Enige maanden geleden was opeens mijn internet en mijn telefoonaansluiting verdwenen. Kon dus niet internetten en ook niet bellen of gebeld worden.
Ondanks dat ik dit meermalen heb aangegeven bij Online gèèn antwoordt, geen internet en geen telefoon.
Heb direct mijn abo schriftelijk opgezegd en gevraagd mijn schade te vergoeden. (abonnement en kosten telefoon)
Zonder verdere mededeling kreeg ik alles vergoed maar zonder ook maar enig excuus of uitleg.
Ben natuurlijk nu bij een andere aanbieder, nu via glasvezel en nog goedkoper ook.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online is zeer slecht voor zijn klanten.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 25 sep 2015 09:38
-
- Berichten: 509
- Lid geworden op: 20 aug 2015 20:10
Re: Online is zeer slecht voor zijn klanten.
Alles vergoed, zo slecht is dan Online ook weer niet.
Re: Online is zeer slecht voor zijn klanten.
Hier ook gedoe met Online, althans bij mijn schoonouders, zie:
https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/ ... -telefonie
Telkens smoesjes, dat er een nieuw modem opgestuurd gaat worden, en nog steeds geen vaste telefonie.
Wat een ontzettend slecht bedrijf!
https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/ ... -telefonie
Telkens smoesjes, dat er een nieuw modem opgestuurd gaat worden, en nog steeds geen vaste telefonie.
Wat een ontzettend slecht bedrijf!
Re: Online is zeer slecht voor zijn klanten.
Vindt jij dit slecht ??????? hoe vaak stap je over ?marinepik33 schreef:Enige maanden geleden was opeens mijn internet en mijn telefoonaansluiting verdwenen. Kon dus niet internetten en ook niet bellen of gebeld worden.
Ondanks dat ik dit meermalen heb aangegeven bij Online gèèn antwoordt, geen internet en geen telefoon.
Heb direct mijn abo schriftelijk opgezegd en gevraagd mijn schade te vergoeden. (abonnement en kosten telefoon)
Zonder verdere mededeling kreeg ik alles vergoed maar zonder ook maar enig excuus of uitleg.
Ben natuurlijk nu bij een andere aanbieder, nu via glasvezel en nog goedkoper ook.