Beste radar,
Mijn naam is rita spijkerman.
Ik heb op 21 april 2005 telefoon aangevraagd bij de kpn.
Daar heb ik direct isdn adsl aangevraagd dus dan was dat geregeld.
ik krijg op 29 april de bevestiging dat de opdracht is ontvangen en kan gebruik maken van mijn telefoon.
Op mijn nummer 0524524827.Op 29 april krijg ik bericht dat kpn van het net de opdracht heeft ontvangen om mijn telefoon lijn 0524 515375 gereed te maken voor adsl?????????????????????????????
Dat ben ik niet!!!!!!Dus gebeld ik word door verbonden met een medewerker en er word vertelt dat ik de aanvraag heb ingediend op mei 2004.Hoe kan dat nou dus er word weer een nieuwe aanvraag ingediend.prima wacht ik nog even.
Inmiddels krijg ik van het net twee bevestigingen met mijn activeringscode.Binnen twaalf dagen inloggen anders telt het niet meer maar ik heb geen modem.dus het net gebeld.Enzovoort........
na enkele dagen wachten krijg ik weer berichtweer met het nummer 515375.Dus ik denk laat ik dat nummer eens bellen en wat gebeurt er?
Krijg een meneeer aan de lijn en vertelt mij u belt het nummer 522117.
Ik zeg nee ik bel het nummer 515375.Nee ik belde dus wel het nummer 515375 maar de meneer pakt op op het nummer 522117???????????
Weer de kpn opgebeld word ik weer doorverbonden en er word gezegd dat ik faber ben nee ik ben spijkerman.Na lang praten en uitleg komen we er nog niet uit.Dus ik heb na enkele dagen het net wer gebeld en er werd vertelt dat de modem verstuurt was naar mijn adres op 17 mei maar ik heb geeen modem ontvangen en ik heb inmiddels 4 keer een bevestiging van het net met mijn email adres en dergelijke waar ik geen gebruik van kan maken.
ik zou binnen 5 werkdagen bericht krijgen plus de modem ontvangen we zitten nu op 1 juni en ik heb diverse telefoontjes gepleegd maar kpn weet het niet meer het net weet het niet meer en ik weet het niet meer en ik heb nog steeds geen internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik vertel het nu nog maar in het kort.
Dus dit is mijn klacht en ik vind het werkelijk belachelijk want ze sturen wel de rekeningen.Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen want dit is niet normaal.Met vriendelijke groet R Spijkerman
willemmarisstraat 7 7741 xk coevorden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongelofelijk ik vraag even internet aan??????????????
Re: ongelofelijk ik vraag even internet aan??????????????
Ik denk niet dat het echt verstandig is om al uw persoonsgegevens hier op het forum te plaatsen.
Er zitten mensen op fora die hier misbruik van zouden kunnen gaan maken.
Er zitten mensen op fora die hier misbruik van zouden kunnen gaan maken.