LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevraagd aangemeld scarlet one

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
plopie

ongevraagd aangemeld scarlet one

Ongelezen bericht door plopie »

Hallo

zijn er nog meer mensen die plotseling ineens aangemeld zijn bij scarlet en er niet meer vanaf komen. sinds vorige week kreeg ik een brief en een simkaart voor mijn mobiele telefoon omdat ik mezelf zou hebben aangemeld, klantenservice gebeld met de mededeling dat ik nergens vanaf wist, dat maakte niet uit want ik zat al in het systeem was het antwoord, moest maar een brief schrijven erover. heb ik dus gedaan kreeg ik een brief terug dat ik eraan vast zit voor een jaar en als ik het niet wilde ik toch een rekening zou krijgen van 232,05.

klantenservice weer gebeld (duurt ongeveer 30 minuten voor je iemand aan de lijn krijg) met de vraag door wie ik dan ben aangemeld, blijkt een of ander bureau geweest te zijn waarvan ze de naam dus niet door mogen geven. is er iemand die weet hoe ik dit zou kunnen oplossen.

Easy

Re: ongevraagd aangemeld scarlet one

Ongelezen bericht door Easy »

Laat Scarlet maar met bewijzen op de proppen komen dat jij die overeenkomst bent aangegaan. Dat kunnen ze niet, dus hebben ze geen poot om op te staan.

stork4
Berichten: 61
Lid geworden op: 09 mei 2005 11:12

Re: ongevraagd aangemeld scarlet one

Ongelezen bericht door stork4 »

Goedzo Ploppie, om op zoveel mogelijk forums jouw probleem neer te leggen. Jammer alleen dat je ze niet leest, anders had je hier niet hoeven reageren.

Mark, Dronten

gast123456

Re: ongevraagd aangemeld scarlet one

Ongelezen bericht door gast123456 »

zomaar aangemeld....

Dit gelooft toch niemand!!! Ga die rekening betalen voordat je iedereen lastig valt met je zielige gezeur.

Radar
Site Admin
Berichten: 5514
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: ongevraagd aangemeld scarlet one

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten