Sinds juni ben ik overgestapt naar online 3 in 1. Gemakkelijk alles bij 1 provider.
Niet DUS, vrijdag 27 juni zou ik aangesloten worden, dinsdag ervoor maar eff bellen of het allemaal goed gaat, want tot dus ver nog niets gehoord. Geen zorgen maken modem wordt opgestuurd, maar beloofde monteur konden ze niet meer regelen. Donderdag modem, aangesloten werkt. Internet werkt, tv niet. Dan maar bellen tijdens WK periode wil ik wel voetbal kijken. 20 min. wachten, kon ik niet geholpen worden, zal klacht doorzetten! Hoelang het geen duren, kon hij niet vertellen. Man woest geen voetbal. Volgende dag oude provider voor tv gebeld en binnen 1 minuut weer tv. Heerlijk. Verder niets gehoord van online. Ik maar weer bellen, ook dat ik alleen internet wil en de rest niet, moest een brief schrijven, gedaan. Tot op heden geen reactie op brief. Meerdere malen geprobeerd te bellen, tot wel uur gewacht, tijdens zo'n vreselijk muziektoontje. Geen contact. En wat nu, je kan niets, niet mailen alleen bellen. En wel afschrijven, misschien kan ik het storneren? Dan reageren ze wel......
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |