LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online.nl Zeer langzaam internet!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
PatrickLo

Online.nl Zeer langzaam internet!

Ongelezen bericht door PatrickLo »

Ik ben onlangs overgestapt naar Online.nl.

Zij promoten hun diensten met goedkope tarieven en zeer snel internet. In al hun uitingen spreken zij over 30 Mb/s download en 3 Mb/s upload!

Nu ik ben overgestapt haalt het internet nog géén 9 Mb/s download en 0,09 Mb/s upload!

Ik zit nu blijkbaar 2 jaar aan ze vast!!! Met rampzalig traag internet!! :oops:

Als je met ze belt houden ze je verdacht lang aan het lijntje. De eerste keer dat ik belde werd ik 3x in de wacht gezet omdat de dame even wat moest navragen om vervolgens met hetzelfde domme verhaal te komen. Mijn internet was langzaam omdat ik te ver van de centrale af zat! Dat hebben ze mij niet verteld bij het afsluiten van het contract!!
De kosten voor de klantenservice vin ik ook erg onduidelijk. 0900 9515 (€ 0,15/min + de kosten voor het bellen naar vaste nummers)

Als je klant wil worden is het bellen uiteraard gratis!

Pas op met overstappen!

sjohie

Re: Online.nl Zeer langzaam internet!

Ongelezen bericht door sjohie »

PatrickLo schreef:Ik ben onlangs overgestapt naar Online.nl.

Zij promoten hun diensten met goedkope tarieven en zeer snel internet. In al hun uitingen spreken zij over 30 Mb/s download en 3 Mb/s upload!

Nu ik ben overgestapt haalt het internet nog géén 9 Mb/s download en 0,09 Mb/s upload!

Ik zit nu blijkbaar 2 jaar aan ze vast!!! Met rampzalig traag internet!! :oops:

Als je met ze belt houden ze je verdacht lang aan het lijntje. De eerste keer dat ik belde werd ik 3x in de wacht gezet omdat de dame even wat moest navragen om vervolgens met hetzelfde domme verhaal te komen. Mijn internet was langzaam omdat ik te ver van de centrale af zat! Dat hebben ze mij niet verteld bij het afsluiten van het contract!!
De kosten voor de klantenservice vin ik ook erg onduidelijk. 0900 9515 (€ 0,15/min + de kosten voor het bellen naar vaste nummers)

Als je klant wil worden is het bellen uiteraard gratis!

Pas op met overstappen!
Is je het woordje tot 30mbit/s niet opgevallen? Die lagere snelheid komt vermoedelijk door de afstand tot de wijkcentrale, die zo goed als allesbepalend is voor de werkelijke snelheid in het geval van een ADSL verbinding. Dit kan je overigens met 1 muisklik op hun site zelf ook zien voordat je een abonnement bij ze afsluit.

Gesloten