--
Ik bel de storingsdienst van KPN om dit aan te geven.
Na wat testen op de lijn blijkt de storing bij mij thuis te zijn.
De medewerker keek op afstand naar het modem en ziet dat deze af en toe geen verbinding krijgt, dat kan wel kloppen, want ik heb af en toe geen verbinding
Maar het ligt niet aan het modem, maar aan de bekabeling in israpunt of tussen isra punt en modem.
De KPN medewerker maakt een afspraak voor het langs laten komen van een monteur.
- Heel mooi, dit kon nog dezelfde middag
Even later werd ik gebeld door de monteur met de mededeling dat hij onderweg is, maar hij zegt er wel bij ''als de storing binnenshuis is, dan is de rekening voor u-
-Ik dacht bij me zelf, wat nu?, dit heeft de KPN medewerker niet vertelt.
Ik heb de monteur niet laten komen, want volgens de ''kpn medewerker'' ligt de storing bij mij thuis, en de risico dat ik een rekening zou krijgen is dus aanwezig.
Na dit gesprek heb ik KPN gebeld om te vertellen dat ik niet goed geinformeerd ben over de werkwijze van de monteur.
-voor rijd kosten
- arbeidsloon
- en de werkzaamheden
(tel dit maar eens op)
KPN geeft aan niks te kunnen betekenen in een gratis service, wel kunnen ze mij een telefoonnummer geven van een bedrijf die goedkoper is (15 euro per kwartier).
Ondertussen zit ik nog steeds met een kwakkende verbinding.
Ik vraag mij af bij wie het ISRA punt echt in beheer is.
Bij PTT/KPN of bij de bewoner?
Dat punt zit er al jaren...en geeft nu storing, misschien onderhoud nodig?.
Een bewoner zoals ik ga dat ding niet open schroeven, met de risico dat ik een draad beschadig.
Ik voel me benadeeld door KPN