LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online internet facturatie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Kerelt

Online internet facturatie

Ongelezen bericht door Kerelt »

Hallo,

Meer dan een jaar geleden heb ik een tijd internet van Online afgenomen.
Nooit problemen mee gehad.
Maar met mijn relatie ging het minder goed en we zijn uit elkaar gegaan.
We hebben het appartement allebei verlaten en het internet zou opgezegd worden.

Ik let nooit goed op wat er afgeschreven word van mijn rekening blijkt,
want tot mijn grote verbazing word elke maand nog een bedrag van €24.41 gefactureerd door Online.
Het komt er op neer dat ik inmiddels ruim €400,- betaald heb aan iets waar ik nooit meer wat van gezien heb.

Nu is mijn grote probleem dat al mij e-mails voor april 2012 verloren zijn gegaan i.v.m. het resetten van mijn hotmail door een vergeten wachtwoord.
Papieren heb ik ook niet meer want ik dacht dat alles al afgehandeld was.
Ik heb dus volgens mij ook geen poot om op te staan.
Voordat ik contact op neem met Online wil ik graag advies van iemand die misschien een soortgelijk probleem heeft gehad en hoe hij/zij dit opgelost heeft.

Is het mogelijk om dit geld terug te krijgen? (Ze moeten daar kunnen zien dat er geen internet meer is afgenomen sindsdien)
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Alvast heel erg bedankt,
Kerelt

devious

Re: Online internet facturatie

Ongelezen bericht door devious »

Je bent vergeten op te zeggen, maar je wil het abonnementsgeld wel terug? Hmm, kansloos.

Dat je het niet hebt gebruikt maakt inderdaad niets uit. Jij wilde geleverd krijgen en dat is gebeurd. Einde verhaal.

Harrie Kierie

Re: Online internet facturatie

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Alsnog opzeggen en je verlies nemen.

Gesloten