schrijven en te ondertekenen.
Krijg ik 3 dagen later een welkomstbrief voor het nieuwe abonnament en de maandelijkse termijn van 35 euri ipv 25 zoals afgesproken.
Heb diverse malen gebeld a 70 cent per minuut word iedere keer beloofd dat ik word teruggebeld door het "hoofdkantoor' na 4 weken nog niks.
Morgen is de verhuizing in aantocht van de kpn/adsl lijn en ook dus van speedlinq..maar heb er ook geen vertrouwen meer in dat de draadloze router op tijd word geleverd......
Na heel veel ergernis ga ik speedlinq blokkeren(betalingen)en overstappen naar een ander.
Immers heb ik niet getekend voor een abonnament van 35 euro voor 8mb maar 25euro .
Dit noem ik regelrecht misleiding of het houden van leden onder valse voorwendselen.gelukkig heb ik een rechtsbijstand verzekering.
Ik raad hier ook niemand aan om speedlinq te nemen...de helpdesk is duur en zeeeeer klantonvriendelijk je word van het kastje naar de muur gestuurd en als ze iets beloven komen ze dat ook niet na.

johnvisser
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007 19:47

Re: onder valse voorwendselen een speedlinq verlenging

Ongelezen bericht door johnvisser »

problemen met speedlinq en dat hebben veel mensen
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is geworden

consumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consument

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar


consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam


deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek

Gesloten