LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onjuiste productinformatie op site

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Matou57

Onjuiste productinformatie op site

Ongelezen bericht door Matou57 »

:( Onjuiste productinformatie op de site van redcoon. Ik heb een zonnekap voor mijn camera bij redcoon besteld, op het fotootje op de site stond een tulpzonnekap afgebeeld en dat was dus wat ik wilde hebben, maar dat kreeg ik niet: het was een smalle ring. Getelefoneerd met redcoon, de afbeelding kan afwijken van het origineel,zeiden ze, maar ik vind een ring of een tulpzonnekap niet een afwijking maar gewoon een ander ding. Ze zouden het doorgeven. Intussen heb ik een ander product dan ik wilde hebben en weegt de moeite en de kosten van terugsturen niet op tegen de prijs. Irritant. :?

GJvdZ

Re: Onjuiste productinformatie op site

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Om welke zonnekap gaat het?

ArneLH
Contacteer:

Re: Onjuiste productinformatie op site

Ongelezen bericht door ArneLH »

Op grond van art. 6:193b jo. 193c lid 1 BW is het verstekken van onjuiste informatie over de eigenschappen van het product een oneerlijke handelspraktijk en onrechtmatig. Ex art. 6:193j lid 2 BW is de verkoper verplicht de schade die daardoor ontstaat te vergoeden.

Gesloten