
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OnsBrabantNet glasvezel vertraagt
OnsBrabantNet glasvezel vertraagt
OnsBrabantNet is niet bereikbaar voor klagende inwoners van Mierlo en Geldrop, de leveringen lopen achter op schema, waardoor honderden mensen geen telefonie,internet en tv hebben,de prijzen voor de diensten rijzen daarbij de pan uit. Treurig dat een lokaal bedrijfje de markt verpest.
*-*)

Re: OnsBrabantNet glasvezel vertraagt
Treurig dat UPC jarenlang die markt verziekt heeft. Goed dat er snellere alternatieven komen!
Re: OnsBrabantNet glasvezel vertraagt
vandaag stond er weer een artikel over BrabantOnsNet in de krant, oversluitingen, geen installaties etc de glasvezellui zetten duizenden Brabanders voor kijk, goed dat het alternatief UPC bestaat (*_*)
Re: OnsBrabantNet glasvezel vertraagt
Is er tenminste iets waarmee vergeleken kan wordengoed dat het alternatief UPC bestaat



http://www.ed.nl/eindhovenregio/2695319 ... fouten.ece
Het bedrijf gaat ook zijn communicatie verbeteren. "Als mensen ons met UPC of KPN gaan vergelijken, dan doet dat pijn. Dat is precies wat we niet willen", stelt directeur Marco Westenberg van OnsBrabantNet. Het bedrijf wil uiteindelijk in de hele regio glasvezel aanleggen.
Re: OnsBrabantNet glasvezel vertraagt
Het bedrijf gaat ook zijn communicatie verbeteren. "Als mensen ons met UPC of KPN gaan vergelijken, dan doet dat pijn. Dat is precies wat we niet willen", stelt directeur Marco Westenberg van OnsBrabantNet. Het bedrijf wil uiteindelijk in de hele regio glasvezel aanleggen
dit schreef een vd Westenberg oa in het E D over hun schandalige werkwijze en non communicatie vanwege geen telefoon verbindingen, nu staat Helmond en Veldhoven op hun lijst om binnen een jaar aangesloten te zijn, enige communicatie naar eventuele klanten toe ontbreekt (*-*)

dit schreef een vd Westenberg oa in het E D over hun schandalige werkwijze en non communicatie vanwege geen telefoon verbindingen, nu staat Helmond en Veldhoven op hun lijst om binnen een jaar aangesloten te zijn, enige communicatie naar eventuele klanten toe ontbreekt (*-*)


